Wielerfan Geplaatst 3 december 2010 Share Geplaatst 3 december 2010 Ben Saunders steekt er dik bovenuit!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 3 december 2010 Share Geplaatst 3 december 2010 Klopt, en toch was Bart een baas. Ook met de Baseballs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wielerfan Geplaatst 3 december 2010 Share Geplaatst 3 december 2010 Klopt, en toch was Bart een baas. Ook met de Baseballs Inderdaad ook mooie stem, maar ik ben zo fan van Ben Saunders _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 3 december 2010 Share Geplaatst 3 december 2010 Wordt een beetje gehyped maar zingen kan ie wel. Nu nog hopen op een goede Ray Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wielerfan Geplaatst 3 december 2010 Share Geplaatst 3 december 2010 Wordt een beetje gehyped maar zingen kan ie wel. Nu nog hopen op een goede Ray HIj is ook verschrikkelijk goed en dan krijg je dat he. Ik ben trouwens ook wel fan van Ray, dus hopelijk een goed optreden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 4 december 2010 Share Geplaatst 4 december 2010 Ben blij dat die Charlotte eruit is, ik vind dat kind zo irritant ;e rot stem + hoe ze op het podium staat enzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 6 december 2010 Auteur Share Geplaatst 6 december 2010 Ik vond haar wel tof, maar ze was qua zang waarschijnlijk wel de minste. Geen schande trouwens, want er werd weer een ontzettend hoog niveau gehaald afgelopen vrijdag zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 6 december 2010 Share Geplaatst 6 december 2010 Wel jammer dat Ray eruit is, net als Wiep trouwens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 6 december 2010 Share Geplaatst 6 december 2010 Vond die Ray echt een kneus. Wel jammer dat Wiep (:<) eruit is ja... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 6 december 2010 Share Geplaatst 6 december 2010 Deze week weer Lenny _O_ :D:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 6 december 2010 Share Geplaatst 6 december 2010 En Ben en Joan :$ en Jennifer maar dan overweeg ik om evt het geluid uit te zetten :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 6 december 2010 Share Geplaatst 6 december 2010 Tijdens de andere ben ik aan het FMen, boeit me niet zo :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 8 december 2010 Share Geplaatst 8 december 2010 Bij jennifer hoef je het geluid alleen ietsje zachter te zetten danhoor je er al niet meer:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Seker Geplaatst 8 december 2010 Share Geplaatst 8 december 2010 Bij jennifer hoef je het geluid alleen ietsje zachter te zetten danhoor je er al niet meer:P :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 10 december 2010 Share Geplaatst 10 december 2010 Pearl _O_ :love: En Lenny _O__O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 10 december 2010 Share Geplaatst 10 december 2010 Lenny _O_ _O_ _O_!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 10 december 2010 Share Geplaatst 10 december 2010 Ben ftw /end thread Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 10 december 2010 Share Geplaatst 10 december 2010 En weer gaat die Jennifer door ;e ;e. WEelke paupers stemmen toch steeds op haar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 10 december 2010 Share Geplaatst 10 december 2010 Platenmaatschappijen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 10 december 2010 Share Geplaatst 10 december 2010 Mocht ze in de finale komen dan is die hele show corrupt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 10 december 2010 Share Geplaatst 10 december 2010 Beter komt Pearl in de finale namens Nick & Simon. Zij is echt steengoed, en volgens mij is dat het eerste zwarte meisje dat ik ooit knap heb gevonden :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 10 december 2010 Share Geplaatst 10 december 2010 Ik heb ongeveer hetzelfde ja Kweekie. Al vond ik wel dat het er vandaag voor het eerst echt uit kwam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 10 december 2010 Share Geplaatst 10 december 2010 Zag die korte stukkies met het nummer om te bellen enzo, die Jennifer is echt slecht hoor :cab: Maar wel lekker ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 11 december 2010 Share Geplaatst 11 december 2010 Even over de presentatrices van die talentenjachten, Die Tooske bij Popstars;e;e;e;e Wendy bij TVOH ;e;e;e;e Rest doet het wel goed. Die Lenny is echt een baas, die gast is zo relaxt altijd he, fantastisch:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diono Geplaatst 11 december 2010 Share Geplaatst 11 december 2010 Ik volg het allemaal niet ofzoh, maar die Ben zong wel ff keihard 'when a man loves a woman' _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten