Petterson Geplaatst 21 juli 2012 Share Geplaatst 21 juli 2012 An Idiot Abroad is geweldig ja. Karl is al hilarisch, maar als Ricky hem over de telefoon uitlacht, met zn typische lachje kan je me echt opvegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 21 juli 2012 Share Geplaatst 21 juli 2012 Of als Karl iets zegt in het bijzijn van Ricky en Stephen en dat ze elkaar zo aankijken van "hoe kun je zoiets doms zeggen?". Echt geniaal. Vooral Stephen kan zo heerlijk verbaasd kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 21 juli 2012 Share Geplaatst 21 juli 2012 Zit er aan te denken om de collectie van The Unit te kopen, wat een serie : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 21 juli 2012 Share Geplaatst 21 juli 2012 Niet twijfelen gewoon doen, dat zou ik zeggen. Heb die box hier ook staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 21 juli 2012 Share Geplaatst 21 juli 2012 Iedereen weet nu volgens mij wel van me dat ik dvd's verzamel. Buiten films doe ik dat ook met tv-series. Met het binnenkomen van Oz S01-S06 ben ik boven de 80 geraakt. √ voor gezien, X voor niet gezien (D) voor dvd, (B) voor bluray. √ TV (D) 30 Rock - Seizoen 1 √ TV (D) 30 Rock - Seizoen 2 √ TV (D) 30 Rock - Seizoen 3 X TV (D) 4400, The - Seizoen 1 √ TV (D) Band of Brothers √ TV (D) Brotherhood - Seizoen 1 √ TV (D) Californication - Seizoen 1 √ TV (D) Californication - Seizoen 2 X TV (D) Capo dei capi, Il √ TV (D) Carnivàle - Seizoen 1 √ TV (D) Carnivàle - Seizoen 2 √ TV (D) Desperate Housewives - Seizoen 1 √ TV (D) Desperate Housewives - Seizoen 2 √ TV (D) Dexter - Seizoen 1 √ TV (D) Dexter - Seizoen 2 √ TV (D) Dexter - Seizoen 3 √ TV (D) Entourage - Seizoen 1 √ TV (D) Entourage - Seizoen 2 √ TV (D) Entourage - Seizoen 3 √ TV (D) Entourage - Seizoen 4 √ TV (D) Entourage - Seizoen 5 √ TV (D) Extras - Seizoen 1 √ TV (D) Extras - Seizoen 2 √ TV (D) Extras: The Extra Special Series Finale √ TV (D) Flight of the Conchords, The - Seizoen 1 X TV (D) Flight of the Conchords, The - Seizoen 2 √ TV (B) Game of Thrones √ TV (D) Hotel Babylon - Seizoen 1 √ TV (D) Hotel Babylon - Seizoen 2 √ TV (D) Hotel Babylon - Seizoen 3 √ TV (D) In Treatment - Seizoen 1 √ TV (D) It's Always Sunny in Philadelphia - Seizoen 1 √ TV (D) It's Always Sunny in Philadelphia - Seizoen 2 √ TV (D) Lost - Seizoen 1 √ TV (D) Lost - Seizoen 2 √ TV (D) Lost - Seizoen 3 √ TV (D) Lost - Seizoen 4 √ TV (D) Mad Men - Seizoen 1 √ TV (D) Mad Men - Seizoen 2 √ TV (D) Mad Men - Seizoen 3 √ TV (D) Mad Men - Seizoen 4 √ TV (D) My Name Is Earl - Seizoen 1 √ TV (D) Nip/Tuck - Seizoen 1 √ TV (D) O.C., The - Seizoen 1 √ TV (D) Office, The (UK) - Seizoen 1 √ TV (D) Office, The (UK) - Seizoen 2 √ TV (D) Office, The (UK) - Seizoen 3 √ TV (D) Office, The (US) - Seizoen 1 √ TV (D) Office, The (US) - Seizoen 2 √ TV (D) Office, The (US) - Seizoen 3 √ TV (D) Office, The (US) - Seizoen 4 √ TV (D) Office, The (US) - Seizoen 5 X TV (D) Oz - Seizoen 1 X TV (D) Oz - Seizoen 2 X TV (D) Oz - Seizoen 3 X TV (D) Oz - Seizoen 4 X TV (D) Oz - Seizoen 5 X TV (D) Oz - Seizoen 6 √ TV (B) Pacific, The √ TV (B) Planet Earth √ TV (D) Prison Break - Seizoen 1 √ TV (D) Prison Break - Seizoen 2 √ TV (D) Rome - Seizoen 1 √ TV (D) Rome - Seizoen 2 √ TV (D) Shield, The - Seizoen 1 √ TV (D) Shield, The - Seizoen 2 √ TV (D) Shield, The - Seizoen 3 √ TV (D) Shield, The - Seizoen 4 √ TV (D) Shield, The - Seizoen 5 √ TV (D) Shield, The - Seizoen 6 √ TV (B) Sons of Anarchy - Seizoen 1 √ TV (B) Sons of Anarchy - Seizoen 2 √ TV (B) Sons of Anarchy - Seizoen 3 √ TV (D) Sopranos, The - Seizoen 1 √ TV (D) Sopranos, The - Seizoen 2 √ TV (D) Sopranos, The - Seizoen 3 √ TV (D) Sopranos, The - Seizoen 4 √ TV (D) Sopranos, The - Seizoen 5 √ TV (D) Sopranos, The - Seizoen 6 √ TV (D) Wire, The - Seizoen 1 √ TV (D) Wire, The - Seizoen 2 √ TV (D) Wire, The - Seizoen 3 √ TV (D) Wire, The - Seizoen 4 √ TV (D) Wire, The - Seizoen 5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 22 juli 2012 Share Geplaatst 22 juli 2012 Gisteren een aflevering van The Borgias gezien op NED2. Viel niet tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 23 juli 2012 Share Geplaatst 23 juli 2012 Ziek hoor Vinny. Nu alleen nog Arrested Development aanschaffen en je collectie is compleet.;sm; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 23 juli 2012 Share Geplaatst 23 juli 2012 Mooie lijst Vinny! Zowel the 4400 als Oz zijn leuke series waar je zeker eens aan moet beginnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 23 juli 2012 Share Geplaatst 23 juli 2012 Ook dit jaar gaat 'de slimste mens ter wereld' niet in Nederland doorbreken. In België loopt het als een tierelier, maar ik vond ook nu de eerste aflevering nogal flauwtjes :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 23 juli 2012 Share Geplaatst 23 juli 2012 Alleen maar beter, we worden hier al doodgegooid met spelletjesprogramma's, realitytv en al dat soort onzin. Laat Nederland zich maar eens gaan richten op echte series. Schandalig dat bijvoorbeeld Dexter en Breaking Bad hier bij de PO zitten en we bij SBS worden doodgegooid met comedy's van het begin van deze eeuw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 23 juli 2012 Share Geplaatst 23 juli 2012 Alleen maar beter, we worden hier al doodgegooid met spelletjesprogramma's, realitytv en al dat soort onzin. Laat Nederland zich maar eens gaan richten op echte series. Schandalig dat bijvoorbeeld Dexter en Breaking Bad hier bij de PO zitten en we bij SBS worden doodgegooid met comedy's van het begin van deze eeuw. Ben ik het niet mee eens. QI-achtige dingen en dus ook dit, mag van mij best meer op TV. Ik bedoel er zit humor in ;) LtyjCoXU48c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 23 juli 2012 Share Geplaatst 23 juli 2012 Het zal best leuk zijn, maar we hebben al 100 soortgelijke programma's gehad in de laatste 10 jaar. Laat ze maar eens een goede Nederlandse serie ontwikkelen die het kijken waard is, genoeg materiaal in Amerika waar je wat mee zou kunnen, al moet het dan geen mislukking worden zoals ''Gek op Jack'' ;e. Er moet gewoon een goede mix zijn, nu is er een te groot aantal spelprogramma's imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 23 juli 2012 Share Geplaatst 23 juli 2012 Nee, alsjeblieft geen Nederlandse series zeg... Nederlanders kunnen gewoon echt niet acteren. Laat de series maar lekker over aan het buitenland en dan heb ik inderdaad liever dat er een IQ-programma of een Expeditie Robinson- / Peking Express-achtig iets door ons Hollanders wordt gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 23 juli 2012 Share Geplaatst 23 juli 2012 Ik denk dat er best Nederlanders zijn die kunnen acteren, een Theo Maassen acteert ook gewoon sterk in de film Doodslag, alleen word er hier te snel gedacht dat iemand die bekend is ook maar even kan acteren. Ik denk vooral dat het komt omdat we geen goede storywriters hebben en een serie minder snel geld in het laatje brengt dan een spelshow. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 23 juli 2012 Share Geplaatst 23 juli 2012 YLTQv8RH1TE Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 24 juli 2012 Share Geplaatst 24 juli 2012 Ook dit jaar gaat 'de slimste mens ter wereld' niet in Nederland doorbreken. In België loopt het als een tierelier, maar ik vond ook nu de eerste aflevering nogal flauwtjes :( Vond het iig de beste van de pogingen tot nu toe. Had het idee dat het nog wat los moest komen, dat ze nog te veel vast zaten aan wat van te voren bedacht was, maar zie wel potentie voor een aardige reeks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 24 juli 2012 Share Geplaatst 24 juli 2012 Nee, alsjeblieft geen Nederlandse series zeg... Nederlanders kunnen gewoon echt niet acteren. Laat de series maar lekker over aan het buitenland en dan heb ik inderdaad liever dat er een IQ-programma of een Expeditie Robinson- / Peking Express-achtig iets door ons Hollanders wordt gemaakt. Er zijn genoeg Nederlandse acteurs die wel kunnen acteren. Een Pierre Bokma speelt menig Amerikaans acteur gewoon weg als je ze samen op een podium (of in een film) zet. Zo zijn er nog wel wat voorbeelden te noemen. Als je een goede club mensen bij elkaar zoekt, dan kun je echt toptelevisie maken hoor. Moet je alleen geen types als Linda de Mol erin gaan zetten, maar gewoon beroepsacteurs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 24 juli 2012 Share Geplaatst 24 juli 2012 Er zijn genoeg Nederlandse acteurs die wel kunnen acteren. Een Pierre Bokma speelt menig Amerikaans acteur gewoon weg als je ze samen op een podium (of in een film) zet. Zo zijn er nog wel wat voorbeelden te noemen. Als je een goede club mensen bij elkaar zoekt, dan kun je echt toptelevisie maken hoor. Moet je alleen geen types als Linda de Mol erin gaan zetten, maar gewoon beroepsacteurs. Inderdaad, series als Vuurzee, Pleidooi, Oud Geld, Overspel, A'dam-E.V.A., Medea, Najib en Julia, Van God Los, dat zijn gewoon allemaal Nederlandse dramaseries die hoog aangeschreven staan. En daarachter komen nog heel wat series die alleszins acceptabel zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 24 juli 2012 Share Geplaatst 24 juli 2012 Klaar met seizoen 2 van the Shield. Hard einde wederom, ben benieuwd hoe ze nog 5 seizoenen vullen, nu iedereen al zo in de shit zit :cab:. Oja, later wil ik ook Vic Mackey zijn! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 24 juli 2012 Share Geplaatst 24 juli 2012 You ain't seen nothing yet! And be careful what you wish for. ;sm; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 26 juli 2012 Share Geplaatst 26 juli 2012 Ik mag/kan/moet/wil binnenkort weer met een nieuwe serie beginnen. Welke zal ik kiezen? Dexter, Breaking Bad of Entourage? Graag met onderbouwing a.u.b. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 26 juli 2012 Share Geplaatst 26 juli 2012 Entourage, want dat past echt perfect bij dit weer. Echt een zomerse serie: schaars geklede vrouwen, mooie feesten, dure auto's et cetera. Feel-good tv op zijn best. Bovendien ontzettend grappig. Aan de andere kant kun je dit bovenstaande ook juist als argument zien om het juist in de koude wintermaanden te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 26 juli 2012 Auteur Share Geplaatst 26 juli 2012 Entourage, omdat wat Bril zegt. Oh, en omdat Ari Gold gewoon awesome is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 1 augustus 2012 Share Geplaatst 1 augustus 2012 Breaking Bad omdat het een zalige serie is! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 1 augustus 2012 Share Geplaatst 1 augustus 2012 Nikita komt in October 2012 weer terug _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten