Manager Mitchell Geplaatst 16 juni 2014 Share Geplaatst 16 juni 2014 Ik ga ook, alleen dan aan de andere kant. Maar zo'n festivalletje vanaf de backstage-kant meemaken is ook heel vet en ik zie bijna alle optredens nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 18 juni 2014 Share Geplaatst 18 juni 2014 http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/albums/#urn:vpro:media:group:43245436 Lobi da Basi is uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 juli 2014 Share Geplaatst 6 juli 2014 He voor mensen die nog Woohah gaan en evt willen meeten, ik heb een zwart Zo Moeilijk shirt aan, grote witte ZM op de voorkant. Ben helaas alleen, want degene waarmee ik zou gaan heeft op het allerlaatste moment afgezegd wegens ziekte, nou daar ga ik mijn dag niet door laten verpesten, dan maar alleen. Ken wel nog paar mensen die erheen gaan, misschien zie ik die nog ergens, maar ik vermaak me sowieso wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 15 juli 2014 Share Geplaatst 15 juli 2014 Mic's waren schel, meisjes waren geil Festivalterrein-stijl, m'n Nike's werden vuil We komen van mijlenver, rocken drie kwartier Voor de liefde, de meijers en consumptiebonnen voor bier Red Bull voor de Bob, thanks for the props Na afloop wil een chick een handtekening op haar bobs Ik zeg da's geen probleem Mijn handtekening was in één keer twee keer zo lang als voorheen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 juli 2014 Share Geplaatst 16 juli 2014 Toen Rico nog niet te veel geblowd had Show van Great Minds op Woh Hah is wel legendarisch zo in de regen [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Beetje terug zitten kijken op 3voor12 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 juli 2014 Share Geplaatst 21 juli 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 21 juli 2014 Share Geplaatst 21 juli 2014 http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/albums/#urn:vpro:media:group:43245436 Lobi da Basi is uit Wat vind je er van? Ik heb een aantal nummers vluchtig beluisterd en moet het nog een goede luisterbeurt geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 21 juli 2014 Share Geplaatst 21 juli 2014 Ja top album Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 juli 2014 Share Geplaatst 27 juli 2014 Lange Frans op Oeh Na Na remix :r Hey Frans één mans money gang Zij is gek op mij omdat ik tollie breng Bij jouw zegt ze oeh na na Bij mij zegt ze *uch uch uch* 'Nee dat doe je niet zo' Zei de eene pijpslet tegen de andere ho Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 31 juli 2014 Share Geplaatst 31 juli 2014 (bewerkt) Aziz & Ramiks - 1 Keer Per Jaar http://22tracks.com/ams/hiphopnl/49842 Aziz maakt zulke chille nummers he Nieuwe album van Typhoon nog steeds niet in zijn geheel geluisterd. Nummers die ik heb gehoord staan mij totaal niet aan. Nu het Radio programma Kunststof met hem als gast geluisterd en wat een onzin komt er uit zijn mond zeg. Die is echt veelste zweverig voor mij geworden. http://www.npo.nl/kunststof-typhoon-rapper-muzikant/24-07-2014/RBX_NTR_575965 31 juli 2014 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 31 juli 2014 Share Geplaatst 31 juli 2014 Aziz & Ramiks - 1 Keer Per Jaar http://22tracks.com/ams/hiphopnl/49842 Aziz maakt zulke chille nummers he Nieuwe album van Typhoon nog steeds niet in zijn geheel geluisterd. Nummers die ik heb gehoord staan mij totaal niet aan. Nu het Radio programma Kunststof met hem als gast geluisterd en wat een onzin komt er uit zijn mond zeg. Die is echt veelste zweverig voor mij geworden. http://www.npo.nl/kunststof-typhoon-rapper-muzikant/24-07-2014/RBX_NTR_575965 Tja als je constant Ab-Soul en Schoolboy Q etc. luistert ben je zulke kwaliteit natuurlijk niet meer gewend. :P Beste Nederhop plaat die ik ooit gehoord heb. Beter dan Eigen Wereld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 31 juli 2014 Share Geplaatst 31 juli 2014 Ik weet niet of iemand de prestaties van Delic op Eigen Wereld ooit gaat evenaren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 1 augustus 2014 Share Geplaatst 1 augustus 2014 Tja als je constant Ab-Soul en Schoolboy Q etc. luistert ben je zulke kwaliteit natuurlijk niet meer gewend. :P Beste Nederhop plaat die ik ooit gehoord heb. Beter dan Eigen Wereld. Typhoon heeft volgens mij teveel yoga gedaan en teveel plantjes gerookt. In die zin komtie zwaar overeen met Soulho dus je spreekt jezelf beetje tegen. Contact met de realiteit kwijt geraakt. En ja, zeven jaar geleden vond ik Ty doper dan een dubbele shot heroïne. Als je me wakker maakt quote ik heel zijn eerste album inc. al zijn collabs uit die tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMKristian Geplaatst 16 augustus 2014 Share Geplaatst 16 augustus 2014 Sloddervosgang - Zeg me http://22tracks.com/ams/encore/50694 Adje, Cho! :clap: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 Niemand hier een link van Typhoon zijn laatste werk? Mijn PM box staat wagenwijd open. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 19 augustus 2014 Share Geplaatst 19 augustus 2014 Niemand hier een link van Typhoon zijn laatste werk? Mijn PM box staat wagenwijd open. ² Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 19 augustus 2014 Share Geplaatst 19 augustus 2014 3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 19 augustus 2014 Share Geplaatst 19 augustus 2014 Kerft had hem volgens mij? [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 augustus 2014 Share Geplaatst 19 augustus 2014 Kan 'em enkel in FLAC vinden, maarjah stream zelf enkel muziek + vind er niets aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 19 augustus 2014 Share Geplaatst 19 augustus 2014 FLAC is prima toch, heb je zo geconverteerd. Al zal er ongetwijfeld iets van kwaliteit verloren gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 19 augustus 2014 Share Geplaatst 19 augustus 2014 Staat wel op Spotify, maar volgens mij had Kerft geen mp3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 22 augustus 2014 Share Geplaatst 22 augustus 2014 Hoe Rico de eerste paar regels van Park rijmt. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 22 augustus 2014 Share Geplaatst 22 augustus 2014 Lange Frans op Oeh Na Na remix :r Hey Frans één mans money gang Zij is gek op mij omdat ik tollie breng Bij jouw zegt ze oeh na na Bij mij zegt ze *uch uch uch* 'Nee dat doe je niet zo' Zei de eene pijpslet tegen de andere ho Dat je dit af kan luisteren man... Zou hem het liefst na 10 seconden afzetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 21 september 2014 Share Geplaatst 21 september 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 oktober 2014 Share Geplaatst 7 oktober 2014 8 jaar Noah's Ark http://www.puna.nl/2014/10/06/mixtape-snelle-jelle-presenteert-8-jaar-noahs-ark/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten