Sick Blik Geplaatst 15 december 2010 Share Geplaatst 15 december 2010 Ik hoorde laatst Gikkels en ik dacht die gast heeft potentie alleen hij deed wat te gangster als hij dat wat minder zou doen zou die echt heel goede tracks kunnen maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 15 december 2010 Share Geplaatst 15 december 2010 Jeuuhj, Johan cruiff schaal weer binnen. Nu slapen. xx Haha faaal, dit moest gister in het DBT Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 17 december 2010 Share Geplaatst 17 december 2010 Wauuuuuw ik kijk die mijnvraagis met akwasi en er ze hadden het over een solo project enzo. nja daar wil die niets over kwijt maar hij vertelde wel dit: "Op 6 maart is het mijn verjaardag en Onafhankelijkheidsdag in Ghana. Op die dag ga ik iets uitgeven aan jullie. Alleen Akwasi. Ik heb al verschillende beats gekregen van verschillende gasten en zo gaat ie nog ff verder". Dan zou dat toch eigenlijk betekenen dat het wel om een plaat van hem gaat of niet? Of draai ik nu ff door in me enthousiasme? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 18 december 2010 Share Geplaatst 18 december 2010 O ja want Boef en de Aap is geweldig enzo. Dat ik hier nog op in ga :cab: Aap spit 'm ff: Download. Oja en ze hebben getekend bij Top Notch. Waar is je Keizer en D.Lipps dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 18 december 2010 Share Geplaatst 18 december 2010 Sanel heb je ze al verkering gevraagd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 18 december 2010 Share Geplaatst 18 december 2010 Wat lul je.. OPs_oxGIiOI Nieuwe track Pete Philly Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 18 december 2010 Share Geplaatst 18 december 2010 [YOUTUBE]wOcH4SX-Jy0[/YOUTUBE] :*) Deze shit is maaster G /gino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 18 december 2010 Share Geplaatst 18 december 2010 Aap spit 'm ff: Download. Oja en ze hebben getekend bij Top Notch. Waar is je Keizer en D.Lipps dan? Beetje jammer dat je Keizer d'r weer bij betrekt. Als ik zeg dat ik dat niet luister en d'r dan op door gaan. Jou had ik echt hoger ingeschat. :cab: Sanel heb je ze al verkering gevraagd? :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 18 december 2010 Share Geplaatst 18 december 2010 Beetje jammer dat je Keizer d'r weer bij betrekt. Als ik zeg dat ik dat niet luister en d'r dan op door gaan. Jou had ik echt hoger ingeschat. :cab: Je luisterde het wel, dus daarom heb ik je ook laag ingeschat. En nu nog steeds maar als je het niet luistert: Houden zo. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 18 december 2010 Share Geplaatst 18 december 2010 Ok. Trouwens heeft iemand die Premier Changed My Life geluisterd? Best vette dingen staan daar op. Oa Zo Moeilijk - Friend Or Foe is hard. O en heeft iemand wat shit van Kabel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 19 december 2010 Share Geplaatst 19 december 2010 Aap spit 'm ff: Download. Oja en ze hebben getekend bij Top Notch. Waar is je Keizer en D.Lipps dan? Damaru staat ook getekend op Top Notch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 december 2010 Share Geplaatst 19 december 2010 Gisteravond was mijn broertje naar show van Zwarte Schapen, Roelie Vuitton en R.Kay in Veenendaal (Escape). Waren maar een stuk of dertig mensen, bijna meer artiesten dan publiek. Wel hard dat ze dan ook een zieke show zetten, terwijl het waarschijnlijk geen eens winstgevend was (kaartjes was 7euro) (al weet ik niet hoe het zit me subsidie en zo). Zegt wel iets over hun liefde voor hiphop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 19 december 2010 Share Geplaatst 19 december 2010 Zo heb ik ook een keer showtje meegemaakt met Jawat! in Weert, dikke pit met 15 man ofzo en verder echt niemand komen opdagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 19 december 2010 Share Geplaatst 19 december 2010 haha wel vet :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 19 december 2010 Share Geplaatst 19 december 2010 Jawat! vind ik gaar, die man is zo goed maar maakt geen nieuwe tracks en doet alleen maar optredens met oude shit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 20 december 2010 Share Geplaatst 20 december 2010 :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 20 december 2010 Share Geplaatst 20 december 2010 Whahaha. :P Die sessie van Puna van Aap en Boef is hard zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 20 december 2010 Share Geplaatst 20 december 2010 Illuminati is overal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 20 december 2010 Share Geplaatst 20 december 2010 Free Mason ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 20 december 2010 Share Geplaatst 20 december 2010 Jawat! vind ik gaar, die man is zo goed maar maakt geen nieuwe tracks en doet alleen maar optredens met oude shit Tijdje geleden nog een EP uitgebracht, jaar geleden ofzo, maar volgens mij heeft hij een gewone baan zegmaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 21 december 2010 Share Geplaatst 21 december 2010 :-D :-D:-D TopNotch is ook Illuminati http://www.statemagazine.nl/state.php/article?data%5Barticleid%5D=8002 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 21 december 2010 Share Geplaatst 21 december 2010 Tijdje geleden nog een EP uitgebracht, jaar geleden ofzo, maar volgens mij heeft hij een gewone baan zegmaar. Dat is ook het enigste in 5 jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 22 december 2010 Share Geplaatst 22 december 2010 [YOUTUBE]gZuy6ZyxJLY[/YOUTUBE] Sommige plaatsen komen me bekend voor, dope.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 23 december 2010 Share Geplaatst 23 december 2010 Ik heb zeker respect voor Typh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 23 december 2010 Share Geplaatst 23 december 2010 Iemand et nieuwe album van Extince al? Krijg em morgen van collega:D Krijgt hij deze van mij; alle 18 dope. Klik! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten