Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Het Nederhoptopic

frietsaus

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

FTG 4 op 22 tracks, redelijk. Één nieuwe toffe track van Sticks; comfortabel. "Laat maar gaan" staat er ook tussen terwijl die al oud is. Boef en de Aap ben ik wel tevreden over. Freez, Nosa etc. boeit me niet echt..

Gisteren ook voor het eerst geluisterd

[YOUTUBE]hw4LOuqnaIo[/YOUTUBE]

:r:r:r:r:r:r:r:r

Hard stukgaan om deze troep.

Stukje van Ome Omar zet ik soms nog wel eens op voor de grap ofso

101barz studiosessie van Green Gang met Willems, Narsingh en Wijnaldum ;c

http://www.puna.nl/2012/10/11/101barz-studiosessie-green-gang/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kalibwoy idd enigste van dat groepje met een beetje niveau ondanks dat t onverstaanbaar is. Ging me ook om Ronnie, Lil Kleine, Ome Omar en die Tellem boy. Gewoon zo tering slecht en ze vinden zichzelf allemaal zo hard en tof ;e;e Staan ze daar allemaal beetje mongolisch te doen met hun armpjes en dan die achterlijke Bokoesam die heel stoer hele tijd swekswek roept. Gewoon triest als je je zo gedraagt, pubergedrag gewoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De winnaars van de State Awards 2012

BESTE ARTIEST: FRESKU

BESTE ALBUM: FRESKU – MASKERADE

BESTE SINGLE: YELLOW CLAW FT. MR POLSKA EN SJAAK – KROKOBIL

BESTE VIDEO: YELLOW CLAW FT. RONNIE FLEX & MR. POLSKA – ALLERMOOISTE FEESTJE

BESTE MIXTAPE: MATARR – DE GANG VAN ZAKEN EP

BESTE GROEP: NOUVEAU RICHE

BESTE PRODUCER: BOAZ V/D BEATZ

BESTE DJ: THE FLEXICAN

BESTE LIVE ACT: HYDROBOYZ

ROOKIE OF THE YEAR: RONNIE FLEX

101BARZ AWARD: BOKOE SAM

Enigste normale rapper die iets wint is Fresku.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De winnaars van de State Awards 2012

BESTE ARTIEST: FRESKU

BESTE ALBUM: FRESKU – MASKERADE

BESTE SINGLE: YELLOW CLAW FT. MR POLSKA EN SJAAK – KROKOBIL

BESTE VIDEO: YELLOW CLAW FT. RONNIE FLEX & MR. POLSKA – ALLERMOOISTE FEESTJE

BESTE MIXTAPE: MATARR – DE GANG VAN ZAKEN EP

BESTE GROEP: NOUVEAU RICHE

BESTE PRODUCER: BOAZ V/D BEATZ

BESTE DJ: THE FLEXICAN

BESTE LIVE ACT: HYDROBOYZ

ROOKIE OF THE YEAR: RONNIE FLEX

101BARZ AWARD: BOKOE SAM

Enigste normale rapper die iets wint is Fresku.

Beste artiest, beste album, beste producer en 101Barz Award (niet dankzij BokoeSam maar dankzij de 'gasten') vond ik terecht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste artiest, beste album, beste producer en 101Barz Award (niet dankzij BokoeSam maar dankzij de 'gasten') vond ik terecht.

Wat is er zo speciaal aan Boaz dan? Die kerel maakt constant hetzelfde irritante piepjes. Hij is met geen een track uitgeblonken dit jaar, allermooiste feestje en krokobil zijn van Yellow Claw. Nu probeert 'ie Yellow Claw na te doen met Hausa Wausa :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is er zo speciaal aan Boaz dan? Die kerel maakt constant hetzelfde irritante piepjes. Hij is met geen een track uitgeblonken dit jaar, allermooiste feestje en krokobil zijn van Yellow Claw.

Daar heeft Boaz de beats gemaakt volgens mij. Dat is ook de reden dat er van Yellow Claw niet duidelijk is wat ze dan eigenlijk wel hebben gedaan. Verder bij alle tracks van Polska, zijn er toch een paar heel bekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar heeft Boaz de beats gemaakt volgens mij. Dat is ook de reden dat er van Yellow Claw niet duidelijk is wat ze dan eigenlijk wel hebben gedaan. Verder bij alle tracks van Polska, zijn er toch een paar heel bekend.

Lol. Die tracks staan op het label van Yellow Claw, maargoed. Boaz heeft die prijs alleen gewonnen omdat hij de bekendste is in dat rijtje, net zoals voorgaande jaren. O.a. FS Green, Noisa en Munchi zijn helemaal geen hiphopproducers. Kijk maar op hun Soundcloud. Boaz is alleen maar bezig met Nouveau Riche, de rest heeft zijn eigen carrière. Daarom is die zo bekend en krijgt 'ie veel stemmen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat wat Boaz maakt is eerder house oid dan hiphop, zelfde voor Yellow Claw. Kan me ook niet voorstellen dat YC zichzelf als hiphop artietsen zien. Verder is Bokoesam gewoon ;e net als Matarr en Nouveau Riche.

[MENTION=3816]Sanel[/MENTION] FS Green maakt tenminste hiphop beats, heeft nog een beetje boombap gehalte. Boaz is gewoon een verzameling van piepjes en vage drops. Net als YC overigens.

bewerkt door RikH 013
Link naar opmerking
Deel via andere websites