TheBazzterd Geplaatst 2 december 2010 Share Geplaatst 2 december 2010 nu bezig met Rollertycoon 3 , met de uitbreidingen beestenboel en dolle waterpret te installeren :) had ze nog liggen en d8 laat ik maar weer eens spelen. blijft een lekkere game:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JoeryAFCA Geplaatst 3 december 2010 Share Geplaatst 3 december 2010 Als ik dit zo lees krijg ik ook weer zin om hem erop te gooien :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 3 december 2010 Share Geplaatst 3 december 2010 Ik dacht, laat ik weer eens Roller Coaster Tycoon spelen. Heb ik errors dat ik niet kan opslaan en laden, en ook na een tijdje valt het spel zomaar uit. Weet iemand hier wat voor ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geert Geplaatst 3 december 2010 Share Geplaatst 3 december 2010 Je hebt waarschijnlijk Vista, en je wilt het 1ste deel spelen? http://www.piggymoo.com/rct/ Kijk hier is, volgens mij moet dit werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 3 december 2010 Share Geplaatst 3 december 2010 Thanks, Nu kan ik het gelukkig goed spelen. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
psvunited Geplaatst 3 december 2010 Share Geplaatst 3 december 2010 Je hebt waarschijnlijk Vista, en je wilt het 1ste deel spelen? http://www.piggymoo.com/rct/ Kijk hier is, volgens mij moet dit werken. Bedankt, Voor als ik het misschien ooit wil spelen want ik had daar ook last van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 3 december 2010 Share Geplaatst 3 december 2010 Bedankt, Voor als ik het misschien ooit wil spelen want ik had daar ook last van. Heel veel mensen, de computers zijn te goed voor RCT ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
psvunited Geplaatst 4 december 2010 Share Geplaatst 4 december 2010 Haha dat zou goed kunnen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 4 december 2010 Share Geplaatst 4 december 2010 Klootzakken nu ben ik rollercoaster aan het installeren.:s Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 4 december 2010 Share Geplaatst 4 december 2010 Klootzakken nu ben ik rollercoaster aan het installeren.:s Veel spelplezier :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
psvunited Geplaatst 4 december 2010 Share Geplaatst 4 december 2010 Welke RC is het leukst? 1,2 of 3? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 4 december 2010 Share Geplaatst 4 december 2010 1 sowieso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geert Geplaatst 5 december 2010 Share Geplaatst 5 december 2010 1, zeker! 2, als je meer eraan gaat doen. Maar 1 bied voor iemand die zin heeft om te rotzooien enz. meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 5 december 2010 Share Geplaatst 5 december 2010 Ik vind 2 het leukst, net even een level uitgespeeld:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max.V. Geplaatst 5 december 2010 Share Geplaatst 5 december 2010 Kijken of ik het boven nog heb liggen, dan ga ik het ook maar installeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Witte Condor Geplaatst 5 december 2010 Share Geplaatst 5 december 2010 Ik vind het jammer aan 2 dat je geen nieuw level krijgt als je er 1 hebt uitgespeeld. Wel mooi is dat level dat je 10 achtbanen moet bouwen en dat geld geen rol speelt, echt heel vaak gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 7 december 2010 Share Geplaatst 7 december 2010 Iemand die weet hoe je print screens kan maken, zonder dat je alleen een zwart plaatje hebt ? Heb nu 2 hele leuke zelfgemaakte achtbanen door elkaar heen :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
psvunited Geplaatst 7 december 2010 Share Geplaatst 7 december 2010 Met printscreen denk ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geert Geplaatst 7 december 2010 Share Geplaatst 7 december 2010 Ligt er aan welke je hebt, maar volgens mij is het gewoon bij dat menu waar je ook kan saven, en dan staat daar screenshot maken tussen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 7 december 2010 Share Geplaatst 7 december 2010 Ligt er aan welke je hebt, maar volgens mij is het gewoon bij dat menu waar je ook kan saven, en dan staat daar screenshot maken tussen. Thanks, Helemaal overheen gekeken:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r_AW Geplaatst 11 december 2010 Share Geplaatst 11 december 2010 Heldige spellen die RCT! Heb alle delen, alleen de uitbreidingen niet! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HansB Geplaatst 12 december 2010 Share Geplaatst 12 december 2010 Door dit topic heb ik het op m'n laptop gezet, echt verslavend spel, heerlijk (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 9 april 2011 Share Geplaatst 9 april 2011 Heldig spel. Vroeger plat gespeeld. Ben CD'tje nu kwijt. Had diverse uitbreidingen van 1 en bijna allemaal uitgespeeld, alleen die 'echte parken' niet, maar die vond ik toch niet boeiend. Gaat hier om RCT 1 :) TT eigenlijk nooit van gehoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Vdb. Geplaatst 3 mei 2011 Share Geplaatst 3 mei 2011 F*ck, idioten. Deze morgen dit topic bekeken en deze middag naar de Mediamarkt gegaan voor oortjes. Zag ik toch wel niet een zesdelige box liggen met RC1 en RC2 (met de uitbreidingen). Heb ik die gekocht voor €8 :whistle: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben94 Geplaatst 3 mei 2011 Share Geplaatst 3 mei 2011 Wat een nostalgie! Kon ik me vroeger complete middagen mee vermaken.. Totdat ik niet meer verder kwam in het spel.. Sindsdien heb ik me toegelegd op het vakkundig verdrinken van schoonmakers en mannetjes in pandapakken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten