Teklehaymanot Geplaatst 1 november 2014 Share Geplaatst 1 november 2014 Wat een jankertje die Nys weer. Bah. Vreselijk figuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carolo19 Geplaatst 2 november 2014 Share Geplaatst 2 november 2014 Wat een jankertje die Nys weer. Bah. Vreselijk figuur. Ik begrijp z'n frustratie ergens wel maar daarnet werd hij geïnterviewd, kom zeg. 'Zelfs als ik deze cross win is heel m'n weekend verpest.' Op de één of andere manier moet hij bij verlies toch alle aandacht naar zich kunnen trekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 november 2014 Share Geplaatst 2 november 2014 Wordt de superprestige van vandaag nog ergens uitgezonden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 2 november 2014 Share Geplaatst 2 november 2014 Mathieu bakt er niet veel van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 november 2014 Share Geplaatst 2 november 2014 (bewerkt) Livestream gevonden, wat een parcours :< EDIT: Nys maakt fout in laatste bocht :-D 2 november 2014 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carolo19 Geplaatst 2 november 2014 Share Geplaatst 2 november 2014 Pauwels! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 2 november 2014 Share Geplaatst 2 november 2014 Hahaha, karma voor gisteren hoor. Legendarisch. In before slap excuus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 november 2014 Share Geplaatst 16 november 2014 Veldritje weer kijken nu. Superprestige Asper-Gavere Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 30 november 2014 Share Geplaatst 30 november 2014 Jonkies weer aan het heersen vanmiddag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carolo19 Geplaatst 20 december 2014 Share Geplaatst 20 december 2014 Wat een demonstratie van Wout Van Aert. Nys zal de hele eindejaarsperiode overslaan btw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 11 januari 2015 Share Geplaatst 11 januari 2015 Jetse Bol @JetseBol Wat een grap, het nk Veldrijden in Amerika is afgelast wegens... (trommelgeroffel) Te veel modder door hevige regen whahaha.. #onlyintheUSA NK's: M. vd Poel (NL) Vantorhout (Bel) Meisen (Dui) Toupalik (Tsj), Bina en Simunek afwezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 12 januari 2015 Share Geplaatst 12 januari 2015 Mathieu doet het wereldkampioenschap mee bij de elite. Even dat truitje ophalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 12 januari 2015 Share Geplaatst 12 januari 2015 Iemand nog een mening over dat manoeuvre van Vantorhout? Toen ik het live zag vond ik het echt niet kunnen, maar Nys en 'slachtoffer' Rob Peeters tilden er niet zo zwaar aan bleek achteraf :cab: Wuyts vond het overigens wel over het randje. Verder heel bizarre maar wel heel mooie wedstrijd hoor _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 19 januari 2015 Share Geplaatst 19 januari 2015 Late reactie, maar vond het inderdaad ook niet kunnen. :cab: Vantorhout vind ik sowieso een lelijke coureur, iedereen mocht van mij BK worden, behalve hij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 19 januari 2015 Share Geplaatst 19 januari 2015 Tom Meeusen mag niet mee naar WK. Net als Wellens en Sweeck(beloften) wegens bezoekje aan Ozondokter. Selectie België Wout van Aert Klaas Vantornout Tim Merlier Gianni Vermeersch Rob Peeters Kevin Pauwels Sven Nys Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 23 januari 2015 Share Geplaatst 23 januari 2015 De chaos omtrent dopingzaken gaat door: http://nos.nl/artikel/2014875-wellens-en-meeusen-maken-toch-nog-kans-op-wk.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 25 januari 2015 Share Geplaatst 25 januari 2015 Mathieu weer even gedemonstreerd. Zit wel goed, volgende week wereldkampioentje worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 27 januari 2015 Share Geplaatst 27 januari 2015 Test: welke WK-veldrijder ben jij? MA 26/01/2015 - 12:53 Weet je nog niet goed voor wie je straks moet supporteren op het WK veldrijden in Tabor? Geen paniek! Dankzij onze Sporza-test kom je te weten wie het dichtst bij jou aansluit. http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/veldrijden/1.2214295 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 27 januari 2015 Share Geplaatst 27 januari 2015 Ik ben Lars van der Haar. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 27 januari 2015 Share Geplaatst 27 januari 2015 Ik Klaas Vantorhout! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 27 januari 2015 Share Geplaatst 27 januari 2015 Klaas Vantornout :D Het zal eens niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 januari 2015 Share Geplaatst 27 januari 2015 Kevin Pauwels hier :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 27 januari 2015 Share Geplaatst 27 januari 2015 Ik ben Lars van der Haar. (d) Hier hetzelfde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 27 januari 2015 Share Geplaatst 27 januari 2015 Ik ben Mathieu, logischerwijs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 27 januari 2015 Share Geplaatst 27 januari 2015 Ik ben ook Matthieu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten