Pinolero Geplaatst 9 april 2011 Share Geplaatst 9 april 2011 Gvd ik zit nu met dillemma. Als RKC wint zondag komen ze dichterbij en maken ze weer kans. Maar tuurlijk, 't is eagles:(:'( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 10 april 2011 Share Geplaatst 10 april 2011 Naja gelijkspelletje dan maar heh :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 18 april 2011 Auteur Share Geplaatst 18 april 2011 Vanavond dus Sparta uit, vrees het ergste, maar we zullen het wel zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 18 april 2011 Share Geplaatst 18 april 2011 Vrees het ergste? Wat is dat nou weer voor een instelling? Ben wel benieuwd naar de topscorers van de Jupiler League (Ars en Voskamp). Verder verwacht ik toch wel een 0-2 overwinning voor Zwolle. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 18 april 2011 Auteur Share Geplaatst 18 april 2011 Met het oog op de afgelopen resultaten is het toch niet zo raar dat ik niet verwacht dat Zwolle 1-2-3 wint bij Sparta, hopelijk heb ik ongelijk ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 18 april 2011 Auteur Share Geplaatst 18 april 2011 0-1 Schreurs :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remkoo Geplaatst 18 april 2011 Share Geplaatst 18 april 2011 0-1 Schreurs :D :D Is het te zien op eredivisie live? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 18 april 2011 Share Geplaatst 18 april 2011 Ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 18 april 2011 Auteur Share Geplaatst 18 april 2011 *********** ****** ***** ROOD VOOR BOER..... Gaat RKC dus missen *********** :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remkoo Geplaatst 18 april 2011 Share Geplaatst 18 april 2011 *********** ****** ***** ROOD VOOR BOER..... Gaat RKC dus missen *********** :cab: Waarvoor heeft die rood gekregen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 18 april 2011 Share Geplaatst 18 april 2011 Seizoen afgelopen voor de 9-vingerige bandiet mag ik toch hopen. Hij kwam met z'n been in de lucht op kniehoogte van een doorgebroken speler van Sparta. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 18 april 2011 Auteur Share Geplaatst 18 april 2011 Waarvoor heeft die rood gekregen? Lomp uitkomen op een doorgebroken speler... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 18 april 2011 Share Geplaatst 18 april 2011 Gadverdamme, smerige tackle. Meer dan vijf wedstrijden als je het mij vraagt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remkoo Geplaatst 18 april 2011 Share Geplaatst 18 april 2011 Zie het net bij VI, terecht rood. Doelpunt was wel mooi : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 18 april 2011 Auteur Share Geplaatst 18 april 2011 Gadverdamme, smerige tackle. Meer dan vijf wedstrijden als je het mij vraagt. Klopt wel ja, Boer speelt dit seizoen in principe niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 18 april 2011 Share Geplaatst 18 april 2011 Gadverdamme, smerige tackle. Meer dan vijf wedstrijden als je het mij vraagt. Het viel anders best mee. Boer moet die overtreding wel maken en de ernst viel echt wel mee. Beter met 10 man een 0-1 voorsprong verdedigen dan 1-1 staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 18 april 2011 Share Geplaatst 18 april 2011 Boer_O_, voor het eerst en het laatst in me leven dat ik voor 'm juich:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 18 april 2011 Auteur Share Geplaatst 18 april 2011 Heb je hem ook weer hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 18 april 2011 Share Geplaatst 18 april 2011 :shhh: Boer_O_, voor het eerst en het laatst in me leven dat ik voor 'm juich:P En vrijdag juist ik ook, want dan neemt Zwolle zes punten afstand van RKC! :shhh: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 18 april 2011 Share Geplaatst 18 april 2011 Als Zwolle nou verliest, heeft RKC meer kans op de titel, dus hopelijk verliezen ze :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 18 april 2011 Auteur Share Geplaatst 18 april 2011 Bespreek dat maar in het Jupiler League topic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remkoo Geplaatst 18 april 2011 Share Geplaatst 18 april 2011 Boer_O_, voor het eerst en het laatst in me leven dat ik voor 'm juich:P Als Zwolle nou verliest, heeft RKC meer kans op de titel, dus hopelijk verliezen ze :mrgy: Ga hier verder aub: http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=35954&page=18 Speelde Zwolle een beetje goed? Ga nu naar de tweede helft kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 18 april 2011 Auteur Share Geplaatst 18 april 2011 Ze laten Sparta wel veel te veel komen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 18 april 2011 Share Geplaatst 18 april 2011 Bespreek dat maar in het Jupiler League topic Jammer dat je me eerst uitscheld op MSN en dan in één keer offline gaat :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 18 april 2011 Share Geplaatst 18 april 2011 Het viel anders best mee. Boer moet die overtreding wel maken en de ernst viel echt wel mee. Beter met 10 man een 0-1 voorsprong verdedigen dan 1-1 staan. Het viel helemaal niet mee. Hij komt gewoon ten eerste als een zware idioot in en ten tweede is het ook gewoon onnodig. Als hij gewoon wacht in het strafschopgebied wacht kan hij hem in principe gewoon oprapen. Die jongen waar de bal naar toe gespeeld wordt kan vrijwel niets met zo'n bal in die situatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten