Remkoo Geplaatst 29 november 2011 Share Geplaatst 29 november 2011 Tja, sinds hij daar zit worden er wel goede resultaten behaalt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 29 november 2011 Share Geplaatst 29 november 2011 Denk dat het meer over jou zegt dan over Langeler, Raymon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 29 november 2011 Share Geplaatst 29 november 2011 Tsja ik ben geen fan van Langeler. Ik heb training gehad en vond het maar een blaaskaak. Ik weet echter niet hoe die bij de senioren is, dus eigenlijk is dit irrelevant;c Jij hebt overal problemen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 29 november 2011 Share Geplaatst 29 november 2011 Doet het natuurlijk gewoon uitstekend bij Zwolle. Zie hem wel naar Heerenveen gaan. Uiteraard jammer voor Zwolle zelf natuurlijk, mooie club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 29 november 2011 Share Geplaatst 29 november 2011 Denk dat het meer over jou zegt dan over Langeler, Raymon. Jij hebt overal problemen ;) Ik zeg toch nergens dat ik problemen met hem had??????? Ik zeg alleen dat het een blaaskaak is met een grote mond die nu wel goed werk levert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 29 november 2011 Share Geplaatst 29 november 2011 Je moet niet alles zo serieus nemen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 30 november 2011 Share Geplaatst 30 november 2011 Raymon heeft wel gelijk. Art was een tijd trainer van het eerste van SV Colmschate en in die periode voetbalde ik ook bij die club (niet in het 1e btw). Het is een goede trainer, maar een vre-se-lijk arrogante gozer. Ik vind hem dan ook niet echt bij Heerenveen passen, eerlijk gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 15 januari 2012 Share Geplaatst 15 januari 2012 Zwolle goed begonnen aan de wedstrijd tegen Sparta. Zou mooi zijn als ze kampioen worden. Werkgever zit erover te denken business seats te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 15 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 15 januari 2012 Hij staat hier inmiddels ook aan ja, leren toch maar even gepauzeerd ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 15 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 15 januari 2012 Scheids tyf toch op zeg ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 15 januari 2012 Share Geplaatst 15 januari 2012 Diederik Boer rood. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 15 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 15 januari 2012 Ja hoe dom ook echt ;e Net als vorig jaar in Rotterdam, godsamme zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 15 januari 2012 Share Geplaatst 15 januari 2012 Je kunt bij Sparta verliezen. Het is dan ook een erg slecht veld waar op gespeeld wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 15 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 15 januari 2012 Klopt wel, dan maar vrijdag van Almere winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 15 januari 2012 Share Geplaatst 15 januari 2012 Ja want daar heeft Sparta geen last van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 15 januari 2012 Share Geplaatst 15 januari 2012 Ja want daar heeft Sparta geen last van. Wel, maar het is toch algemeen bekend dat Zwolle een voetballend elftal heeft. Ook jij weet dat als Eagles supporter. Veel spelers vandaag onder de maat. vd Berg, Maachi dramatisch. Alleen Slot deed het in de eerste helft wel aardig. Lachman duidelijk de beste aan de kant van Zwolle. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 15 januari 2012 Share Geplaatst 15 januari 2012 Ook ik weet dat, maar Sparta is ook een voetballend elftal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 15 januari 2012 Share Geplaatst 15 januari 2012 Ik noem het eerder opportunistisch spel wat Sparta speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 15 januari 2012 Share Geplaatst 15 januari 2012 Vandaag speelde Sparta opportunistisch. Normaal gesproken niet. Sparta had eerste helft penalty moeten hebben toen mocht Zwolle niet klagen. Rood was terecht. Echt super dom van boer. Gewoon kop er tegen zetten niks aan de hand. Maar wat snipes zegt klopt volledig. Van Sparta mag je verliezen en ik had het wel verwacht. Ze moeten niet terug kijken naar vorig jaar. Vrijdag herpakken tegen Almere. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 27 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 27 januari 2012 Weer niet al te best en toch weer gewonnen. Vijftig punten na twintig wedstrijden, prima dus :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hayder Geplaatst 7 februari 2012 Share Geplaatst 7 februari 2012 kowed krijgt pakkie zondag! naar veurn! Forza Zwolle! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 7 februari 2012 Share Geplaatst 7 februari 2012 Fc olle bedoel je. De adelaar grijpt zijn prooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 7 februari 2012 Auteur Share Geplaatst 7 februari 2012 Mag toch hopen dat er zondag wordt gewonnen. Eagles hebben voor het laatst in 1992(?) gewonnen in Zwolle. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 7 februari 2012 Share Geplaatst 7 februari 2012 1992 speelden wij Eredivisie. 1989. Know your facts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 7 februari 2012 Share Geplaatst 7 februari 2012 Bij iedere Zwolle-Gae denk ik maar weer 'eens een keer gaan ze winnen in Zwolle' Maar zondag heb ik er weinig vertrouwen in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten