Titan Geplaatst 23 juni 2010 Share Geplaatst 23 juni 2010 De legendarische Tycoon-spellen. Beide spellen vroeger helemaal suf gespeeld. Lekker je eigen imperium opbouwen en bakken met geld binnenslepen, de mooiste dingen aanleggen en bouwen, de grootste van iedereen worden! Vooral Rollercoaster Tycoon 1 blijft bij mij legendarisch, deel 2 ging er ook nog mee door, maar daarna vond ik ze te ver gaan doordrijven in de zoektocht naar perfectie van het spel. Juist de eenvoud maakte het zo machtig mooi:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 23 juni 2010 Auteur Share Geplaatst 23 juni 2010 De legendarische Tycoon-spellen. Beide spellen vroeger helemaal suf gespeeld. Lekker je eigen imperium opbouwen en bakken met geld binnenslepen, de mooiste dingen aanleggen en bouwen, de grootste van iedereen worden! Vooral Rollercoaster Tycoon 1 blijft bij mij legendarisch, deel 2 ging er ook nog mee door, maar daarna vond ik ze te ver gaan doordrijven in de zoektocht naar perfectie van het spel. Juist de eenvoud maakte het zo machtig mooi:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
japs Geplaatst 23 juni 2010 Share Geplaatst 23 juni 2010 Transport Tycoon is echt een wereld spel :) De voldoening die je krijgt als je een groot treinnetwerk heb gebouwd is heerlijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 23 juni 2010 Share Geplaatst 23 juni 2010 Transport Tycoon, nog nooit van gehoord. Rollercoaster gespeeld als een malle. Maar na al die uitbreidingen ging het me te gek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klijn4 Geplaatst 23 juni 2010 Share Geplaatst 23 juni 2010 Hoort dit niet bij het pc gedeelte? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 23 juni 2010 Share Geplaatst 23 juni 2010 Dit valt wel onder Classics lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
macoronics Geplaatst 23 juni 2010 Share Geplaatst 23 juni 2010 beide games heb ik nog op mijn pc staan :D . Niet de officiele versie van Transport Tycoon, maar deze http://www.openttd.org/en/. (laatste met Multiplayer wat met zeker 16 man kan). Maar ik speel het toch niet meer. Misschien weer eens in de zomervakantie als ik me verveel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Job Geplaatst 23 juni 2010 Share Geplaatst 23 juni 2010 Ik speel op het moment OpenTTD online. :) @ macoronics: Op de Luuklandservers (voornamelijk 4 en 5, citybuilder) en 't is altijd druk. :) M'n nick is Mortimer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Empty Eightys Geplaatst 27 oktober 2010 Share Geplaatst 27 oktober 2010 Echt heel erg verslaafd geweest aan Transport Tycoon in de jaren 90. Geweldig spel. Probeerde toen zelfs met een maat via een inbelverbinding online te spelen met elkaar, helaas zonder succes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 6 november 2010 Share Geplaatst 6 november 2010 Rollercoaster Tycoon was echt een bazen spel. Zoo Tycoon ook veel gespeelt. Transport Tycoon ken ik eigenlijks niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 6 november 2010 Share Geplaatst 6 november 2010 Rollercoaster en Zoo tycoon echt kapot gespeeld _O_ Met Rollercoaster altijd mensen op een onbewoond eiland zetten of laten verdrinken :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr.360 Geplaatst 6 november 2010 Share Geplaatst 6 november 2010 Met Rollercoaster altijd mensen op een onbewoond eiland zetten of laten verdrinken :mrgy: Ik had altijd na een tijdje spelen dat iedereen het park uitliep. Daar ben ik zo sagrijnig van geworden dat ik ze in een put heb gestopt zodat het bezoekersaantal niet afliep :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crouch Geplaatst 6 november 2010 Share Geplaatst 6 november 2010 Ik had altijd na een tijdje spelen dat iedereen het park uitliep. Daar ben ik zo sagrijnig van geworden dat ik ze in een put heb gestopt zodat het bezoekersaantal niet afliep :D :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NmD Geplaatst 6 november 2010 Share Geplaatst 6 november 2010 Ik had altijd na een tijdje spelen dat iedereen het park uitliep. Daar ben ik zo sagrijnig van geworden dat ik ze in een put heb gestopt zodat het bezoekersaantal niet afliep :D :-D och, ik lig in een deuk :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 7 november 2010 Share Geplaatst 7 november 2010 Lal. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 8 november 2010 Auteur Share Geplaatst 8 november 2010 Zoo Tycoon ben ik nooit echt fan van geweest. Rollercoaster Tycoon 1 en Transport Tycoon blijven m'n favorieten. Zulke eenvoudige games die nu nog steeds verslavend werken:D Bij Transport Tycoon: die ene map met West-Engeland/Wales _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 8 november 2010 Share Geplaatst 8 november 2010 Ik ben hier echt een van de weinigen die RCT3 ook gewoon leuk vind he :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefanos Geplaatst 8 november 2010 Share Geplaatst 8 november 2010 Ik ben hier echt een van de weinigen die RCT3 ook gewoon leuk vind he :cab: ² met CS erbij is het zeer vermakelijk:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 8 november 2010 Share Geplaatst 8 november 2010 Wat is CS? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geert Geplaatst 8 november 2010 Share Geplaatst 8 november 2010 ² met CS erbij is het zeer vermakelijk:) Hè iemand die van CS houd, hoe speel je der mee eigenlijk? Probeer je echt mooie dingen te maken enz? Trouwens iets van mij: Btw: Deeltje 1 was qua avontuur/spelervaring het leukst, 2 kwa mogelijkheid, 3 kwa graphics. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Witte Condor Geplaatst 9 november 2010 Share Geplaatst 9 november 2010 ik vind 2 qua mogelijkheden niet veel beter dan 1. Bijvoorbeeld het feit dat je geen nieuwe levels krijgt bij 2 als je een level hebt uitgespeeld, vind ik een grote beperking aan het spel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geert Geplaatst 9 november 2010 Share Geplaatst 9 november 2010 Ik bedoelde meer de mogelijkheden op bouwgebied enz. RCT1 heeft natuurlijk gewoon zijn heerlijke verslavende scenarios. Heb ze vorig jaar nog uitgespeeld allemaal een x, gewoon achtbanen knallen op elk stukje land dat je hebt, paden op de gekste manieren aanleggen enz. Oftewel 1 grote chaos maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tc1905 Geplaatst 28 november 2010 Share Geplaatst 28 november 2010 Rollercoaster en Zoo tycoon echt kapot gespeeld _O_ Met Rollercoaster altijd mensen op een onbewoond eiland zetten of laten verdrinken :mrgy: Hehhe ik maakte een kooi bij de grote achtbanen voor alle misselijke mensen die gingen daar kotsen en werden gelijk weer blij :D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beute. Geplaatst 29 november 2010 Share Geplaatst 29 november 2010 Wat was dat een nice spel, goede oude tijden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leroy Geplaatst 29 november 2010 Share Geplaatst 29 november 2010 Hehhe ik maakte een kooi bij de grote achtbanen voor alle misselijke mensen die gingen daar kotsen en werden gelijk weer blij :D. Kun je dit even uitleggen want een kooi zegt me niets? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten