steijns Geplaatst 7 september 2013 Share Geplaatst 7 september 2013 Net eerste seizoen gedownload en vanavond de eerste paar afleveringen kijken. Heb af en toe een losse aflevering gezien, maar misschien dat ik het verhaal beter snap Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 27 september 2013 Share Geplaatst 27 september 2013 Als het goed is was vandaag de eerste aflevering? En meteen een dubbele? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 30 september 2013 Share Geplaatst 30 september 2013 Yup. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 4 oktober 2013 Share Geplaatst 4 oktober 2013 Vond deze weer goed :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 5 oktober 2013 Share Geplaatst 5 oktober 2013 Ja was wel lachen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robertoow Geplaatst 12 oktober 2013 Share Geplaatst 12 oktober 2013 oelala penny in deze aflevering :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 15 november 2013 Share Geplaatst 15 november 2013 Hopelijk was die Lucy er eenmalig, wat een trol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 22 november 2013 Share Geplaatst 22 november 2013 Penny komt er wel met elk seizoen beter uit te zien. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 22 november 2013 Share Geplaatst 22 november 2013 Penny komt er wel met elk seizoen beter uit te zien. :< En dommer, jammer. Aan de ene kant grappige aflevering, aan de andere kant vind ik het verhaal slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 22 november 2013 Share Geplaatst 22 november 2013 Penny komt er wel met elk seizoen beter uit te zien. :< :<:< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 november 2013 Share Geplaatst 22 november 2013 Leuke aflevering, ga altijd stuk om die Zack :-D Ook enorm gelachen om Sheldon op het einde en zijn actie bij Amy :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 23 november 2013 Share Geplaatst 23 november 2013 Jep was leukste dit seizoen tot nu toe :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 23 november 2013 Share Geplaatst 23 november 2013 Jep was leukste dit seizoen tot nu toe :) Waaaaaaaaaaaat? Dit is echt een heel goed seizoen tot nu toe, maar dit vond ik echt alles behalve de beste. Ray was 2x even leuk, dronken Sheldon is altijd erg leuk. Voor de rest? Super matig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 27 november 2013 Share Geplaatst 27 november 2013 En dommer, jammer. Aan de ene kant grappige aflevering, aan de andere kant vind ik het verhaal slecht. TBBT om het verhaal kijken moet je ook niet doen :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 27 november 2013 Share Geplaatst 27 november 2013 TBBT om het verhaal kijken moet je ook niet doen :S Maar kom op, mag toch wel wat meer in? Het moet toch ergens naar toe gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 november 2013 Share Geplaatst 27 november 2013 Lennard en Penny hebben altijd wel zo'n standaard 'gedoe'. Eerst dat gejank met die Valentijnsdag aflevering waarin Penny zo enorm de boel liep af te zeiken met haar ex vriend. En de vorige aflevering dat gezeik over 'het getrouwd zijn met Zack'. Ze blijft wel erg lekker ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 27 november 2013 Share Geplaatst 27 november 2013 Dronken Sheldon, genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 3 januari 2014 Share Geplaatst 3 januari 2014 http://www.avclub.com/review/the-hesitation-ramification-106536 Die nummer 1 comment heeft 100% gelijk. Erg jammer hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 4 januari 2014 Share Geplaatst 4 januari 2014 Jep, bij de aflevering van deze week viel m'n euro ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 4 januari 2014 Share Geplaatst 4 januari 2014 Ik keek hem gisteren en ik kreeg ook een soort déjà-vu moment. Blijkt het gewoon een kopieer en plak aflevering te zijn. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 4 januari 2014 Share Geplaatst 4 januari 2014 Flinke domper inderdaad, herken het overigens niet zo 1,2,3 uit Friends. Maar het eerste comment bij dat artikel verklaard voldoende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 4 januari 2014 Share Geplaatst 4 januari 2014 Ik heb het ook niet echt gezien, dit keer. Verder maakt het me niet zoveel uit als er gejat wordt, want series als TBBT kijk je om het lachen en niet om de originaliteit of karakterontwikkeling (en als je dat wel doet, dan eh... oké). Dan is het wel jammer als dit gejat is, maar soit, met de rest van het seizoen vermaak ik me prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 20 februari 2014 Share Geplaatst 20 februari 2014 [YOUTUBE]uhMZhuCNS3U[/YOUTUBE] Wolowitz. :-D:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 4 april 2014 Share Geplaatst 4 april 2014 I'd hit it. [spoiler=Penny] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 4 april 2014 Share Geplaatst 4 april 2014 Ze blijft lekker : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten