thijskeeper Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 O.a. verder ook DJ's, Comedians en nu dus ook een director. Wat zijn je bekendste namen? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 7 juli 2011 Share Geplaatst 7 juli 2011 Iemand het album van Green Gang al? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 7 juli 2011 Share Geplaatst 7 juli 2011 Iemand de EP van Hydroboyz al? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomterhorst Geplaatst 9 juli 2011 Share Geplaatst 9 juli 2011 Iemand het album van Green Gang al? Ik zoek hem ook nog steeds... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 10 juli 2011 Share Geplaatst 10 juli 2011 Wat vindt iedereen zo speciaal aan ze? :cab: Is Green Gang niet een beetje een uitreksel van de Kempi era ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 10 juli 2011 Share Geplaatst 10 juli 2011 aw yeah brainpower heeft vandaag hoi tegen me gezegd XD woont kennelijk tegenwoordig in de buurt hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 10 juli 2011 Share Geplaatst 10 juli 2011 Zei je tegen hem boks ouwe? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomterhorst Geplaatst 11 juli 2011 Share Geplaatst 11 juli 2011 Wat vindt iedereen zo speciaal aan ze? :cab: Is Green Gang niet een beetje een uitreksel van de Kempi era ofzo? Ik vind ze niet heel speciaal hoor, ben alleen benieuwd naar hoe het album klinkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 12 juli 2011 Share Geplaatst 12 juli 2011 Ik heb ooit een liedje van Green Gang geluisterd waar je meer dan 3 minuten uitsluitend van een vercrackte stem 'Green Gang' hoort. Daarna vond ik ze voor schut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 13 juli 2011 Share Geplaatst 13 juli 2011 Ik zoek hem ook nog steeds... Ik ook, als iemand 'm vindt staat m'n PM-box open :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 14 juli 2011 Share Geplaatst 14 juli 2011 Ik ook, als iemand 'm vindt staat m'n PM-box open :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 17 juli 2011 Share Geplaatst 17 juli 2011 Iemand het album van Green Gang al? Heb 'm inmiddels, PM box staat open :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 18 juli 2011 Share Geplaatst 18 juli 2011 Greengang is toch wel facepalm waardig dacht ik zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 18 juli 2011 Share Geplaatst 18 juli 2011 Greengang is idd echt compleet waardeloos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 20 juli 2011 Share Geplaatst 20 juli 2011 [YOUTUBE]gsjQYlJCEpk[/YOUTUBE] Engel altijd hard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 20 juli 2011 Share Geplaatst 20 juli 2011 Greengang is idd echt compleet waardeloos. Gelukkig ben ik niet de enige. Begin de laatste tijd Zo Moeilijk nog meer te waarderen dan ik voorheen deed. Vooral Nosa is een zeer onderschatte MC. Vind de combinatie tussen een beetje braggerige rapper samen met een conscious rapper met beiden een voorliefde voor wordplay echt ziek hard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 21 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 21 juli 2011 Gelukkig ben ik niet de enige. Begin de laatste tijd Zo Moeilijk nog meer te waarderen dan ik voorheen deed. Vooral Nosa is een zeer onderschatte MC. Vind de combinatie tussen een beetje braggerige rapper samen met een conscious rapper met beiden een voorliefde voor wordplay echt ziek hard. Praat Nederlands manG :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 21 juli 2011 Share Geplaatst 21 juli 2011 Hahaha laat die jongen toch proberen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 22 juli 2011 Share Geplaatst 22 juli 2011 Keek net voor het eerst die Vinger op de klitter clip van Nouveau Riche maar die shit klinkt toch gewoon als een carnavals hit ;e inclusief de tekst ;e;e;e Die gasten besteden meer tijd aan rare shit zoeken voor hun clip dan aan hun teksten ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 23 juli 2011 Share Geplaatst 23 juli 2011 Vandaag in de auto nog eens naar No Juju geluisterd, wat een heerlijk album vind ik dat zeg :<: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 25 juli 2011 Share Geplaatst 25 juli 2011 Praat Nederlands manG :cab: Iscoewl fakaboytj Keek net voor het eerst die Vinger op de klitter clip van Nouveau Riche maar die shit klinkt toch gewoon als een carnavals hit ;e inclusief de tekst ;e;e;e Die gasten besteden meer tijd aan rare shit zoeken voor hun clip dan aan hun teksten ;e Haha vond het in eerste instantie wel lachen, maar nu me zusje het luistert vind ik het toch wel wack. Haar muzieksmaak is ook zo slecht dat ik dat gelijk kan koppelen. Vandaag in de auto nog eens naar No Juju geluisterd, wat een heerlijk album vind ik dat zeg :<:< Trueeee, als Backup staat klaar op No JuJu had gezeten was het echt een super album geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 25 juli 2011 Share Geplaatst 25 juli 2011 Haha vond het in eerste instantie wel lachen, maar nu me zusje het luistert vind ik het toch wel wack. :-D Gaat te furr.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 26 juli 2011 Share Geplaatst 26 juli 2011 [YOUTUBE]9_YRwih_GxE[/YOUTUBE] _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 26 juli 2011 Share Geplaatst 26 juli 2011 De dude begint wel een beetje ego te krijgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 27 juli 2011 Share Geplaatst 27 juli 2011 Vind heel die Fotosynthese helemaal niets, ligt misschien aan die wacke naam die me aan de biologie les doet denken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten