MD. Geplaatst 28 januari 2012 Share Geplaatst 28 januari 2012 Die vier miljoen had hij aan peer walraven gegeven. Verder vond ik het niet het beste van flikken. Ben benieuwd hoe het volgende week verder gaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 28 januari 2012 Share Geplaatst 28 januari 2012 Was die 4 miljoen ook het geld wat op Eva's rekening stond, of van de kunstroof? Of was Wolfs al undercover in de vorige serie en gingen ze deels terug in de tijd? Dat deze 4 miljoen in zijn auto zat? Vragen, vragen, vragen na deze film... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 28 januari 2012 Share Geplaatst 28 januari 2012 Nou vragen? Zal ze direct voor je uitlichten. Die vier miljoen komt van de rekening van Eva. Die moest het opnemen voor luca. Daar ging wat mis toen had wolfs het geld meegenomen. En aan peer gegeven. Dus toen was hij al undercover. Tenminste zo komt het op mij over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 28 januari 2012 Share Geplaatst 28 januari 2012 Ah zo. Blijft de vraag hoe de 4 miljoen op de rekening van Eva's man kwam of heb ik dat ook gemist.;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oente Geplaatst 28 januari 2012 Share Geplaatst 28 januari 2012 Ik heb me vermaakt met de film, al was het inderdaad wel wat voorspelbaar, maar dat mocht voor mij de pret niet drukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 28 januari 2012 Share Geplaatst 28 januari 2012 Ah zo. Blijft de vraag hoe de 4 miljoen op de rekening van Eva's man kwam of heb ik dat ook gemist.;c Dat kwam door de investeringsmaatschappij die in de ponti geïnvesteerd had;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 28 januari 2012 Share Geplaatst 28 januari 2012 Afknapper deze film. Hopen dat de serie stukken beter is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 29 januari 2012 Share Geplaatst 29 januari 2012 Klopt, het was gewoon slecht klaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 29 januari 2012 Share Geplaatst 29 januari 2012 Daarentegen wel gewoon gratis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 januari 2012 Share Geplaatst 30 januari 2012 Wanneer begint de serie? Zojuist de film bekeken. Had meer verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 30 januari 2012 Share Geplaatst 30 januari 2012 Vrijdag, zelfde tijd geloof ik. Film was erg vaag, maar toch wel chill om weer Flikken te kijken (d) Zin in vrijdag :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 januari 2012 Share Geplaatst 30 januari 2012 Aha nice. En Angela Schijf. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 30 januari 2012 Share Geplaatst 30 januari 2012 Ik geloof dat ze zwanger was tijdens de opnames. Daarom zal ze vaker van die poncho's dragen wat je aan het einde van de film ook zag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 30 januari 2012 Share Geplaatst 30 januari 2012 Ik geloof dat ze zwanger was tijdens de opnames. Daarom zal ze vaker van die poncho's dragen wat je aan het einde van de film ook zag. Aan het begin ook al;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 30 januari 2012 Share Geplaatst 30 januari 2012 Las dat Victor Reinier en Angela Schijf daar nog ruzie om gehad hebben ;c Victor was boos geworden omdat ze zwanger was tijdens opnames .... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 30 januari 2012 Share Geplaatst 30 januari 2012 Vond het best een vermakelijke film. Zin in vrijdag weer :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 3 februari 2012 Share Geplaatst 3 februari 2012 Was weer nice, Fransje Bauer :dance: Volgende week weer Wolfs _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 3 februari 2012 Share Geplaatst 3 februari 2012 Blij dat Wolfs weer komt want die aflevering van vandaag met de andere partner was niet te pruimen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 3 februari 2012 Share Geplaatst 3 februari 2012 Dat met die partner was idd irritant. Ik vind deze serie echt steeds minder worden, maar ik denk dat dat komt omdat ik nu heel veel andere series kijk die kwalitatief gewoon veel beter zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 4 februari 2012 Share Geplaatst 4 februari 2012 Ja hopen dat die partner niet meer terugkomt in die hele serie. Die nieuwe baas ben ik trouwens ook alweer klaar mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 4 februari 2012 Share Geplaatst 4 februari 2012 Ja hopen dat die partner niet meer terugkomt in die hele serie. Die nieuwe baas ben ik trouwens ook alweer klaar mee. Me2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 4 februari 2012 Share Geplaatst 4 februari 2012 Wolfs._O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 10 februari 2012 Share Geplaatst 10 februari 2012 Volgens mij is Eva zwanger, in de serie bedoel ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 10 februari 2012 Share Geplaatst 10 februari 2012 Volgens mij ook, mijn ma en ik dachten het ook al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 12 februari 2012 Share Geplaatst 12 februari 2012 Ja, moet ook wel, hoe verklaar je anders haar buik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten