Sophomore Geplaatst 16 maart 2013 Share Geplaatst 16 maart 2013 Rk5cAURALwM MC Fit _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manuel. Geplaatst 16 maart 2013 Share Geplaatst 16 maart 2013 Als je 't toch over Fit hebt. [YOUTUBE]6QHWO16ao0k[/YOUTUBE] Is ook zo'n fijn nummer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 maart 2013 Share Geplaatst 16 maart 2013 Zeker (y) Benieuwd naar zijn album Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
R.I.O` Geplaatst 16 maart 2013 Share Geplaatst 16 maart 2013 Vind Fanfare van Zwart Licht met MC Fit altijd wel leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 16 maart 2013 Share Geplaatst 16 maart 2013 Ik doe niet graag mee met al die gasten die zeggen: ik voel de Nederlandse rap/hip hop niet, ik luister liever Franse rap/hip hop. Want dat is gewoon interessant doenerij. Maar als ik deze shit ( en deze is nog erger ) nou weer hoor dan denk ik: ja, als je in Nederland een goeie beat in je nummer hebt dan heb je gigs voor de rest van je leven, hoe shit de tekst ook is. Want deze nummer zijn toch 't ultieme dieptepunt?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 17 maart 2013 Share Geplaatst 17 maart 2013 Klopt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 18 maart 2013 Share Geplaatst 18 maart 2013 (bewerkt) Nouveau Riche draait niet om de tekst toch? Snap ook niet waarom mensen dat onder nederhop scharen. Gaat gewoon om een feestje maken. Daar zijn ze goed in, daarom krijgen ze veel gigs. 18 maart 2013 bewerkt door Technisch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 19 maart 2013 Share Geplaatst 19 maart 2013 QrXMn6hfODk Sjaak(d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
R.I.O` Geplaatst 19 maart 2013 Share Geplaatst 19 maart 2013 Great Minds album kijk ik wel naar uit. Sticks, Winne en Jiggy op één plaat zou toch iets moois moeten opleveren? Verder moet Delic terugkomen om het niveau ''wat'' te laten stijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 maart 2013 Share Geplaatst 19 maart 2013 Verder moet Delic terugkomen om het niveau ''wat'' te laten stijgen. http://www.statemagazine.nl/nieuwsartikel/3131 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
R.I.O` Geplaatst 19 maart 2013 Share Geplaatst 19 maart 2013 http://www.statemagazine.nl/nieuwsartikel/3131 Had dat stuk gelezen inderdaad, maar bedankt. Volgens mij zou hij ook een house album of iets dergelijks gaan maken toch? Hopelijk gewoon hiphop, hij heeft laatst wel nog gezegd dat hij open staat voor een nieuw Opgezwolle album. Weet alleen niet of ik dat wel wil, je weet hoe het gaat als het mislukt.. Iemand hier die naar Safi & Spreej luistert? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 maart 2013 Share Geplaatst 19 maart 2013 Oh oké, dacht dat je 't niet had gelezen omdat je zei "Verder moet Delic tergekomen [...]" Safi & Spreej waren een keer te gast bij een radio show waar ik naar luister (Wat Anders). Daar een stuk of drie tracks van hun gehoord, waar allen "Herinner Mij" me bij is gebleven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 maart 2013 Share Geplaatst 19 maart 2013 Rk5cAURALwM MC Fit _O_ Luister em nu wel elke dag minstens 1 keer, vond er in het begin niet zoveel aan maar nu wel echt dope! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 19 maart 2013 Share Geplaatst 19 maart 2013 Hier ook. Thanks daarvoor Sopho. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 maart 2013 Share Geplaatst 20 maart 2013 Heb 'em niet ontdekt ofso he :p Stond gewoon op Puna, is Favoruudschijf ofso op 538 en wordt vaak gedraaid bij FunX. Maar blijft mooie track idd, benieuwd naar zijn album Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 20 maart 2013 Share Geplaatst 20 maart 2013 (bewerkt) Even wat kwaliteit dropperen En Rico op de reggae toer, HAHA! http://www.youtube.com/watch?v=v1bV3D2A9Lk te grappig 20 maart 2013 bewerkt door Rensationeel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 21 maart 2013 Share Geplaatst 21 maart 2013 Sticks is bijna altijd kwaliteit, jwzzzz. 57 minuten pure Gentse hiphop: https://soundcloud.com/mc-letterfretter-mike/sets/hedendoagse-rederijker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 25 maart 2013 Share Geplaatst 25 maart 2013 Zwart Licht - Bliksemschicht mixtape _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 maart 2013 Share Geplaatst 26 maart 2013 Live zijn die gasten zo hard he. Koninginnenacht 2011 Akwasi met die ziekste stage dive ever Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FRNiels Geplaatst 26 maart 2013 Share Geplaatst 26 maart 2013 Kleine Viezerik - P2RIDM Mixtape zojuist gedownload! Klinkt hard hard hard!_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 27 maart 2013 Share Geplaatst 27 maart 2013 Live zijn die gasten zo hard he. Koninginnenacht 2011 Akwasi met die ziekste stage dive ever Zwart Licht XL is inderdaad echt te geniaal. Maar na dit jaar stoppen ze volgens mij met zo'n liveband erbij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 maart 2013 Share Geplaatst 27 maart 2013 Paar tracks van gehoord Murda, De Patriot en Fuck de Kroon, zeker niet slecht [MENTION=26511]FRNiels[/MENTION]; [MENTION=6131]Joep[/MENTION]; Euh geen idee, nooit met band live gezien al zo dat waarschijnlijk fakking vet zijn. Volgens mij stoppen ze sowieso na 't volgende album Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 27 maart 2013 Share Geplaatst 27 maart 2013 Ah, dan was dat het denk ik, dat ze gewoon helemaal stoppen. Wel erg jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 28 maart 2013 Share Geplaatst 28 maart 2013 Kleine Viezerik - P2RIDM Mixtape zojuist gedownload! Klinkt hard hard hard!_O_ Pitu Records Is De Movement? :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 maart 2013 Share Geplaatst 29 maart 2013 [YOUTUBE]WIaPCqsBrjw[/YOUTUBE] Geef je een euro als je deze kan overtreffen, vooral qua lyrics. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten