Manager Mitchell Geplaatst 29 januari 2015 Share Geplaatst 29 januari 2015 Wist niet dat Rosco nog actief was :o Maar dan volg ik het ook wel heel slecht. Geen ZoMo werk meer? ZoMo is al een tijdje gestopt. Was bij hun optreden bij Zomerfeesten Nijmegen van 2013 (geloof ik) en toen zeiden ze dat dat het laatste optreden in die formatie was Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 3 februari 2015 Share Geplaatst 3 februari 2015 Gisteravond in de Bitterzoet: een 2/3e reünie van Opgezwolle Opgezwolle _O_ _O_ Al jaren bij elke nieuwe telefoon/mp3 speler als eerste in de lijst _O_ Brainpower ook weer een nieuwe (Engelstalig, dus of het hier hoort weet ik niet) plaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 10 februari 2015 Share Geplaatst 10 februari 2015 Woensdag Rico bij Ali B op volle toeren. Geinig. Vind t wel echt iets voor hem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 4 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 4 maart 2015 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 maart 2015 Share Geplaatst 4 maart 2015 Was wel de moeite waard om te luisteren, Pjotr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
038 Geplaatst 14 maart 2015 Share Geplaatst 14 maart 2015 Probeer kaartjes te krijgen voor Opgezwolle te krijgen in Hedon, alles van vroeger tot nu. Helaas te laat met kaartjes halen, was binnen een half uur al volledig uitverkocht volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 maart 2015 Share Geplaatst 21 maart 2015 Sirene's helikopters Gelukkig geen honden Want anders hadden die flikkers mij zeker gevonden [soundcloud]https://soundcloud.com/0didi/miggs-de-bruijn-ay-prod-by-mjnichols[/soundcloud] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 22 maart 2015 Share Geplaatst 22 maart 2015 Fiy0elO1oeU heerlijk wat een baas die extince Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
038 Geplaatst 23 maart 2015 Share Geplaatst 23 maart 2015 Aankomende Zondag naar optreden van Opgezwolle, zeer veel zin in! http://hedon-zwolle.nl/voorstelling/3769/rico-sticks-extra-show Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 23 maart 2015 Share Geplaatst 23 maart 2015 Aankomende Zondag naar optreden van Opgezwolle, zeer veel zin in! http://hedon-zwolle.nl/voorstelling/3769/rico-sticks-extra-show _O_ Opgezwolle staat nog regelmatig op hier, tijdloos! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
038 Geplaatst 23 maart 2015 Share Geplaatst 23 maart 2015 _O_ Opgezwolle staat nog regelmatig op hier, tijdloos! Blijft geweldig inderdaad. Optreden was helaas al snel uitverkocht en zo net nog een kaartje kunnen regelen via Facebook voor standaard prijs, zag ook al dat kaartjes werden aangeboden voor 60eu enzo. Kaartje was 15euro bij verkoop ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 23 maart 2015 Share Geplaatst 23 maart 2015 Ja, ik ging direct even googlen op andere concereten maar daar er stond al een waarschuwing op nu.nl over die kaarten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
038 Geplaatst 23 maart 2015 Share Geplaatst 23 maart 2015 Ja, ik ging direct even googlen op andere concereten maar daar er stond al een waarschuwing op nu.nl over die kaarten. Ja zal best, ik haal hem morgen zelf op bij die jongen en is een hard-copy kaartje. Zo'n geprint ding zal ik ook niet kopen, grote kans dat je genept word. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 maart 2015 Share Geplaatst 24 maart 2015 Shows meegemaakt met dertig man publiek voor Opgezwolle, genietne Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 april 2015 Share Geplaatst 14 april 2015 [video=youtube;P-PWpkKfpKg] Wat een kut nummer, al kan ik de producties nog wel waarderen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 14 april 2015 Share Geplaatst 14 april 2015 Neem je ook zowaar de twee slechte rappers van het album. Vind eigenlijk dat hele newwave niet zo, te geforceerd rare beats(Dikke Gun bijv) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 25 april 2015 Share Geplaatst 25 april 2015 [YOUTUBE]toHxJ9zDidg[/YOUTUBE] lekkerste nummer van die EP :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 25 april 2015 Share Geplaatst 25 april 2015 Goh, deze 6 jaar terug wel grijsgedraaid hoor Shit ik ben de hustler sinds de eerste snicker in me mouw, wil de popo me vouwen maar het is ze nooit gelukt of ik ben de motherfucking bauws, of ik heb gewoon geluk (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 25 april 2015 Share Geplaatst 25 april 2015 [YOUTUBE]TRk4EhwMAWI[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 25 april 2015 Share Geplaatst 25 april 2015 Zwart Licht is weer back boys :<: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 26 april 2015 Share Geplaatst 26 april 2015 Post even dan :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 3 mei 2015 Share Geplaatst 3 mei 2015 (bewerkt) [Youtube]QWeJvrH3Ni8 Nieuwe video Typhoon 4 mei 2015 bewerkt door Rensationeel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 mei 2015 Share Geplaatst 4 mei 2015 [YOUTUBE]toHxJ9zDidg[/YOUTUBE] lekkerste nummer van die EP :< Goh best fijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 11 mei 2015 Share Geplaatst 11 mei 2015 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 17 mei 2015 Share Geplaatst 17 mei 2015 bsYHGq4nevI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten