Magikarp Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Inb4 flint and steel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 (bewerkt) Inb4 flint and steel Zou 5 uur van mn leven weg zijn huhuhu. 2 juli 2015 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Zou 5 uur van mn leven weg zijn huhuhu. Maak gelijk screen van die berg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Willen mensen stoppen met zooi van anderen kapot maken? :cab: Zo mis ik een stuk van het dak van mijn piramide en zijn al mijn torches binnen weg gehaald door een grapjas :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 3 juli 2015 Share Geplaatst 3 juli 2015 Wat een productief avondje met [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Vanavond rond 7u met een groepje de ender dragon killen? Portal al gevonden en heb ook genoeg eye of enders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 3 juli 2015 Share Geplaatst 3 juli 2015 Ik zal kijken of ik kan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 3 juli 2015 Share Geplaatst 3 juli 2015 Wat een productief avondje met [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Vanavond rond 7u met een groepje de ender dragon killen? Portal al gevonden en heb ook genoeg eye of enders. Ben zelf pas half 10 thuis ivm werk. Kijk maar of je gaat of niet. Ik zie het wel. :D Maar ziek Dora Explorerteam wij. Ff paar uurtjes bezig en gelijk een mine shaft, pyramidetempel en ender portal gevonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 3 juli 2015 Share Geplaatst 3 juli 2015 Ja anders morgenavond. Jij hebt namelijk de coords xD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 3 juli 2015 Share Geplaatst 3 juli 2015 En hitsig dat ie is.. Btw: 2 saddles gevonden. Lennard heeft er een van de andere is voor degene die het eerste komt. Ligt in een chest bij de Mole Cules en Kerftpaard xx Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 3 juli 2015 Share Geplaatst 3 juli 2015 Willen mensen stoppen met zooi van anderen kapot maken? :cab: Zo mis ik een stuk van het dak van mijn piramide en zijn al mijn torches binnen weg gehaald door een grapjas :cab: Creepers misschien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 3 juli 2015 Share Geplaatst 3 juli 2015 En hitsig dat ie is.. Btw: 2 saddles gevonden. Lennard heeft er een van de andere is voor degene die het eerste komt. Ligt in een chest bij de Mole Cules en Kerftpaard xx Die is voor Joost dan. Hij verdient dit het meest hé. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 3 juli 2015 Share Geplaatst 3 juli 2015 Ja hij heeft ook het meeste gebracht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 3 juli 2015 Share Geplaatst 3 juli 2015 Ja hij heeft ook het meeste gebracht Hij stond zijn mannetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 3 juli 2015 Share Geplaatst 3 juli 2015 Chinese muur gek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 4 juli 2015 Share Geplaatst 4 juli 2015 Welke mongool heeft die hekken bij de paarden weggehaald? ;e;e;e;e;e;e Mijn paard is weg, die van Lennie zat vast in Nether en verbrandde daar zichzelf. Wie doet dit joh ;e;e;e;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 4 juli 2015 Share Geplaatst 4 juli 2015 Welke mongool heeft die hekken bij de paarden weggehaald? ;e;e;e;e;e;e Mijn paard is weg, die van Lennie zat vast in Nether en verbrandde daar zichzelf. Wie doet dit joh ;e;e;e;e Och zulke mongolen weer bezig? Word je ook moe van zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 4 juli 2015 Share Geplaatst 4 juli 2015 Als ik dit soort posts lees ben ik wel geneigd om eens te kijken of dit spel misschien toch iets is voor mij. :-D Ik heb precies hetzelfde. :-D Heerlijk trollen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 4 juli 2015 Share Geplaatst 4 juli 2015 Welke mongool heeft die hekken bij de paarden weggehaald? ;e;e;e;e;e;e Mijn paard is weg, die van Lennie zat vast in Nether en verbrandde daar zichzelf. Wie doet dit joh ;e;e;e;e Wtf??? ;e ;e ;e Vast dat klote joch [MENTION=27637]Flight[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 4 juli 2015 Share Geplaatst 4 juli 2015 (bewerkt) Wtf??? ;e ;e ;e Vast dat klote joch [MENTION=27637]Flight[/MENTION]; Wat lul je, ben hele dag niet online geweest flikker. Kijk wel in de logs. Grootste hoerenzoon van 't forum heeft alles genakt, aka [MENTION=14987]joostmakaay[/MENTION]; 4 juli 2015 bewerkt door Root Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 4 juli 2015 Share Geplaatst 4 juli 2015 Eindelijk een fatsoenlijke admin die niet constant in creative rondvliegt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 4 juli 2015 Share Geplaatst 4 juli 2015 Eindelijk een fatsoenlijke admin die niet constant in creative rondvliegt En dan ga je iemand z'n account nakken die voor de server betaald heeft? Achterlijk figuur, triest geval. Dokthar koe meko khuni. Happen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 4 juli 2015 Share Geplaatst 4 juli 2015 En dan ga je iemand z'n account nakken die voor de server betaald heeft? Achterlijk figuur, triest geval. Dokthar koe meko khuni. Happen kom morgen station arnhem [19:26:17] Daniyal: ga je kk goed voelen [19:26:18] Daniyal: 1op1 :D:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 4 juli 2015 Share Geplaatst 4 juli 2015 :D:D Kijk eens wat er in 't wit staat _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 4 juli 2015 Share Geplaatst 4 juli 2015 Ga dit ff nabouwen denk ik https://en.wikipedia.org/wiki/Teotihuacan Begin met Temple of the Sun, dacht die doe ik lekker 1 blok = 1 meter maar dat ding is 220 bij 230 :D:D Lijkt me wel lekker ambitieus maar weet niet of het realistisch is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten