ForzaUtreg Geplaatst 4 juni 2011 Share Geplaatst 4 juni 2011 Kwam als een donderslag bij heldere hemel deze transfer. Wel goed zaken gedaan, hoorde dat El-Hamdaoui de gedroomde opvolger schijnt te zijn. Prima speler en goed voor hem om even een stap terug te doen denk ik. Salaris zal wel niet te betalen zijn. Zou liever Dost halen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Conguero Geplaatst 5 juni 2011 Share Geplaatst 5 juni 2011 Je zegt het zelf, salaris niet te betalen. Ik denk dat Dost niet naar Utrecht wil komen, die denkt denk ik meer aan Ajax en andere topclubs. Ik hoop dat ze weer een goeie spits uit Frankrijk toveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Domino Geplaatst 9 juni 2011 Share Geplaatst 9 juni 2011 El Hamdaoui :cab:. Alsjeblieft niet, zorgt alleen maar voor onrust binnen de spelersgroep met zijn gedrag. Ik hoop dat ze voor Koevermans gaan, zijn contract bij PSV is afgelopen en hij zit momenteel dus zonder club. Daarnaast denk ik dat hij samen met Mulenga voorin een goed duo kan vormen, Mulenga die al het voorwerk verricht, de bal vasthoud en Koevermans die dodelijk is in de zestien meter. Zou kwalitatief en financieël de beste oplossing zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Conguero Geplaatst 12 juni 2011 Share Geplaatst 12 juni 2011 Nee a.u.b. geen Koevermans! Is te oud en past niet in de visie van de club, je zal hem moeilijk kunnen verkopen. Verder zal hij erg op de salarispost drukken. Ook twijfel ik een beetje aan zijn kwaliteiten op dit moment, hij zal niet meer in grootse vorm steken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Domino Geplaatst 12 juni 2011 Share Geplaatst 12 juni 2011 Te oud heeft toch niets met kwaliteit te maken? Bovendien hoef je hem niet perse een meerjarig contract aan te bieden, hij zit momenteel zonder club, dus ik neem aan dat hij ook wel openstaat voor een éénjarig avontuur met de optie op nog één seizoen. Salaris zal wel wat meer dan gemiddeld zijn ja, maar daartegenover staat dat er geen transfersom betaald hoeft te worden, dus dat kan je dan weer tegen elkaar afzetten. Ik ben het met je eens dat hij wedstrijdritme op moet doen, maar daar zijn over het algemeen de voorbereidingen voor. Ik zie dus geen reden om hem niet te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 juni 2011 Share Geplaatst 15 juni 2011 Japanner Takagi voor vijf jaar naar FC Utrecht FC Utrecht heeft een akkoord bereikt met Yoshiaki Takagi. De Japanse aanvaller komt over van Tokio Verdy. Dat bevestigt technisch directeur Foeke Booy woensdag tegenover Voetbal International. Takagi trainde in januari al even mee met FC Utrecht. Tijdens een oefenduel met de beloften van PSV vond hij één keer het net. De Nederlandse club is de Japanse 'tienersensatie' niet uit het oog verloren. Voor de achttienjarige Takagi ligt nu een vijfjarig contract klaar in de Domstad. Booy laat vanaf zijn vakantieadres weten een 'absolute meerwaarde' te zien in de Japanse offensieve middenvelder. Takagi sluit aan bij de A-selectie van de Domstedelingen. FC Utrecht ziet een grote toekomst weggelegd voor de Japanner. De voetballer zelf hield warme herinneringen over aan zijn bezoek aan Nederland. "Ik voelde me helemaal op mijn plek. De manier van spelen in Nederland ligt me. In vergelijking met Verdy moest ik me wel beter concentreren. Ik heb mijn wedstrijd gespeeld en heb veel vertrouwen getankt", herinnert Takagi in gesprek met Japanse media. Takagi debuteerde als zeventienjarige voetballer bij Verdy. In 34 optredens vond de aanvallende middenvelder 5 keer het net. In 2011 staat de teller, mede doordat de competitie in Japan langdurig werd stilgelegd, op acht competitieduels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 15 juni 2011 Share Geplaatst 15 juni 2011 Nee a.u.b. geen Koevermans! Is te oud en past niet in de visie van de club, je zal hem moeilijk kunnen verkopen. Verder zal hij erg op de salarispost drukken. Ook twijfel ik een beetje aan zijn kwaliteiten op dit moment, hij zal niet meer in grootse vorm steken. En Koef heeft aangegeven dat ie naar het buitenland wil. Is ook over de hill denk ik, niet beter dan Demouge. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 15 juni 2011 Share Geplaatst 15 juni 2011 Yoshi _O_ _O_ _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 16 juni 2011 Share Geplaatst 16 juni 2011 En Koef heeft aangegeven dat ie naar het buitenland wil. Is ook over de hill denk ik, niet beter dan Demouge. Jawel man, Demouge is echt heel matig. + Snap ook niet wat iedereen tegen Koevermans heeft. Ze hadden beter Koef in de spits kunnen zetten dan doorgaan met Berg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Conguero Geplaatst 16 juni 2011 Share Geplaatst 16 juni 2011 Ik laat me lekker verrassen door Takagi, ik zie wel wat het wordt. Ik hoop dat ze er een beetje commercieel beter van worden, dat het dan net zo'n hype wordt als Honda. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 16 juni 2011 Share Geplaatst 16 juni 2011 Jawel man, Demouge is echt heel matig. + Snap ook niet wat iedereen tegen Koevermans heeft. Ze hadden beter Koef in de spits kunnen zetten dan doorgaan met Berg. Koevermans heeft alleen zin als je hem panklare kansen kan geven, Berg die kon tenminste zelf nog wat creeren. Daarnaast werkt Demouge ook veel harder volgens mij dan Koef. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sliepy Geplaatst 16 juni 2011 Share Geplaatst 16 juni 2011 Jawel man, Demouge is echt heel matig. + Snap ook niet wat iedereen tegen Koevermans heeft. Ze hadden beter Koef in de spits kunnen zetten dan doorgaan met Berg. Helemaal mee eens, weet zeker als je Koevermans in de spits zet dat ie er 20 in legt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 16 juni 2011 Share Geplaatst 16 juni 2011 Demouge is echt een baas hoor _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Conguero Geplaatst 16 juni 2011 Share Geplaatst 16 juni 2011 Helemaal mee eens, weet zeker als je Koevermans in de spits zet dat ie er 20 in legt. Nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 16 juni 2011 Share Geplaatst 16 juni 2011 Helemaal mee eens, weet zeker als je Koevermans in de spits zet dat ie er 20 in legt. als je ziet wat voor kansen Berg gemist heeft, dan had Koevermans er zeker 20 ingeschoten. daarom is het ook jammer dat Danny dit seizoen weinig gespeeld heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 17 juni 2011 Share Geplaatst 17 juni 2011 als je ziet wat voor kansen Berg gemist heeft, dan had Koevermans er zeker 20 ingeschoten. daarom is het ook jammer dat Danny dit seizoen weinig gespeeld heeft. Nee hoor, Koevermans scoort alleen maar als zijn toevoer goed is en laat nou net Dszudszak geen fatsoenlijke bal hebben geraakt sinds zijn contractverlenging. Daarnaast was Berg zijn afronding van een enorm laag niveau, maar hij creerde wel kansen. Dat zie ik Koef nog niet zo snel doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
buma-ajax Geplaatst 18 juli 2011 Share Geplaatst 18 juli 2011 FC Utrecht strikt Alexander Gerndt De Zweden Johan MÃ¥rtensson en Marcus Nilsson krijgen bij FC Utrecht gezelschap van hun landgenoot Alexander Gerndt. De 25-jarige aanvaller komt, net als Nilsson, over van Helsingborgs IF. Gerndt wordt woensdag medisch gekeurd en tekent vervolgens een contract voor vier jaar bij FC Utrecht. De 1.86 m lange aanwinst van FC Utrecht werd vorig jaar topscorer in de Allsvenskan, de hoogste Zweedse divisie. Voor Helsingborgs (nu lijstaanvoerder in Zweden) maakte hij toen in 23 wedstrijden vijftien doelpunten. Gerndt, die inmiddels zes wedstrijden in het Zweedse nationale team speelde (en daarin twee keer scoorde), werd vorig seizoen uitgeroepen tot ‘talent van het jaar’ in Zweden. Voorzitter Jan Willem van Dop kijkt met voldoening terug op de onderhandelingen over Gerndt, maar ook op die rond MÃ¥rtensson en Nilsson. “Ik mag zeggen, dat we een zeer succesvolle periode achter de rug hebbenâ€, zegt hij. “We hadden onze pijlen gericht op drie spelers en die hebben we alledrie weten binnen te halen.†Voor de drie Zweden, maar met name voor Gerndt, was ook veel belangstelling van andere clubs, maar dankzij de slagvaardigheid en het goede ‘verhaal’ van FC Utrecht hebben zij voor Utrecht gekozen, legt Van Dop uit. “Het zijn stabiele jongens, sterke persoonlijkheden en ze zagen welk perspectief FC Utrecht ze kon bieden. Ze hebben gekozen voor onze aanpak, ons systeem. Dat betekent, dat een overgang naar FC Utrecht een goede stap kan betekenen in de richting van een volgende grote stap. Dat dat een realistisch verhaal is, blijkt wel uit wat er met spelers als Mertens, Strootman en Van Wolfswinkel is gebeurdâ€, aldus de voorzitter. Stappen Ook technisch directeur Foeke Booy, die samen met Van Dop namens FC Utrecht de besprekingen in Zweden heeft gevoerd, is het opgevallen hoe geïnteresseerd de Zweedse spelers luisterden naar het verhaal van de Utrechtse delegatie. “Maar natuurlijk hebben we het niet alleen gehad over de verdere toekomst en de mogelijke latere stappen die ze kunnen zettenâ€, zegt Booy. “MÃ¥rtensson, Nilsson en Gerndt hebben bewust voor FC Utrecht gekozen vanwege de posities die ze bij ons gaan invullen, voor de speelwijze die we hier hanteren en voor het totale elftal, waarmee ze individueel en collectief stappen kunnen zetten. Met deze drie Zweden hebben we in elke linie, over de hele as, nu de beoogde versterkingen binnengehaald. Dat was ook vanaf het begin onze insteek: we zochten jongens die echt zouden passen bij FC Utrecht. Speltechnisch, maar ook qua mentaliteit.†Met Alexander Gerndt heeft FC Utrecht, daarvan is Booy overtuigd, een uitstekende spits in huis gehaald. “Hij kan natuurlijk in de spitspositie spelen, maar Gerndt heeft ook bewezen rondom een aanvaller uit de voeten te kunnen, op de nummer 10 positie dus. Het is mooi dat we hem op meerdere posities kunnen inzettenâ€, aldus de technisch directeur. “Alexander is een volwassen speler en beschikt over specifieke kwaliteiten. Veelzeggend is, dat de meeste Zweedse spelers pas international worden, als ze naar het buitenland zijn vertrokken. Gerndt heeft die status al in de Zweedse competitie bereikt.†Beste spelers Overigens komt Gerndt pas op 1 augustus naar Utrecht, omdat Helsingborgs hem nog wil laten spelen in de Europa League-wedstrijd tegen Hapoel Nicosia. “Daarin kunnen ze hem nog goed gebruikenâ€, zegt Booy. “Bovendien, Helsingborgs staat op het ogenblik bovenaan in de Zweedse competitie en natuurlijk zaten ze er niet echt op te wachten om twee van hun beste spelers kwijt te raken.†FC Utrecht had Gerndt natuurlijk het liefst direct zien komen. “Dat was nog een lastig puntâ€, aldus Foeke Booy. “Maar aan de andere kant: Alexander komt hier voor vier jaar. Dan moet je over die ene week niet echt moeilijk doen. Eén augustus was echt de vroegst mogelijke datum.†Dat gold aanvankelijk ook voor Nilsson, maar inmiddels is FC Utrecht met Helsingborgs overeengekomen, dat die speler al op 24 juli naar Utrecht komt, de dag na de topper tegen Malmö FF. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Domino Geplaatst 18 juli 2011 Share Geplaatst 18 juli 2011 Ben benieuwd naar ze alledrie. Als ik de verhalen moet geloven moeten het allemaal goede en veelbelovende spelers zijn, dus ben benieuwd of ze het waar weten te maken. De afgelopen jaren heeft het scoutingsapparaat niet gefaald, dus laten we hopen dat ze dat dit keer ook niet gedaan hebben. Ik heb er in ieder geval wel vertrouwen in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Conguero Geplaatst 18 juli 2011 Share Geplaatst 18 juli 2011 Heel fijn dat Gerndt erbij komt! Maar er moet nog wel wat gebeuren lijkt me, er zijn nog geen vervangers voor Mertens, Strootman en Cornelisse en dat lijkt me wel noodzakelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 juli 2011 Share Geplaatst 18 juli 2011 Is dat die Gerndt waar Feyenoord ook intresse in had Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 18 juli 2011 Share Geplaatst 18 juli 2011 Is dat die Gerndt waar Feyenoord ook intresse in had Ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 19 juli 2011 Share Geplaatst 19 juli 2011 Heel fijn dat Gerndt erbij komt! Maar er moet nog wel wat gebeuren lijkt me, er zijn nog geen vervangers voor Mertens, Strootman en Cornelisse en dat lijkt me wel noodzakelijk. En wat vind je van Thijs van Hofwegen ;c? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Domino Geplaatst 19 juli 2011 Share Geplaatst 19 juli 2011 Voor Strootman hebben ze Mårtensson al gehaald hé. Dus alleen voor Mertens en Cornelisse moeten nog vervangers komen, dat is inderdaad wel noodzakelijk. Van der Maarel heeft niet bewezen dit niveau aan te kunnen, dus dan heb je een gat op die positie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Conguero Geplaatst 19 juli 2011 Share Geplaatst 19 juli 2011 MÃ¥rtensson lijkt me eerder een vervanger van Silberbauer, en als het een vervanger van Strootman is dan hebben we dus nog geen vervanger van Silberbauer;) Het is dan wel leuk en aardig dat Foeke zegt dat ze in elke linie een versterking hebben gehaald, maar dan vergeet hij dat we er in elke linie ook twee hebben verloren! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 29 juli 2011 Share Geplaatst 29 juli 2011 Ze willen geen vervanger halen voor Mertens of in iig geen voor de basis, want ze willen Tommy Oar de kans geven. Ik was trouwens naar die wedstrijd tegen Ergotelis. Was echt kutweer, maar die Takagi heeft 7 corners ofzo genomen en ze waren allemaal goed, komt niet echt vaak meer voor de laatste tijd. En ik ga ook naar de Graafschap nog iemand anders? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten