Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Utrecht

Ragazzo

Aanbevolen berichten

Gerndt aangeklaagd voor huiselijk geweld

09-09-2011

10 reacties

Voor de tweede keer in een week tijd is een speler van FC Utrecht in opspraak gekomen door een ernstige privé-aangelegenheid. Nadat Jacob Lensky een serieus alcoholprobleem bleek te hebben, is de nieuwe spits Alexander Gerndt in Zweden aangeklaagd voor huiselijk geweld.

De echtgenote van de 25-jarige Gerndt, met wie hij in scheiding ligt, is naar de politie gestapt en beweert gedurende vijf jaar meerdere malen door hem mishandeld te zijn. De vrouw zegt slachtoffer te zijn geweest van klappen, bedreigingen en grove beledigingen.

Keel

Ook zou Gerndt haar bij een ruzie de keel hebben dichtgeknepen en van dichtbij een bal op haar lichaam hebben getrapt. De Zweedse officier van justitie heeft de beschuldigingen onderzocht en beoordeelt de zaak als sterk genoeg om onder de rechter te brengen.

Gerndt zelf ontkent de beschuldigingen. In theorie kan hij worden veroordeeld voor twee jaar gevangenisstraf, als hij schuldig wordt bevonden. Dit soort zaken wordt echter in Zweden meestal afgedaan met een voorwaardelijke straf in combinatie met een taakstraf of een boete. Gerndt heeft twee kinderen uit de nu beëindigde relatie.

Privé

FC Utrecht laat weten niet exact op de hoogte te zijn van de situatie. ,,Als club willen we daarom op dit moment niet reageren. Eerst wil ik Gerndt recht in de ogen kijken en van hem horen wat er precies aan de hand is", aldus algemeen directeur Wilco van Schaik. ,,Het is natuurlijk een privé-aangelegenheid, maar het betreft wel een werknemer van ons en daarom willen we alle ins en outs weten."

Bron: Telegraaf

Ja hoor, dat kan er ook nog bij...:( Ach, gelukkig kostte hij maar 3,5M...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, die jongen is buiten deze vervelende situatie ook helemaal geen 3,5 miljoen waard. Verder dan een schot op de paal is hij dit seizoen nog niet gekomen.

Het zit Utrecht ook wel heel erg tegen dit seizoen, niet normaal meer joh. Eerst ongeluk Nesu, toen Silberbauer, v Wolfswinkel, Mertens, Strootman en Vorm weg, krijgen ze ook nog eens last van allemaal blessures(o.a Duplan, Wuytens, Fernandez) en nu weer problemen met Lensky en Gerndt.

Dit wordt een seizoen om snel te vergeten ben ik bang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou dat is iets te negatief hoor

Ik vind hem een prima indruk maken maar Koeman posteert hem aan de rechterkant wat natuurlijk ook niet zijn positie is.

Ik vind hem een goede voetballer en zie hem zeker veel goals maken voor Utrecht als die in de spits staat en Utrecht in vorm komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gerndt maakt op mij nochtans een goede indruk. In Scadinavië wordt veel 4-4-2 gespeeld nu moet hij in een 4-3-3 spelen en dan ook nog eens rechtsbuiten. Aan alles zie je dat het een spits is. Hij heeft een goede trap + veel snelheid, als deze jongen eenmaal gaat wennen in NL betaalt de prijs zich wel uit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gerndt heeft £4.224.000 gekost en dat is omgerekend bijna vijf miljoen euro.

Ow oke ik las overal 3.5 mill.

Gerndt maakt op mij nochtans een goede indruk. In Scadinavië wordt veel 4-4-2 gespeeld nu moet hij in een 4-3-3 spelen en dan ook nog eens rechtsbuiten. Aan alles zie je dat het een spits is. Hij heeft een goede trap + veel snelheid, als deze jongen eenmaal gaat wennen in NL betaalt de prijs zich wel uit

Eens moet gewoon centraal staan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt, ben een tijdje terug naar de training geweest. Bij het afwerken is hij gewoon koning, knalhard en loepzuiver schiet hij ze in de touwen. Ook heeft hij een geweldige vrije trap en hij is pijlsnel. Zeker een vooruitgang t.o.v. Van Wolfswinkel.

Gerndt gaat echt nog wel flink wat goals maken durf ik te zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pff, wat een wedstrijd weer gister.. Onterechte rode kaart en dan ook nog eens geen penalty. Hoeveelste keer is dit niet dat we genaaid worden door de scheidsrechter. Al de vijfde keer dit seizoen geloof ik. Had het gister echt even niet meer.

Btw; dat uitvak bij NAC is echt een ramp, sommige uitvakken voelen al als een kooi, maar dit is toch wel echt het toppunt hoor. Helemaal omdat er nog thuissupporters onder je zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet echt bepaald sjiek vind je niet?

Dat zeg je toch niet terwijl de nieuwe trainer alle tijd hoort te krijgen gooit hij even olie op het vuur.En meneer vergeet trouwens ook dat hij mocht werken met Van Wolfswinkel en Mertens en dat is een hele verschil als je die 2 weglaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites