Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Het Nederhoptopic

frietsaus

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wauuuuuw ik kijk die mijnvraagis met akwasi en er ze hadden het over een solo project enzo. nja daar wil die niets over kwijt maar hij vertelde wel dit:

"Op 6 maart is het mijn verjaardag en Onafhankelijkheidsdag in Ghana. Op die dag ga ik iets uitgeven aan jullie. Alleen Akwasi. Ik heb al verschillende beats gekregen van verschillende gasten en zo gaat ie nog ff verder". Dan zou dat toch eigenlijk betekenen dat het wel om een plaat van hem gaat of niet? Of draai ik nu ff door in me enthousiasme?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beetje jammer dat je Keizer d'r weer bij betrekt. Als ik zeg dat ik dat niet luister en d'r dan op door gaan. Jou had ik echt hoger ingeschat. :cab:

Je luisterde het wel, dus daarom heb ik je ook laag ingeschat. En nu nog steeds maar als je het niet luistert: Houden zo. (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteravond was mijn broertje naar show van Zwarte Schapen, Roelie Vuitton en R.Kay in Veenendaal (Escape). Waren maar een stuk of dertig mensen, bijna meer artiesten dan publiek. Wel hard dat ze dan ook een zieke show zetten, terwijl het waarschijnlijk geen eens winstgevend was (kaartjes was 7euro) (al weet ik niet hoe het zit me subsidie en zo). Zegt wel iets over hun liefde voor hiphop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites