Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Het Nederhoptopic

frietsaus

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Greengang is idd echt compleet waardeloos.

Gelukkig ben ik niet de enige.

Begin de laatste tijd Zo Moeilijk nog meer te waarderen dan ik voorheen deed. Vooral Nosa is een zeer onderschatte MC. Vind de combinatie tussen een beetje braggerige rapper samen met een conscious rapper met beiden een voorliefde voor wordplay echt ziek hard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig ben ik niet de enige.

Begin de laatste tijd Zo Moeilijk nog meer te waarderen dan ik voorheen deed. Vooral Nosa is een zeer onderschatte MC. Vind de combinatie tussen een beetje braggerige rapper samen met een conscious rapper met beiden een voorliefde voor wordplay echt ziek hard.

Praat Nederlands manG :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Keek net voor het eerst die Vinger op de klitter clip van Nouveau Riche maar die shit klinkt toch gewoon als een carnavals hit ;e inclusief de tekst ;e;e;e Die gasten besteden meer tijd aan rare shit zoeken voor hun clip dan aan hun teksten ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Praat Nederlands manG :cab:

Iscoewl fakaboytj

Keek net voor het eerst die Vinger op de klitter clip van Nouveau Riche maar die shit klinkt toch gewoon als een carnavals hit ;e inclusief de tekst ;e;e;e Die gasten besteden meer tijd aan rare shit zoeken voor hun clip dan aan hun teksten ;e

Haha vond het in eerste instantie wel lachen, maar nu me zusje het luistert vind ik het toch wel wack. Haar muzieksmaak is ook zo slecht dat ik dat gelijk kan koppelen.

Vandaag in de auto nog eens naar No Juju geluisterd, wat een heerlijk album vind ik dat zeg :<:<

Trueeee, als Backup staat klaar op No JuJu had gezeten was het echt een super album geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites