Jump to content
Bruins

Flikken Maastricht

Recommended Posts

Vond het niet echt goede aflevering met die zwerver erbij enzo...

Voorspelbaar, toen die zwerver voor het eerst zichtbaar was, was het al duidelijk, daar zouden ze wat mij betreft wat aan mogen doen.

Echt? Nou alweer:( klote zeg, maarja dit seizoen was sowieso niet zo heel best.

Wat ik zo jammer vind, is dat louche figuren meteen al ook de dader is, vorige week, die zwerver, tijdje terug Theo Maassen, was direct duidelijk dat zij de daders waren, er zit geen speciale wending in, niet iets onverwachts.

Uhu, al denk ik dat het vanavond wel gaat komen. Vorige aflevering aan het einde kwam die Turk van het hotel met 'roomservice' die kamer van deie mannen binnen waar Wolfs achteraan zat. Denk dat daar iets mee aan de hand is, anders laten ze het niet zien zo op het laatst.

Ja dat die er wat mee te maken heeft weet je ook van tevoren, zo een acteur van dat 'kaliber' zeg maar gaat echt niet alleen als een of andere ober mee doen.

Wolfs:( Die kan het niet gedaan hebben toch. Zonder hem is Flikken helemaal niets meer. Of keren ze niet meer terug?

Dit seizoen is afgelopen, maar Wolfs kan het inderdaad niet gedaan hebben. Ik denk dat Thomas Acda er achter zit. Die is ook nog niet gepakt. Bovendien hebben we Fleur nooit terug zien komen van vakantie, terwijl die vriendin van Fleur wel al thuis is. Mmmm.... Ik hoop op een seizoen 6.

Hm volgens mij gaan ze het 9e seizoen uitzenden. Geen nieuwe reeks dus van Flikken Gent. Leek me al sterk.

Dit seizoen is afgelopen, maar Wolfs kan het inderdaad niet gedaan hebben. Ik denk dat Thomas Acda er achter zit. Die is ook nog niet gepakt. Bovendien hebben we Fleur nooit terug zien komen van vakantie, terwijl die vriendin van Fleur wel al thuis is. Mmmm.... Ik hoop op een seizoen 6.

Daan de Vos is allang gepakt toch, toen hij met die boot ging vluchten toen.

Maar goed lijkt mij ook sterk dat Wolfs het gedaan had. Alles wijst er te erg op.

Acda is allang gepakt idd.

Sterke aflevering. Echt zo'n wtf einde. Ik ben benieuwd hoe ze hier een draai aan gaan geven het volgende seizoen.

Daan de Vos is allang gepakt toch, toen hij met die boot ging vluchten toen.

Maar goed lijkt mij ook sterk dat Wolfs het gedaan had. Alles wijst er te erg op.

Owja inderdaad. Was ik even vergeten. Ik ben wel heel erg benieuwd!!

Idd, hoe ze hier nou een draai aan gaan geven. Want als Wolfs er niet meer bij is, is flikken niet meer zo best denk ik.

Dit was TE gemaakt om hem de dader te laten zijn. Plus al die aanwijzingen de Eva gevonden heeft.