Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Rollercoaster Tycoon / Transport Tycoon

Titan

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 387
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Er is ook een tof scenario van Nederland beschikbaar voor OpenTTD, echt tof om te doen als je ook de Nederlandse OV (trams en treinen) erbij doet. Zal straks wel ff screenshotje posten.

Waar? Ben wel benieuwd.

Snap zelf niets van die treinen, beter gezegd de treinbestuurders zijn dom. Als iemand van station A naar station B moet, slaat ie eerder af en gaat ie naar C. Ook vaak dat ze naar depots gaan en dan weer in de verkeerde richting teruggaan. :wall:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar? Ben wel benieuwd.

Snap zelf niets van die treinen, beter gezegd de treinbestuurders zijn dom. Als iemand van station A naar station B moet, slaat ie eerder af en gaat ie naar C. Ook vaak dat ze naar depots gaan en dan weer in de verkeerde richting teruggaan. :wall:

Hier is het scenario, en daar staat ook een linkje naar de Nederlandse treinenset.

De treinen die verkeerd rijden, kun je via controleposten laten rijden en het goed gebruiken van seinen is ook handig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier is het scenario, en daar staat ook een linkje naar de Nederlandse treinenset.

De treinen die verkeerd rijden, kun je via controleposten laten rijden en het goed gebruiken van seinen is ook handig.

Thanks, maar bij die treinenset zie ik nergens een downloadlink, ik kom uit bij deze pagina; http://www.tt-wiki.net/wiki/Dutch_Trainset. Trouwens, worden bedrijf 2 en 3 bestuurd door de computer of moet je die zelf besturen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Loopt dit bij jou nooit verkeerd dan? Kun je je savegame eens een keertje uploaden?

EDIT: Waar moet je die treinen plaatsen?

Volgens mij in de grf map in je open ttd map.. Save game zal ik vanavond uplaoden, maar je moet waarschijnlijk alle grf's hetzelfde hebben om hem te kunnen draaien. Heb er ook een paar voor landschap etc.

Het loopt bij mij alleen verkeerd als het netwerk te vol zit, maar anders kun je door seinen en controleposten een route maken waar niet van kan worden afgeweken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

RCT2+3 heb ik, ik vind het leuk om parken te maken, maar mijn parken zijn lelijk en hebben geen stijl. Ik ga maar weer eens RCT3 spelen :D

²

Ben nu voornamelijk bezig om elke attractie een toepasselijke omgeving en gebouw te geven. Nu is het koloniaal Nederlans dorpje aan de beurt met wat attracties erin:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

²

Ben nu voornamelijk bezig om elke attractie een toepasselijke omgeving en gebouw te geven. Nu is het koloniaal Nederlans dorpje aan de beurt met wat attracties erin:)

[spoiler=afbeelding]im807r.jpg

Zie dat het huisje rechts een beetje is weggevallen, maar dat is alleen het zijkant ervan.

De rest moet ik nog vullen en aankleden, iemand nog ideeën?

Link naar opmerking
Deel via andere websites