himan Geplaatst 13 juli 2011 Share Geplaatst 13 juli 2011 Waah verslaafd... again :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jesse456 Geplaatst 13 juli 2011 Share Geplaatst 13 juli 2011 Ik vind OpenTTD te moeilijk... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geert Geplaatst 13 juli 2011 Share Geplaatst 13 juli 2011 Himan aan welke ben je verslaafd? Ik speel de laatste tijd veel RCT 3! [spoiler=Plaatjes] Paar dingetjes die ik heb gebouwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jesse456 Geplaatst 13 juli 2011 Share Geplaatst 13 juli 2011 Ik vind RT3 er veel te nieuw uitzien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Omotoyossi Geplaatst 13 juli 2011 Share Geplaatst 13 juli 2011 RCT1 is gewoon heldig, daar kunnen deel 2 en 3 bij lange na niet aan tippen. Sowieso zien 2 en 3 er veel anders uit dan de voorganger. Speel RCT1 nog regelmatig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geert Geplaatst 13 juli 2011 Share Geplaatst 13 juli 2011 RCT1 heeft gewoon zijn scenario's. RCT2 heeft het bouwen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 13 juli 2011 Share Geplaatst 13 juli 2011 Himan aan welke ben je verslaafd? Ik speel de laatste tijd veel RCT 3! [spoiler=Plaatjes] Paar dingetjes die ik heb gebouwd. Ziet er mooi uit hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 13 juli 2011 Share Geplaatst 13 juli 2011 Himan aan welke ben je verslaafd? Ik speel de laatste tijd veel RCT 3! [spoiler=Plaatjes] Paar dingetjes die ik heb gebouwd. Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik kan alleen van die standaard parkjes bouwen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geert Geplaatst 13 juli 2011 Share Geplaatst 13 juli 2011 Custom Scenery, en dan een beetje oefenen. Ik speel ook RCT 2 [spoiler='plaatjes'] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 13 juli 2011 Share Geplaatst 13 juli 2011 RCT2, ben nu de scenario's aan het uitspelen, maar zijn best moeilijk :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eboue Geplaatst 9 augustus 2011 Share Geplaatst 9 augustus 2011 Er is ook een tof scenario van Nederland beschikbaar voor OpenTTD, echt tof om te doen als je ook de Nederlandse OV (trams en treinen) erbij doet. Zal straks wel ff screenshotje posten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 9 augustus 2011 Share Geplaatst 9 augustus 2011 Ga dit ook maar eens op de pc gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eboue Geplaatst 9 augustus 2011 Share Geplaatst 9 augustus 2011 Twee screenshotjes uit mijn OpenTTD game. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hixxo Geplaatst 9 augustus 2011 Share Geplaatst 9 augustus 2011 Er is ook een tof scenario van Nederland beschikbaar voor OpenTTD, echt tof om te doen als je ook de Nederlandse OV (trams en treinen) erbij doet. Zal straks wel ff screenshotje posten. Waar? Ben wel benieuwd. Snap zelf niets van die treinen, beter gezegd de treinbestuurders zijn dom. Als iemand van station A naar station B moet, slaat ie eerder af en gaat ie naar C. Ook vaak dat ze naar depots gaan en dan weer in de verkeerde richting teruggaan. :wall: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 9 augustus 2011 Share Geplaatst 9 augustus 2011 Ook ff Rollercoaster weer proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eboue Geplaatst 9 augustus 2011 Share Geplaatst 9 augustus 2011 Waar? Ben wel benieuwd. Snap zelf niets van die treinen, beter gezegd de treinbestuurders zijn dom. Als iemand van station A naar station B moet, slaat ie eerder af en gaat ie naar C. Ook vaak dat ze naar depots gaan en dan weer in de verkeerde richting teruggaan. :wall: Hier is het scenario, en daar staat ook een linkje naar de Nederlandse treinenset. De treinen die verkeerd rijden, kun je via controleposten laten rijden en het goed gebruiken van seinen is ook handig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hixxo Geplaatst 9 augustus 2011 Share Geplaatst 9 augustus 2011 Hier is het scenario, en daar staat ook een linkje naar de Nederlandse treinenset. De treinen die verkeerd rijden, kun je via controleposten laten rijden en het goed gebruiken van seinen is ook handig. Thanks, maar bij die treinenset zie ik nergens een downloadlink, ik kom uit bij deze pagina; http://www.tt-wiki.net/wiki/Dutch_Trainset. Trouwens, worden bedrijf 2 en 3 bestuurd door de computer of moet je die zelf besturen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eboue Geplaatst 9 augustus 2011 Share Geplaatst 9 augustus 2011 Bedrijf 2 en 3? Je kunt zelf kiezen hoeveel bedrijven je neemt per game, en ook of je die zelf wil besturen.. De treinen kun je hier downloaden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hixxo Geplaatst 9 augustus 2011 Share Geplaatst 9 augustus 2011 Loopt dit bij jou nooit verkeerd dan? Kun je je savegame eens een keertje uploaden? EDIT: Waar moet je die treinen plaatsen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst 9 augustus 2011 Share Geplaatst 9 augustus 2011 Ik vind OpenTTD te moeilijk... Idd, snap er ook de ballen niet van :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eboue Geplaatst 10 augustus 2011 Share Geplaatst 10 augustus 2011 Loopt dit bij jou nooit verkeerd dan? Kun je je savegame eens een keertje uploaden? EDIT: Waar moet je die treinen plaatsen? Volgens mij in de grf map in je open ttd map.. Save game zal ik vanavond uplaoden, maar je moet waarschijnlijk alle grf's hetzelfde hebben om hem te kunnen draaien. Heb er ook een paar voor landschap etc. Het loopt bij mij alleen verkeerd als het netwerk te vol zit, maar anders kun je door seinen en controleposten een route maken waar niet van kan worden afgeweken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hixxo Geplaatst 10 augustus 2011 Share Geplaatst 10 augustus 2011 Welke seinen zijn handig en welke seinen doen wat? Er staat wel een uitleg bij, maar daar snap ik geen hol van. Ik snap alleen de standaard sein.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TT15 Geplaatst 12 augustus 2011 Share Geplaatst 12 augustus 2011 RCT2+3 heb ik, ik vind het leuk om parken te maken, maar mijn parken zijn lelijk en hebben geen stijl. Ik ga maar weer eens RCT3 spelen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefanos Geplaatst 12 augustus 2011 Share Geplaatst 12 augustus 2011 RCT2+3 heb ik, ik vind het leuk om parken te maken, maar mijn parken zijn lelijk en hebben geen stijl. Ik ga maar weer eens RCT3 spelen :D ² Ben nu voornamelijk bezig om elke attractie een toepasselijke omgeving en gebouw te geven. Nu is het koloniaal Nederlans dorpje aan de beurt met wat attracties erin:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefanos Geplaatst 12 augustus 2011 Share Geplaatst 12 augustus 2011 ² Ben nu voornamelijk bezig om elke attractie een toepasselijke omgeving en gebouw te geven. Nu is het koloniaal Nederlans dorpje aan de beurt met wat attracties erin:) [spoiler=afbeelding] Zie dat het huisje rechts een beetje is weggevallen, maar dat is alleen het zijkant ervan. De rest moet ik nog vullen en aankleden, iemand nog ideeën? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten