Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2011

Stefan

Wie is de Mol? 2011  

23 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2011

• Art Rooijackers
    • Patrick Stoof
    • Soundos el Ahmadi
    • Karin de Groot

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 867
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Art zou 'eruit' gaan in aflevering 11. Niks gefaald dus.

Art kan het niet zijn jongens. Zowel Karin als Jan stemde op hem. Ook kan Patrick nooit zover komen als die nu nog switched.

fout

Jan zat in het begin op hem en toen bleef ie er steeds in. Na een tijdje zat ie op Soundos en toen vloog ie eruit.

Karin zei net nog dat ze Art vertrouwde, dus ze zat niet op hem.

Daarnaast is het volgens de theorie alleen maar logisch dat Art de mol is, hij krijgt nummer 11 toegewezen, en bij hem zag je regelmatig de 11 terugkomen. Hebben ze eerdere seizoenen ook wel is gedaan, het nummer van dat seizoen steeds bij de mol terug laten komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

fout

Jan zat in het begin op hem en toen bleef ie er steeds in. Na een tijdje zat ie op Soundos en toen vloog ie eruit.

Karin zei net nog dat ze Art vertrouwde, dus ze zat niet op hem.

Daarnaast is het volgens de theorie alleen maar logisch dat Art de mol is, hij krijgt nummer 11 toegewezen, en bij hem zag je regelmatig de 11 terugkomen. Hebben ze eerdere seizoenen ook wel is gedaan, het nummer van dat seizoen steeds bij de mol terug laten komen.

Hij noemde volgens mij ook Art. Kijk het ging zo met Karin: de hele tijd op Patrick, Art vertrouwde ze maar ging raar doen. Op Art gestemd en toen was het over en uit.

Als ik totaal fout zit (kans 0,1% natuurlijk) mag je me keihard uitlachen. Ik vind sowieso dat Patrick het redelijk heeft gedaan. Mocht Art het zijn heeft die het goed gedaan. Ik ben allang blij dat Soundos het niet meer kan zijn :banana:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Art zou 'eruit' gaan in aflevering 11. Niks gefaald dus.

Art kan het niet zijn jongens. Zowel Karin als Jan stemde op hem. Ook kan Patrick nooit zover komen als die nu nog switched.

Eruit was het rode scherm, werd steeds bedoelt. En die krijgt Art dus echt niet te zien, al zie je die in de finale eigenlijk niet echt. Dat is het logische. Dus de verliezer wordt gezien als de volgende afvaller.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, één ding weet je nu in ieder geval zeker: ik ben een man. Maar ben ik die gehaaide of die gezellige? Ben ik gewoon de Mol? Of ben ik degene die speelde dat ie de Mol was en het intussen ook gewoon was? Allemaal vragen. Jammer dat Karin daar nog geen antwoord op heeft gekregen. Zij moest als laatste helemaal in d'r eentje naar huis. Ik hoop dat ze de reis een beetje overleeft. Hoewel, ze heeft al zoveel overleefd deze reis dat dit er ook nog wel bij kon. Maar goed, het zit er op. De pot staat op, eeeh, tja, op hoeveel staat de pot eigenlijk? Hij staat in ieder geval niet op € 22.540,-.

22.540,- zou het bedrag zijn wanneer Art de Mol zou zijn vanwege die bus opdracht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan zou Patrick de mol zijn, wat me niet zou verbazen. Of Soundos is toch stiekem de mol :P Maar vond het echt een stom einde van de aflevering, had gehoopt dat ze het toch wel bekend zouden maken vandaag al :(

Dat is ieder jaar;) Wist dit dus al.

En ja, Patrick is de mol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan zou Patrick de mol zijn, wat me niet zou verbazen. Of Soundos is toch stiekem de mol :P Maar vond het echt een stom einde van de aflevering, had gehoopt dat ze het toch wel bekend zouden maken vandaag al :(

Sowieso stom dat er eigenlijk geen echte opdracht was voor drie man :cab:

Vond daarom eigenlijk helemaal niets aan deze aflevering :oops:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is ieder jaar;) Wist dit dus al.

En ja, Patrick is de mol.

Wist ik ook, maar leek wel alsof ze het toch gingen doen :P

Sowieso stom dat er eigenlijk geen echte opdracht was voor drie man :cab:

Vond daarom eigenlijk helemaal niets aan deze aflevering :oops:

Idd, was wel jammer, maar kwam wss door zendtijd nzo :S

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Art is de mol denk ik.

Over de busopdracht: Art zegt dat de mol in de verliezende bus betekent dat de pot met 3000 euro wordt gespekt. Soundos en hij zaten in de verliezende bus, Patrick in de winnende. Dus, volgens Art gaat er 3000 euro af. In het filmpje hoor je echter Anna zeggen dat de mol in de winnende bus moet, want dan komt er 3000 bij. In dat geval zou dat dus betekenen dat de mol in de verliezende bus moet zitten om geld af te trekken. En daar zat dus Art. Hij legt dus gewoon zijn antwoord verkeerd uit om wel op het goede antwoord te komen.

Over die kamernummers: Soundos vraagt aan Art in welke kamer hij zit; nummer 6. Dan hoor je Miryanna zeggen dat Horace en Patrick in 11 zitten. En wat vult Art in? Juist, 6.

Art maakte de test op zichzelf, niet op Patrick.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Art is de mol denk ik.

Over de busopdracht: Art zegt dat de mol in de verliezende bus betekent dat de pot met 3000 euro wordt gespekt. Soundos en hij zaten in de verliezende bus, Patrick in de winnende. Dus, volgens Art gaat er 3000 euro af. In het filmpje hoor je echter Anna zeggen dat de mol in de winnende bus moet, want dan komt er 3000 bij. In dat geval zou dat dus betekenen dat de mol in de verliezende bus moet zitten om geld af te trekken. En daar zat dus Art. Hij legt dus gewoon zijn antwoord verkeerd uit om wel op het goede antwoord te komen.

Over die kamernummers: Soundos vraagt aan Art in welke kamer hij zit; nummer 6. Dan hoor je Miryanna zeggen dat Horace en Patrick in 11 zitten. En wat vult Art in? Juist, 6.

Art maakte de test op zichzelf, niet op Patrick.

Kan ook zijn dat hij het gewoon niet echt wist ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites