Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

The Big Bang Theory

Richarð.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 281
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jullie snappen allemaal nu ook meteen dat ik de aflevering van vandaag echt 1000000x beter vind dan die romcom shit van de afgelopen weken. Sheldon en Leonard in de clinch, Howard en Raj weer ouderwets bezig. Leuke episode :D

Inderdaad, hij was fijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ergens hier stond dat Jim Parsons homo is, ik had dat niet verwacht(niet dat dat hoeft, maar oke) maar met dat in me hoofd ging ik een paar interviews van hem kijken en dan zie je 't eneens aan z'n beweeginkjes enzo. Ik las trouwens ergens ook dat fans wilden weten of z'n personage (Sheldon) homo is, alsof RL iets met de serie te maken heeft...... :-s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeer fijne ep vandaag! Ik ben ook blijkbaar een van de weinige die Amy wel kan waarderen. Die opmerking over die unicorn van vandaag was goud :D.

Ja, maar even daarvoor vond ik het tenenkrommend. Gewoon niet grappig (weet even niet meer welke opmerking dat was, maar toen ze met Bernadette en Penny met de enveloppen bezig was), wat nog extra benadrukt wordt doordat de lachband (vermoed ik, kan me niet voorstellen dat het echt publiek was) heel actief was. Maar ook in het lab was het goed te doen en bij vlagen leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen super aflevering. Was erg voorspelbaar, vooral het einde.

Vond het idee dat Sheldon [tekst]zijn houvast kwijt was en daardoor impulsief werd[/tekst] wel aardig en ook wel redelijk uitgewerkt. Vond weinig mis met de aflevering, hoewel het einde idd wel voorspelbaar is.

Over mijn afkeer van Amy: ik heb een keer een voorbeeld onthouden. De scene waarin ze het met Sheldon heeft over het [tekst]laten groeien van zijn haar, die eindigt met I'm gonna brush my teeth, it might take a while[/tekst] vond ik pijnlijk niet-grappig. Tegelijk zit daar wel een lachband onder die bijna uit de bocht vliegt (was volgens mij het meest uitgebreide/hardste lachsalvo van de aflevering). Overigens vond ik de opmerking [tekst]There's not a hair on my body I wouldn't let her trim [/tekst] wél goed. Van die momenten zoals de eerste heeft ze m.i. te veel en zoals de laatste te weinig, al is het de laatste afleveringen beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat valt volgens mij best mee hoor. Hier een quote van iemand van FOK!:

Ja, opnames zijn best wel tof om een keer bij te wonen. Je ziet eigenlijk de hele aflevering live voor je afspelen want alles wordt op volgorde geschoten. Ze blijven tijdens de opname ook nog grappen aanpassen of toevoegen. Als het publiek te lauw reageert op een grap wordt scene stopgezet, gaan de schrijvers even 5 tot 10 minuten weg en komen ze daarna met een herschreven grap. Wat je wel merkt, omdat de scene vaak vier of vijf keer gespeeld wordt (andere camerahoeken, foutjes, e.d.) de grap de vierde keer niet meer zo leuk is.

Eigenlijk is het verrassend genoeg bijna hetzelfde als wanneer je het op tv ziet. De stemmen klinken precies zoals op tv maar je ziet natuurlijk een heleboel kleine dingetjes, zoals wijn gedronken wordt is eigenlijk appelsap, op sommige momenten gebruiken ze een body-double. In ieder geval een prima dagje vermaak.

http://forum.fok.nl/topic/1764336/10/25

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet of het komt door degene die Amy speelt, of gewoon door haar rol, maar zoals je zegt kwam die grap ook niet op mij over. Het is trouwens geen lachband, maar een tribune met mensen.

Serieus? Ging juist vanwege het fanatisme bij zulk soort grappen uit van een band.

Heb trouwens nog even zitten denken, maar ik zie twee verklaringen waarom haar personage weinig succesvol is. De eerste is dat alle personages min of meer normale mensen zijn (Penny, Leonard, Bernadette) of uitvergrotingen van een bepaald type mens (Sheldon, Raj, Howard). Amy is geen van beide; overduidelijk niet normaal, maar ook geen uitvergroting - ik zou in elk geval niet weten waarvan. De andere is dat Amy (in tegenstelling tot alle andere personages) weinig/niets aimabels heeft; ze heeft niets herkenbaars, vertederends, eigenlijks zelfs niets meelijwekkends - je kan niet met haar meevoelen, je niet in haar inleven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites