Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Het Nederhoptopic

frietsaus

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik doe niet graag mee met al die gasten die zeggen: ik voel de Nederlandse rap/hip hop niet, ik luister liever Franse rap/hip hop. Want dat is gewoon interessant doenerij. Maar als ik deze shit (

en deze is nog erger
) nou weer hoor dan denk ik: ja, als je in Nederland een goeie beat in je nummer hebt dan heb je gigs voor de rest van je leven, hoe shit de tekst ook is. Want deze nummer zijn toch 't ultieme dieptepunt?!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had dat stuk gelezen inderdaad, maar bedankt. Volgens mij zou hij ook een house album of iets dergelijks gaan maken toch? Hopelijk gewoon hiphop, hij heeft laatst wel nog gezegd dat hij open staat voor een nieuw Opgezwolle album. Weet alleen niet of ik dat wel wil, je weet hoe het gaat als het mislukt..

Iemand hier die naar Safi & Spreej luistert?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh oké, dacht dat je 't niet had gelezen omdat je zei "Verder moet Delic tergekomen [...]"

Safi & Spreej waren een keer te gast bij een radio show waar ik naar luister (Wat Anders). Daar een stuk of drie tracks van hun gehoord, waar allen "Herinner Mij" me bij is gebleven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Paar tracks van gehoord Murda, De Patriot en Fuck de Kroon, zeker niet slecht [MENTION=26511]FRNiels[/MENTION];

[MENTION=6131]Joep[/MENTION]; Euh geen idee, nooit met band live gezien al zo dat waarschijnlijk fakking vet zijn. Volgens mij stoppen ze sowieso na 't volgende album

Link naar opmerking
Deel via andere websites