thijskeeper Geplaatst 14 december 2011 Share Geplaatst 14 december 2011 [YOUTUBE]ghE9ztQoUmM&ob=av3e[/YOUTUBE] Kende hem nog niet. Vind het wel echt leuk nummertje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arnout` Geplaatst 15 december 2011 Share Geplaatst 15 december 2011 [YOUTUBE]sOB1hBwKr9c[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 16 december 2011 Share Geplaatst 16 december 2011 Haha Belgische rap, is wel leuk om te horen. Klinkt als een Antwerpenaar. Edit: Is 'ie ook nog volgens zn Facebook pagina. Win for me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 25 december 2011 Share Geplaatst 25 december 2011 Op 6 januari a.s. presenteren Kubus & Sticks het nieuwe album Microphone Colossus 2 op Puna.nl. Het album wordt hier gratis ter download aangeboden. MC2 is de opvolger van het gelijknamige album uit 2004 toen de twee Zwollenaren de handen ineen sloegen voor Sticks’ solo debuut. MC2 bevat tien tracks waarop je naast de teksten van Sticks en de beats van Kubus alleen Rico als gastartiest zal horen. Voor de kenners komt dit niet als een verrassing. Kubus, Rico en Sticks werken ook aan een gezamenlijk project met de toepasselijke naam KRS-1. Microphone Colossus 2 is voor Sticks alweer ‘solo’ album nummer vier. Het album werd voorafgegaan door Alledaagse Waanzin (2010) met ART, Fakkelteit (2007) met Delic en natuurlijk de eerste Microphone Colossus. Voor Kubus komt met dit album de teller op zes te staan. Hij verzorgde naast de twee albums met Sticks ook de gehele productie voor de Buitenwesten verzamelaar, deed twee albums met Bang Bang en bracht recentelijk DMT uit met Rico. Microphone Colossus 2 is vanaf 6 januari 2012 exclusief te downloaden op Puna.nl en op de FTG site. De tracklist is hieronder te zien. ME GUSTA. Zal wel weer tegenvallen maar ok, beide zijn tegenwoordig niet echt goed bezig. DMT vond ik al moeilijk slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 25 december 2011 Share Geplaatst 25 december 2011 Nice nice :< Ook al viel DMT tegen, ben benieuwd naar deze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 31 december 2011 Share Geplaatst 31 december 2011 [YOUTUBE]HBQFz7snli8[/YOUTUBE] Wtf :cab: die kerel die op 1:10 komt lijkt ZIEKveel op een ex-collega van mij en zijn naam komt overeen. Maar hij is het niet gelukkig, komt alleen door die bril en zijn naam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ahmet Geplaatst 31 december 2011 Share Geplaatst 31 december 2011 Die Ja-n is een mafaking baas, Fener shirt enzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 31 december 2011 Share Geplaatst 31 december 2011 Heb nog geen Flexican Yours Truly 2011 mix gezien (?) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 januari 2012 Share Geplaatst 4 januari 2012 Live sessie van Kraantje Pappie gisteren bij Wat Anders, nice hoor. Wannabe Shady 2.0 cypher, met 'Hallo Yolanthe'. DFFklhQwTAs Mooi nummer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 5 januari 2012 Share Geplaatst 5 januari 2012 Live sessie van Kraantje Pappie gisteren bij Wat Anders, nice hoor. Wannabe Shady 2.0 cypher, met 'Hallo Yolanthe'. Meen je deze ;e Nederlandse hiphop ;e ALLES wordt geript, ik ben er klaar mee. Op de acts die hun eigen ding doen na (Zwart Licht/FTG/Zo Moeilijk etc) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 januari 2012 Share Geplaatst 5 januari 2012 Ja natuurlijk geript, maar kan het nog wel goed/grappig zijn. Niet dat ik fan ben van hem, maar hij verrast me in positieve zin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 5 januari 2012 Share Geplaatst 5 januari 2012 Ja maar ik bedoel ook in het algemeen, heel nederhop is alleen maar bezig met wat er in de USA gebeurd om het hier slechter na te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 5 januari 2012 Share Geplaatst 5 januari 2012 Ja maar ik bedoel ook in het algemeen, heel nederhop is alleen maar bezig met wat er in de USA gebeurd om het hier slechter na te doen. Keizer - Swagg Out Echt om te janken. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 6 januari 2012 Share Geplaatst 6 januari 2012 Sticks komt met nieuwe dingen _O_ vandaag komt MC2 uit. Maar er komt nog meer.. 'Het is sowieso KRS One' Onlangs vertelde Sticks aan Puna al over KRS, wat in dit geval niet voor 'Knowledge Reigns Supremely' staat maar voor 'Kubus, Rico en Sticks'. "Daar zijn we ook mee bezig. Dat wordt een toffe plaat, die we ook dit jaar gaan doen. Nee, we gaan niet nog drie hiphoppers zoeken voor de letters 'One'", lacht de Zwollenaar. "Het is de eerste plaat, dus het is sowieso KRS One. En op de eerste Buitenwesten plaat in 2004 had ik Kubus, Rico en Sticks al onder elkaar gezet." En dan liggen er nog wat losse tracks en demo's, zoals twee met Jiggy Djé, waarvan een met Winne. "Eentje voor mijn album, eentje voor Winne z'n album en Ambiance, die vorig maand uitkwam, is voor Jiggy zijn album Het Grote Plaatje." Die samenwerking met Jiggy is best opvallend, het boterde toch niet altijd tussen jullie? "We zijn natuurlijk allebei nogal overtuigd van ons eigen kunnen, dat kan wel eens in de weg zitten. Hij is net zo'n mannetje als ik en zeker een groot talent. Het is wel tof hoe hij de zaken aanpakt als Lil Wayne: door steeds te zeggen dat hij de beste is wordt dat op een gegeven moment ook bewaarheid. Ik denk dat we er wel overheen zijn, het was tof met hem in de studio te zitten. We hadden elkaar daar ook kunnen proberen af te troeven of echte shit maken die verder gaat dan dat. We hebben dat laatste gedaan." A.R.T., Kubus, Dr. Moon, Big2 en Bertolf De track Uitbuiters, die Sticks net losliet ter gelegenheid van zijn 8000ste volger op Twitter, is een voorbode van een nieuw album met producer A.R.T.. "Dat wordt wel flex. Ik heb met hem de afgelopen twee maanden weer dingen gedaan. We hebben een selectie gemaakt van vijftien tracks die we gaan uitwerken." Voor zijn volgende plaat heeft Sticks ook met Kubus gewerkt en met Dr. Moon, die bekend is van zijn werk voor Cilvaringz (Wu-Tang) en Extince (Repper-De-Klep). "En ik heb nog beats liggen van Soulsearchin en Big2." Ineens schiet Sticks nog wat te binnen: "Ken je Bertolf? Hij komt ook uit Zwolle, we hebben samen opgetreden in Hedon. Dat is goed bevallen en we zijn de studio ingedoken. Daar komt ook iets heel interessants uit, in een heel andere hoek. En dan heb je Henning nog!" De jonge Fakkelteitgroep-producer uit Arnhem is volgens Sticks "een keiharde producer. Echt wreed. Hij maakt echt G-Funk, we gaan samen een EP uitbrengen. Die gaat Jemoeniemoelukdoenomnex heten, naar een track die we laatst gezet hebben. Maar die is voor de zomer, dat is echt zomerse muziek." Waar is dat album Stick 'N' Duuv gebleven? Niemand heeft het erover terwijl dat album vorig jaar zou moeten komen. Het word in ieder geval een topjaar voor hem. Van Boef en de Aap verwacht ik niet veel, gaan een jaartje rust pakken denk ik, ook terecht. Dit jaar kunnen we iets verwachten van Winne, Jiggy Dje, Timmietex en Fotosynthese zo uit mijn hoofd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 6 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 6 januari 2012 _O_ [YOUTUBE]DdrxYwN4c-s[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 6 januari 2012 Share Geplaatst 6 januari 2012 [YOUTUBE]plFx7_PI80c[/YOUTUBE] Hij is echt slecht/overhyped :-D voor de rest wel leuk meisje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 januari 2012 Share Geplaatst 6 januari 2012 Ik waardeer Ome Omar wel een beetje, al is die meid gewoon lelijk Ja maar ik bedoel ook in het algemeen, heel nederhop is alleen maar bezig met wat er in de USA gebeurd om het hier slechter na te doen. Vond jij niet SLBMG helemaal de shit? Ook al is dat niet echt serieus natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 6 januari 2012 Share Geplaatst 6 januari 2012 Eerste reactie op MC2: :saywhat: Volgens mij doet Kubus gewoon maar wat. In vroegere samenwerkingen (o.a. met BangBang) had hij VEEL betere beats met als meest zieke voorbeeld de beat van "Nix Te Verliezen". Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 januari 2012 Share Geplaatst 6 januari 2012 Nu ook aan het luisteren, eerste twee nummers beloven niet heel veel goeds. Heb het idee dat Sticks sinds/vanaf Fakkelbrigade Colucci Era een beetje de weg kwijt is. Zijn teksten gaan nergens over of misschien juist een heel ver gezochte achterliggende betekenis. En dat eeuwig herhalen van een line die je op Spuugdingen al tegen kwam wordt ik ook wel een beetje zat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 6 januari 2012 Share Geplaatst 6 januari 2012 Ergens een downloadlinkje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 7 januari 2012 Share Geplaatst 7 januari 2012 Ik heb bij Top Notch een prijzenpakket gewonnen, met onder andere cd´s van Jah6, Freez - 8.6ies en Homegrown 2011. Die Jah6 is volgens mij echt heel slecht, levensliederen op een raggeabeat :cab: Kennen jullie Freez en is dat wat? En Homegrown 2011? Geen idee of dit nederhop is hoor :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 7 januari 2012 Share Geplaatst 7 januari 2012 Vanaf 3:30 is Freez, persoonlijk geen fan van hem. Maar misschien vind je het wat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 7 januari 2012 Share Geplaatst 7 januari 2012 Vind dit ook niet zo.. AAch ja, je mag een gegeven paard niet in de bek kijken he ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 7 januari 2012 Share Geplaatst 7 januari 2012 Je hebt troep gekregen ghehe.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 7 januari 2012 Share Geplaatst 7 januari 2012 :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten