Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Dronkengamerstopic

Alessandro

Aanbevolen berichten

Ik vind van niet. Shooter-RPG vind ik sowieso niets. Heb um wel hier in de kast liggen.

Wel een leuke game via Steam: Trine. Vandaag voor maar 4 euro.

Bayonetta en Dante's inferno voor 40 euro gekocht... 10 euro goedkoper. ^^

Mja, heb toch maar ff Trine gekocht, 4 euro is echt niks en ik houd wel van games waar je een beetje creatief moet zijn enzo, zoals Braid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uhu Trine is een meesterwerk. Puzzelen, de weg vinden, en dan ook nog eens een klein beetje rpg. :D

Wel ruk dat je alleen op 1 computer tegelijk co-op kan doen, dus niet online. Maar ik wil het wel co-op spelen, volgens mij wordt het dan alleen maar nog leuker. Heerlijke sfeertje tot nu toe _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yoooo gamers van me. Ik moet binnenkort maar weer eens een Xbox game halen maar ik weet nog niet welke. Dus kunnen jullie even de "grote namen" van de afgelopen en komende tijd noemen? Ik zoek niet een bepaald genre ofzo. M'n dank is huge.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je een grote game zoekt zou ik sowieso Red Dead Redemption kopen, daar kan je je aardig wat uurtjes mee vermaken. De komende tijd komt er niet veel soeps uit (zomer he) maar in sep/okt/nov/dec is het weer knalleeeen :< Met onder andere COD:Black Ops, Halo Reach en Fable III waar ik allemaal naar uit kijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rinus, alleen Alan Wake kan je een grote game noemen. De rest zijn waarschijnlijk gewoon favorieten van je?;)

@Yari: Ik zou voor de nieuwe transformers game gaan. Die is echt FOCKING bruut. Vooral online is het gewoon wat het moet zijn. Namelijk een heerlijke shooter. Natuurlijk helpt het feit dat je je eigen transformer kan maken. Dat systeem zit goed in elkaar. Voor de rest zou je bijvoorbeeld Alpha Protocol kunnen kopen. Die is een heel veelzijdig spel, waardoor je heel wat uren bezig bent. Mass Effect is een game die iedere xbox fan gespeeld moet hebben. De enige die het niet leuk vind is Rinus volgens mij (hihi rinus;)).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit te denken dat ik COD:BO, AC:BH en FIFA11 wil pre-orderen dus ga naar budgetgaming.nl. Zie ik zo 'Mediaoffer 1 jarig bestaan pre-order actie'. Ik klikken, staan ze daar alledrie tussen voor €42,95 _O_ klik. De actie geldt tot 22 juli, ik denk dat ik het wel ff doe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik zie als je je op Addiscount.com registreert krijg je nog eenmalig 10% of €12,47 korting :D

edit; lol. Dat is zo'n site, moet je allemaal reclames aanklikken (samen max 12 minuten of zo). Die moet je dan bekijken en vragen beantwoorden. Is die fout telt dat bedrag van dat filmpje niet mee ;e Heb dat net gedaan, heb nu een code voor 9 euro nogwat maar doe het nog wel een keer. Wil sowieso de volle 12 euro pakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zat net de denken van hé, naar de gamescom (soort E3 voor Europa in Keulen) gaan lijkt me best wel tof. Ik bedenken wie 18+ is (rijden he) en wel zo gek is om met mij daar heen te willen, en opeens wist ik het, Rinus :D Helemaal enthousiast en zo, maar het blijkt dat hij dan nog op vakantie is :cab: doeidoei half uurtje vol praten over hoe tof het wel niet zou zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zat net de denken van hé, naar de gamescom (soort E3 voor Europa in Keulen) gaan lijkt me best wel tof. Ik bedenken wie 18+ is (rijden he) en wel zo gek is om met mij daar heen te willen, en opeens wist ik het, Rinus :D Helemaal enthousiast en zo, maar het blijkt dat hij dan nog op vakantie is :cab: doeidoei half uurtje vol praten over hoe tof het wel niet zou zijn.

Ik ben van plan om de zaterdag of zondag te gaan, maar aangezien ik zelf niet beschik over een rijbewijs, hangt het een beetje af van het werkschema van een vriend van me. Kaartjes zijn trouwens goedkoop als een malle. Als we gaan dan kunnen we wel wat regelen hoor Steef, gaan we met zijn 3en :). Krijgen we ook nog eens familiekorting (2 van 18+ en 1 van -18) :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites