Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Rollercoaster Tycoon / Transport Tycoon

Titan

Aanbevolen berichten

DSCF0002.jpg

screenshot215-1.png

De legendarische Tycoon-spellen. Beide spellen vroeger helemaal suf gespeeld. Lekker je eigen imperium opbouwen en bakken met geld binnenslepen, de mooiste dingen aanleggen en bouwen, de grootste van iedereen worden! Vooral Rollercoaster Tycoon 1 blijft bij mij legendarisch, deel 2 ging er ook nog mee door, maar daarna vond ik ze te ver gaan doordrijven in de zoektocht naar perfectie van het spel. Juist de eenvoud maakte het zo machtig mooi:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 387
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

DSCF0002.jpg

screenshot215-1.png

De legendarische Tycoon-spellen. Beide spellen vroeger helemaal suf gespeeld. Lekker je eigen imperium opbouwen en bakken met geld binnenslepen, de mooiste dingen aanleggen en bouwen, de grootste van iedereen worden! Vooral Rollercoaster Tycoon 1 blijft bij mij legendarisch, deel 2 ging er ook nog mee door, maar daarna vond ik ze te ver gaan doordrijven in de zoektocht naar perfectie van het spel. Juist de eenvoud maakte het zo machtig mooi:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met Rollercoaster altijd mensen op een onbewoond eiland zetten of laten verdrinken :mrgy:

Ik had altijd na een tijdje spelen dat iedereen het park uitliep. Daar ben ik zo sagrijnig van geworden dat ik ze in een put heb gestopt zodat het bezoekersaantal niet afliep :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoo Tycoon ben ik nooit echt fan van geweest. Rollercoaster Tycoon 1 en Transport Tycoon blijven m'n favorieten. Zulke eenvoudige games die nu nog steeds verslavend werken:D

Bij Transport Tycoon: die ene map met West-Engeland/Wales _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

² met CS erbij is het zeer vermakelijk:)

Hè iemand die van CS houd, hoe speel je der mee eigenlijk? Probeer je echt mooie dingen te maken enz?

Trouwens iets van mij:

Plaatje.png

Dionysos2.png

Itali.png

GeertAlpen.png

Btw: Deeltje 1 was qua avontuur/spelervaring het leukst, 2 kwa mogelijkheid, 3 kwa graphics.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bedoelde meer de mogelijkheden op bouwgebied enz. RCT1 heeft natuurlijk gewoon zijn heerlijke verslavende scenarios. Heb ze vorig jaar nog uitgespeeld allemaal een x, gewoon achtbanen knallen op elk stukje land dat je hebt, paden op de gekste manieren aanleggen enz. Oftewel 1 grote chaos maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rollercoaster en Zoo tycoon echt kapot gespeeld _O_

Met Rollercoaster altijd mensen op een onbewoond eiland zetten of laten verdrinken :mrgy:

Hehhe ik maakte een kooi bij de grote achtbanen voor alle misselijke mensen die gingen daar kotsen en werden gelijk weer blij :D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites