Jimmy Geplaatst 3 juli 2010 Share Geplaatst 3 juli 2010 En bij Vista? Dat ben ik vergeten te vermelden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joa Geplaatst 4 juli 2010 Share Geplaatst 4 juli 2010 laat ik maar weer gaan gamen, ondanks dat ik mn linkerpols haast niet kan bewegen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 4 juli 2010 Share Geplaatst 4 juli 2010 Is Mass Effect (1&2) wat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 4 juli 2010 Share Geplaatst 4 juli 2010 Ik vind van niet. Shooter-RPG vind ik sowieso niets. Heb um wel hier in de kast liggen. Wel een leuke game via Steam: Trine. Vandaag voor maar 4 euro. Bayonetta en Dante's inferno voor 40 euro gekocht... 10 euro goedkoper. ^^ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanchez. Geplaatst 5 juli 2010 Share Geplaatst 5 juli 2010 Ik vind van niet. Shooter-RPG vind ik sowieso niets. Heb um wel hier in de kast liggen. Wel een leuke game via Steam: Trine. Vandaag voor maar 4 euro. Bayonetta en Dante's inferno voor 40 euro gekocht... 10 euro goedkoper. ^^ Mja, heb toch maar ff Trine gekocht, 4 euro is echt niks en ik houd wel van games waar je een beetje creatief moet zijn enzo, zoals Braid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 5 juli 2010 Share Geplaatst 5 juli 2010 Uhu Trine is een meesterwerk. Puzzelen, de weg vinden, en dan ook nog eens een klein beetje rpg. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 5 juli 2010 Share Geplaatst 5 juli 2010 Vanavond maar weer eens ff wat BC2 spelen....recon + GOL for the win! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanchez. Geplaatst 5 juli 2010 Share Geplaatst 5 juli 2010 Uhu Trine is een meesterwerk. Puzzelen, de weg vinden, en dan ook nog eens een klein beetje rpg. :D Wel ruk dat je alleen op 1 computer tegelijk co-op kan doen, dus niet online. Maar ik wil het wel co-op spelen, volgens mij wordt het dan alleen maar nog leuker. Heerlijke sfeertje tot nu toe _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 5 juli 2010 Share Geplaatst 5 juli 2010 Yoooo gamers van me. Ik moet binnenkort maar weer eens een Xbox game halen maar ik weet nog niet welke. Dus kunnen jullie even de "grote namen" van de afgelopen en komende tijd noemen? Ik zoek niet een bepaald genre ofzo. M'n dank is huge. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 5 juli 2010 Share Geplaatst 5 juli 2010 Als je een grote game zoekt zou ik sowieso Red Dead Redemption kopen, daar kan je je aardig wat uurtjes mee vermaken. De komende tijd komt er niet veel soeps uit (zomer he) maar in sep/okt/nov/dec is het weer knalleeeen :< Met onder andere COD:Black Ops, Halo Reach en Fable III waar ik allemaal naar uit kijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 5 juli 2010 Share Geplaatst 5 juli 2010 Nah met groot bedoel ik eigenlijk waarvan word verwacht of al is vastgesteld dat het gewoon een brute game is. Ik heb gister trouwens bij een vriend Blur gespeeld. Das ook keihard. Maar thx. Ik zou graag nog wat namen horen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crouch Geplaatst 5 juli 2010 Share Geplaatst 5 juli 2010 Mafia II wordt de game :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 5 juli 2010 Share Geplaatst 5 juli 2010 Alan Wake, Lost Odyssey, Blue dragon. Voor de rest zou ik je een Ps3 aanraden. :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 6 juli 2010 Auteur Share Geplaatst 6 juli 2010 Rinus, alleen Alan Wake kan je een grote game noemen. De rest zijn waarschijnlijk gewoon favorieten van je?;) @Yari: Ik zou voor de nieuwe transformers game gaan. Die is echt FOCKING bruut. Vooral online is het gewoon wat het moet zijn. Namelijk een heerlijke shooter. Natuurlijk helpt het feit dat je je eigen transformer kan maken. Dat systeem zit goed in elkaar. Voor de rest zou je bijvoorbeeld Alpha Protocol kunnen kopen. Die is een heel veelzijdig spel, waardoor je heel wat uren bezig bent. Mass Effect is een game die iedere xbox fan gespeeld moet hebben. De enige die het niet leuk vind is Rinus volgens mij (hihi rinus;)). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 9 juli 2010 Share Geplaatst 9 juli 2010 Ik zit te denken dat ik COD:BO, AC:BH en FIFA11 wil pre-orderen dus ga naar budgetgaming.nl. Zie ik zo 'Mediaoffer 1 jarig bestaan pre-order actie'. Ik klikken, staan ze daar alledrie tussen voor €42,95 _O_ klik. De actie geldt tot 22 juli, ik denk dat ik het wel ff doe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 9 juli 2010 Share Geplaatst 9 juli 2010 _O_ Goed dat je het zegt, zo gelijk ff Fifa11 en CoD:BO bestellen _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 9 juli 2010 Share Geplaatst 9 juli 2010 En ik zie als je je op Addiscount.com registreert krijg je nog eenmalig 10% of €12,47 korting :D edit; lol. Dat is zo'n site, moet je allemaal reclames aanklikken (samen max 12 minuten of zo). Die moet je dan bekijken en vragen beantwoorden. Is die fout telt dat bedrag van dat filmpje niet mee ;e Heb dat net gedaan, heb nu een code voor 9 euro nogwat maar doe het nog wel een keer. Wil sowieso de volle 12 euro pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 9 juli 2010 Share Geplaatst 9 juli 2010 Ja weet ik, heb ik vorige keer ook gedaan toen ik RDR daar ging bestellen. Maar ik betsel nu eerst alleen Fifa11 want heb niet genoeg money om ze nu allebei te bestellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 9 juli 2010 Share Geplaatst 9 juli 2010 Zat net de denken van hé, naar de gamescom (soort E3 voor Europa in Keulen) gaan lijkt me best wel tof. Ik bedenken wie 18+ is (rijden he) en wel zo gek is om met mij daar heen te willen, en opeens wist ik het, Rinus :D Helemaal enthousiast en zo, maar het blijkt dat hij dan nog op vakantie is :cab: doeidoei half uurtje vol praten over hoe tof het wel niet zou zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 10 juli 2010 Share Geplaatst 10 juli 2010 Echt, hè. :m: Jij aan het begin nog van: 'Ja, het is op de 28e tot de 31e.' :m: Gek. :P We gaan volgend jaar beloof ik je! Gaan we met de scooter maken we er een zomertrip van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 10 juli 2010 Share Geplaatst 10 juli 2010 Zat net de denken van hé, naar de gamescom (soort E3 voor Europa in Keulen) gaan lijkt me best wel tof. Ik bedenken wie 18+ is (rijden he) en wel zo gek is om met mij daar heen te willen, en opeens wist ik het, Rinus :D Helemaal enthousiast en zo, maar het blijkt dat hij dan nog op vakantie is :cab: doeidoei half uurtje vol praten over hoe tof het wel niet zou zijn. Ik ben van plan om de zaterdag of zondag te gaan, maar aangezien ik zelf niet beschik over een rijbewijs, hangt het een beetje af van het werkschema van een vriend van me. Kaartjes zijn trouwens goedkoop als een malle. Als we gaan dan kunnen we wel wat regelen hoor Steef, gaan we met zijn 3en :). Krijgen we ook nog eens familiekorting (2 van 18+ en 1 van -18) :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 10 juli 2010 Share Geplaatst 10 juli 2010 Ja ik zag t, maar een tientje voor een dag of zo. T zou echt tof zijn, kijken of er wat kunnen regelen. Heb ik Jou op MSN? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 10 juli 2010 Share Geplaatst 10 juli 2010 Ik ben nu Sniper: Ghost warrior aan het installeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 10 juli 2010 Share Geplaatst 10 juli 2010 Ja ik zag t, maar een tientje voor een dag of zo. T zou echt tof zijn, kijken of er wat kunnen regelen. Heb ik Jou op MSN? Dunnow, Langee_14@live.nl :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 10 juli 2010 Share Geplaatst 10 juli 2010 Ik ben nu Sniper: Ghost warrior aan het installeren.Zieke graphics : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten