Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-series #3

Vegas

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Iedereen weet nu volgens mij wel van me dat ik dvd's verzamel. Buiten films doe ik dat ook met tv-series. Met het binnenkomen van Oz S01-S06 ben ik boven de 80 geraakt.

√ voor gezien, X voor niet gezien

(D) voor dvd, (B) voor bluray.

√	TV (D)	30 Rock - Seizoen 1 
√	TV (D)	30 Rock - Seizoen 2 
√	TV (D)	30 Rock - Seizoen 3 
X	TV (D)	4400, The - Seizoen 1 
√	TV (D)	Band of Brothers
√	TV (D)	Brotherhood - Seizoen 1 
√	TV (D)	Californication - Seizoen 1 
√	TV (D)	Californication - Seizoen 2 
X	TV (D)	Capo dei capi, Il
√	TV (D)	Carnivàle - Seizoen 1 
√	TV (D)	Carnivàle - Seizoen 2 
√	TV (D)	Desperate Housewives - Seizoen 1 
√	TV (D)	Desperate Housewives - Seizoen 2 
√	TV (D)	Dexter - Seizoen 1 
√	TV (D)	Dexter - Seizoen 2 
√	TV (D)	Dexter - Seizoen 3 
√	TV (D)	Entourage - Seizoen 1 
√	TV (D)	Entourage - Seizoen 2 
√	TV (D)	Entourage - Seizoen 3 
√	TV (D)	Entourage - Seizoen 4 
√	TV (D)	Entourage - Seizoen 5 
√	TV (D)	Extras - Seizoen 1 
√	TV (D)	Extras - Seizoen 2 
√	TV (D)	Extras: The Extra Special Series Finale
√	TV (D)	Flight of the Conchords, The - Seizoen 1 
X	TV (D)	Flight of the Conchords, The - Seizoen 2 
√	TV (B)	Game of Thrones
√	TV (D)	Hotel Babylon - Seizoen 1 
√	TV (D)	Hotel Babylon - Seizoen 2 
√	TV (D)	Hotel Babylon - Seizoen 3 
√	TV (D)	In Treatment - Seizoen 1 
√	TV (D)	It's Always Sunny in Philadelphia - Seizoen 1 
√	TV (D)	It's Always Sunny in Philadelphia - Seizoen 2 
√	TV (D)	Lost - Seizoen 1 
√	TV (D)	Lost - Seizoen 2 
√	TV (D)	Lost - Seizoen 3 
√	TV (D)	Lost - Seizoen 4 
√	TV (D)	Mad Men - Seizoen 1 
√	TV (D)	Mad Men - Seizoen 2 
√	TV (D)	Mad Men - Seizoen 3 
√	TV (D)	Mad Men - Seizoen 4 
√	TV (D)	My Name Is Earl - Seizoen 1 
√	TV (D)	Nip/Tuck - Seizoen 1
√	TV (D)	O.C., The - Seizoen 1 
√	TV (D)	Office, The (UK) - Seizoen 1 
√	TV (D)	Office, The (UK) - Seizoen 2 
√	TV (D)	Office, The (UK) - Seizoen 3
√	TV (D)	Office, The (US) - Seizoen 1 
√	TV (D)	Office, The (US) - Seizoen 2 
√	TV (D)	Office, The (US) - Seizoen 3 
√	TV (D)	Office, The (US) - Seizoen 4 
√	TV (D)	Office, The (US) - Seizoen 5
X	TV (D)	Oz - Seizoen 1
X	TV (D)	Oz - Seizoen 2
X	TV (D)	Oz - Seizoen 3
X	TV (D)	Oz - Seizoen 4
X	TV (D)	Oz - Seizoen 5
X	TV (D)	Oz - Seizoen 6
√	TV (B)	Pacific, The
√	TV (B)	Planet Earth
√	TV (D)	Prison Break - Seizoen 1 
√	TV (D)	Prison Break - Seizoen 2 
√	TV (D)	Rome - Seizoen 1 
√	TV (D)	Rome - Seizoen 2 
√	TV (D)	Shield, The - Seizoen 1 
√	TV (D)	Shield, The - Seizoen 2 
√	TV (D)	Shield, The - Seizoen 3 
√	TV (D)	Shield, The - Seizoen 4 
√	TV (D)	Shield, The - Seizoen 5 
√	TV (D)	Shield, The - Seizoen 6 
√	TV (B)	Sons of Anarchy - Seizoen 1
√	TV (B)	Sons of Anarchy - Seizoen 2
√	TV (B)	Sons of Anarchy - Seizoen 3
√	TV (D)	Sopranos, The - Seizoen 1 
√	TV (D)	Sopranos, The - Seizoen 2 
√	TV (D)	Sopranos, The - Seizoen 3 
√	TV (D)	Sopranos, The - Seizoen 4 
√	TV (D)	Sopranos, The - Seizoen 5 
√	TV (D)	Sopranos, The - Seizoen 6 
√	TV (D)	Wire, The - Seizoen 1 
√	TV (D)	Wire, The - Seizoen 2 
√	TV (D)	Wire, The - Seizoen 3 
√	TV (D)	Wire, The - Seizoen 4 
√	TV (D)	Wire, The - Seizoen 5 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alleen maar beter, we worden hier al doodgegooid met spelletjesprogramma's, realitytv en al dat soort onzin. Laat Nederland zich maar eens gaan richten op echte series. Schandalig dat bijvoorbeeld Dexter en Breaking Bad hier bij de PO zitten en we bij SBS worden doodgegooid met comedy's van het begin van deze eeuw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alleen maar beter, we worden hier al doodgegooid met spelletjesprogramma's, realitytv en al dat soort onzin. Laat Nederland zich maar eens gaan richten op echte series. Schandalig dat bijvoorbeeld Dexter en Breaking Bad hier bij de PO zitten en we bij SBS worden doodgegooid met comedy's van het begin van deze eeuw.

Ben ik het niet mee eens. QI-achtige dingen en dus ook dit, mag van mij best meer op TV. Ik bedoel er zit humor in ;)

LtyjCoXU48c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zal best leuk zijn, maar we hebben al 100 soortgelijke programma's gehad in de laatste 10 jaar. Laat ze maar eens een goede Nederlandse serie ontwikkelen die het kijken waard is, genoeg materiaal in Amerika waar je wat mee zou kunnen, al moet het dan geen mislukking worden zoals ''Gek op Jack'' ;e. Er moet gewoon een goede mix zijn, nu is er een te groot aantal spelprogramma's imo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, alsjeblieft geen Nederlandse series zeg... Nederlanders kunnen gewoon echt niet acteren. Laat de series maar lekker over aan het buitenland en dan heb ik inderdaad liever dat er een IQ-programma of een Expeditie Robinson- / Peking Express-achtig iets door ons Hollanders wordt gemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat er best Nederlanders zijn die kunnen acteren, een Theo Maassen acteert ook gewoon sterk in de film Doodslag, alleen word er hier te snel gedacht dat iemand die bekend is ook maar even kan acteren. Ik denk vooral dat het komt omdat we geen goede storywriters hebben en een serie minder snel geld in het laatje brengt dan een spelshow.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook dit jaar gaat 'de slimste mens ter wereld' niet in Nederland doorbreken. In België loopt het als een tierelier, maar ik vond ook nu de eerste aflevering nogal flauwtjes :(

Vond het iig de beste van de pogingen tot nu toe. Had het idee dat het nog wat los moest komen, dat ze nog te veel vast zaten aan wat van te voren bedacht was, maar zie wel potentie voor een aardige reeks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, alsjeblieft geen Nederlandse series zeg... Nederlanders kunnen gewoon echt niet acteren. Laat de series maar lekker over aan het buitenland en dan heb ik inderdaad liever dat er een IQ-programma of een Expeditie Robinson- / Peking Express-achtig iets door ons Hollanders wordt gemaakt.

Er zijn genoeg Nederlandse acteurs die wel kunnen acteren. Een Pierre Bokma speelt menig Amerikaans acteur gewoon weg als je ze samen op een podium (of in een film) zet. Zo zijn er nog wel wat voorbeelden te noemen. Als je een goede club mensen bij elkaar zoekt, dan kun je echt toptelevisie maken hoor. Moet je alleen geen types als Linda de Mol erin gaan zetten, maar gewoon beroepsacteurs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn genoeg Nederlandse acteurs die wel kunnen acteren. Een Pierre Bokma speelt menig Amerikaans acteur gewoon weg als je ze samen op een podium (of in een film) zet. Zo zijn er nog wel wat voorbeelden te noemen. Als je een goede club mensen bij elkaar zoekt, dan kun je echt toptelevisie maken hoor. Moet je alleen geen types als Linda de Mol erin gaan zetten, maar gewoon beroepsacteurs.

Inderdaad, series als Vuurzee, Pleidooi, Oud Geld, Overspel, A'dam-E.V.A., Medea, Najib en Julia, Van God Los, dat zijn gewoon allemaal Nederlandse dramaseries die hoog aangeschreven staan. En daarachter komen nog heel wat series die alleszins acceptabel zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Entourage, want dat past echt perfect bij dit weer. Echt een zomerse serie: schaars geklede vrouwen, mooie feesten, dure auto's et cetera. Feel-good tv op zijn best. Bovendien ontzettend grappig. Aan de andere kant kun je dit bovenstaande ook juist als argument zien om het juist in de koude wintermaanden te kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites