Petterson Geplaatst 3 februari 2012 Share Geplaatst 3 februari 2012 Mwah leuk hoor, maar 1000000x beter? Nee, gewoon een fijne ep Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 3 februari 2012 Share Geplaatst 3 februari 2012 Jullie snappen allemaal nu ook meteen dat ik de aflevering van vandaag echt 1000000x beter vind dan die romcom shit van de afgelopen weken. Sheldon en Leonard in de clinch, Howard en Raj weer ouderwets bezig. Leuke episode :D Inderdaad, hij was fijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 3 februari 2012 Share Geplaatst 3 februari 2012 Mwah leuk hoor, maar 1000000x beter? Nee, gewoon een fijne ep Beter dan de laatste weken omdat dit toch weer zoals seizoen 1/2 was, iets wat ik een beetje mistte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 10 februari 2012 Share Geplaatst 10 februari 2012 Ergens hier stond dat Jim Parsons homo is, ik had dat niet verwacht(niet dat dat hoeft, maar oke) maar met dat in me hoofd ging ik een paar interviews van hem kijken en dan zie je 't eneens aan z'n beweeginkjes enzo. Ik las trouwens ergens ook dat fans wilden weten of z'n personage (Sheldon) homo is, alsof RL iets met de serie te maken heeft...... :-s Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 10 februari 2012 Share Geplaatst 10 februari 2012 Sheldon is zo aseksueel als wat. Mensen die dat niet zien en zulke vragen stellen zijn op z'n zachtst gezegd niet al te intelligent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 10 februari 2012 Share Geplaatst 10 februari 2012 Prachtige pet van Sheldon deze epi, mist alleen nog dat groene embleem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 10 februari 2012 Share Geplaatst 10 februari 2012 Vond het sowieso een geslaagde aflevering, paar keer goed gelachen. En Amy was nu alleszins dragelijk en soms zelfs grappig, dat mag ik ook best een keer zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 10 februari 2012 Share Geplaatst 10 februari 2012 Zeer fijne ep vandaag! Ik ben ook blijkbaar een van de weinige die Amy wel kan waarderen. Die opmerking over die unicorn van vandaag was goud :D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 10 februari 2012 Share Geplaatst 10 februari 2012 Zeer fijne ep vandaag! Ik ben ook blijkbaar een van de weinige die Amy wel kan waarderen. Die opmerking over die unicorn van vandaag was goud :D. Ja, maar even daarvoor vond ik het tenenkrommend. Gewoon niet grappig (weet even niet meer welke opmerking dat was, maar toen ze met Bernadette en Penny met de enveloppen bezig was), wat nog extra benadrukt wordt doordat de lachband (vermoed ik, kan me niet voorstellen dat het echt publiek was) heel actief was. Maar ook in het lab was het goed te doen en bij vlagen leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 11 februari 2012 Share Geplaatst 11 februari 2012 Zeer fijne ep vandaag! Ik ben ook blijkbaar een van de weinige die Amy wel kan waarderen. Die opmerking over die unicorn van vandaag was goud :D. Ik ook, het heeft wel wat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 12 februari 2012 Share Geplaatst 12 februari 2012 Vond het een hele goede aflevering deze keer, het begint weer op niveau te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 20 februari 2012 Share Geplaatst 20 februari 2012 Een tijd geleden eens een paar eps gekeken en vond het niet zoveel aan. Heb inmiddels in de afgelopen 3 dagen elke ep tot nu toe gezien en ben een fan :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 20 februari 2012 Share Geplaatst 20 februari 2012 En terecht. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 24 februari 2012 Share Geplaatst 24 februari 2012 Geen super aflevering. Was erg voorspelbaar, vooral het einde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 24 februari 2012 Share Geplaatst 24 februari 2012 Ligt het aan mij of upload EZTV ipv de HDTV bestanden nu de 720p H2.64x bestanden? Nu al met TBBT en The Mentalist, gister met Happy Endings :cab: Irritant, want de PS3 pakt ze namelijk niet altijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 24 februari 2012 Share Geplaatst 24 februari 2012 Geen super aflevering. Was erg voorspelbaar, vooral het einde. Vond het idee dat Sheldon [tekst]zijn houvast kwijt was en daardoor impulsief werd[/tekst] wel aardig en ook wel redelijk uitgewerkt. Vond weinig mis met de aflevering, hoewel het einde idd wel voorspelbaar is. Over mijn afkeer van Amy: ik heb een keer een voorbeeld onthouden. De scene waarin ze het met Sheldon heeft over het [tekst]laten groeien van zijn haar, die eindigt met I'm gonna brush my teeth, it might take a while[/tekst] vond ik pijnlijk niet-grappig. Tegelijk zit daar wel een lachband onder die bijna uit de bocht vliegt (was volgens mij het meest uitgebreide/hardste lachsalvo van de aflevering). Overigens vond ik de opmerking [tekst]There's not a hair on my body I wouldn't let her trim [/tekst] wél goed. Van die momenten zoals de eerste heeft ze m.i. te veel en zoals de laatste te weinig, al is het de laatste afleveringen beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 24 februari 2012 Share Geplaatst 24 februari 2012 Ik weet niet of het komt door degene die Amy speelt, of gewoon door haar rol, maar zoals je zegt kwam die grap ook niet op mij over. Het is trouwens geen lachband, maar een tribune met mensen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 24 februari 2012 Share Geplaatst 24 februari 2012 Die mensen moeten ook lachen als de makers het tegen ze zeggen, dus veel verschil is er niet. Al denk ik wel dat de grappen leuker zijn voor het publiek dan voor de kijker voor de tv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 24 februari 2012 Share Geplaatst 24 februari 2012 Dat valt volgens mij best mee hoor. Hier een quote van iemand van FOK!: Ja, opnames zijn best wel tof om een keer bij te wonen. Je ziet eigenlijk de hele aflevering live voor je afspelen want alles wordt op volgorde geschoten. Ze blijven tijdens de opname ook nog grappen aanpassen of toevoegen. Als het publiek te lauw reageert op een grap wordt scene stopgezet, gaan de schrijvers even 5 tot 10 minuten weg en komen ze daarna met een herschreven grap. Wat je wel merkt, omdat de scene vaak vier of vijf keer gespeeld wordt (andere camerahoeken, foutjes, e.d.) de grap de vierde keer niet meer zo leuk is. Eigenlijk is het verrassend genoeg bijna hetzelfde als wanneer je het op tv ziet. De stemmen klinken precies zoals op tv maar je ziet natuurlijk een heleboel kleine dingetjes, zoals wijn gedronken wordt is eigenlijk appelsap, op sommige momenten gebruiken ze een body-double. In ieder geval een prima dagje vermaak. http://forum.fok.nl/topic/1764336/10/25 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 24 februari 2012 Share Geplaatst 24 februari 2012 Ik weet niet of het komt door degene die Amy speelt, of gewoon door haar rol, maar zoals je zegt kwam die grap ook niet op mij over. Het is trouwens geen lachband, maar een tribune met mensen. Serieus? Ging juist vanwege het fanatisme bij zulk soort grappen uit van een band. Heb trouwens nog even zitten denken, maar ik zie twee verklaringen waarom haar personage weinig succesvol is. De eerste is dat alle personages min of meer normale mensen zijn (Penny, Leonard, Bernadette) of uitvergrotingen van een bepaald type mens (Sheldon, Raj, Howard). Amy is geen van beide; overduidelijk niet normaal, maar ook geen uitvergroting - ik zou in elk geval niet weten waarvan. De andere is dat Amy (in tegenstelling tot alle andere personages) weinig/niets aimabels heeft; ze heeft niets herkenbaars, vertederends, eigenlijks zelfs niets meelijwekkends - je kan niet met haar meevoelen, je niet in haar inleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 9 maart 2012 Share Geplaatst 9 maart 2012 Echt weer een hele leuke ep ;sm; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 9 maart 2012 Share Geplaatst 9 maart 2012 Echt weer een hele leuke ep ;sm; Inderdaad, vond hem leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 6 april 2012 Share Geplaatst 6 april 2012 Die imitatie van Hawkings vond ik wel vrij hard :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 6 april 2012 Share Geplaatst 6 april 2012 Imitatie? Hij was het volgens mij gewoon zelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 6 april 2012 Share Geplaatst 6 april 2012 Wou net zeggen, was hem gewoon echt hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten