Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

PEC Zwolle

Christian.

Aanbevolen berichten

Mooi toch ;)

Maar het is wel raar dat het weer zo gaat, net als 2 jaar geleden. Ik snap niet dat het verschil zo groot is tussen de eerste seizoenshelft en de 2e. En zeker niet als het je al eerder is overkomen, dan zit er toch ergens iets niet goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi toch ;)

Maar het is wel raar dat het weer zo gaat, net als 2 jaar geleden. Ik snap niet dat het verschil zo groot is tussen de eerste seizoenshelft en de 2e. En zeker niet als het je al eerder is overkomen, dan zit er toch ergens iets niet goed.

Twee jaar geleden? Vorig seizoen bedoel je..

Maar Helmond Sport verdiende vandaag de overwinning. Ik heb een onthutsend zwak Zwolle gezien. Iedereen deelde in de malaise en dat Bakkati de beste aan de kant van Zwolle was, zegt genoeg. Het middenveld met Achenteh, Olijve en Bannink heeft veel te weinig voetbal. Ik zie dan ook veel liever vd Berg, Slot, Bannink.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfoe. Drie belangrijke punten behaald vanavond! Hopelijk kan Schreurs morgen stunten met zijn Fortuna.

Lijkt me over en uit. Of vrijdag moet er opeens een wonder gebeuren tegen Den Bosch. ;e

Over en uit? En jij noemt je een FC Zwolle supporter?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gezien het spel van de afgelopen wedstrijden en de goede prestaties van Sparta was het gewoon een logische conclusie hoor :cab: Maar goed, jij hebt altijd wat te zeiken, dus ook hier kijk ik niet van op.

Gelukkig vandaag wel winst, had het eigenlijk niet verwacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gezien het spel van de afgelopen wedstrijden en de goede prestaties van Sparta was het gewoon een logische conclusie hoor :cab: Maar goed, jij hebt altijd wat te zeiken, dus ook hier kijk ik niet van op.

Gelukkig vandaag wel winst, had het eigenlijk niet verwacht.

Natuurlijk is het zo, maar het verschil is nog altijd drie punten. Ik had wel winst verwacht, want Den Bosch speelde de laatste weken ook niet top. Het was niet heel goed, maar Zwolle was veel beter dan Den Bosch en de overwinning was dan ook dik verdiend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze overwinning was op de één of andere manier wel voorspelbaar ja. Toch denk ik niet dat Zwolle kampioen wordt, puur op gevoel. De pepers, Red-bull etc hebben iig geholpen :p En ze hebben me 24 euro toegebracht, dus opzich vond ik deze overwinning niet zo erg ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites