Arsène Geplaatst 4 september 2013 Share Geplaatst 4 september 2013 Hopen dat jij submoderator wordt hier Rinus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
biertjeeeee Geplaatst 4 september 2013 Share Geplaatst 4 september 2013 Thanks, zal ze eens gaan bekijken Probeer misschien Civilization 5 eens, ook wel leuk voor een tijd. ;) Installeer voor de gein Sims 3, want heb in mijn tienerjaren Sims 1 kapot gespeeld :$ No homo... Maar naar uurtje heb ik een chick ge-ohh-jaaat. :$:P Voel me vies :P Sims is toch niks meer aan, moet er niet aan denken het nog te spelen. ;c Alhoewel ik het net als jou ook kapot heb gespeeld toen ik jonger was. :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 4 september 2013 Share Geplaatst 4 september 2013 Hopen dat jij submoderator wordt hier Rinus. Heb inderdaad een sollicitatiebrief verstuurd. Probeer misschien Civilization 5 eens, ook wel leuk voor een tijd. ;) Sims is toch niks meer aan, moet er niet aan denken het nog te spelen. ;c Alhoewel ik het net als jou ook kapot heb gespeeld toen ik jonger was. :m: Haha, jah. Is ook niks aan, hoor. Maar wel even grappig weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 4 september 2013 Share Geplaatst 4 september 2013 Voor de survival-horror liefhebbers onder ons: http://store.steampowered.com/app/238320/?l=dutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
biertjeeeee Geplaatst 5 september 2013 Share Geplaatst 5 september 2013 Ik heb nog steeds shock-effecten bij Dead island ;c Moet ik dat niet gaan spelen denk. :m::naughty: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 5 september 2013 Share Geplaatst 5 september 2013 Ik heb nog steeds shock-effecten bij Dead island ;c Moet ik dat niet gaan spelen denk. :m::naughty: Vond de controls bij Dead Island, echt kut. Echter vind ik de trailer van Dead Island één van de mooiste ever. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
biertjeeeee Geplaatst 5 september 2013 Share Geplaatst 5 september 2013 Om te vechten vond ik het ook al klote, maar ik dacht meer dat ik een noob ben in dat spel. :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twistedjeeh Geplaatst 12 september 2013 Share Geplaatst 12 september 2013 Mooi zo! M'n early-access code is binnen voor Football Manager 2014:love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 12 september 2013 Share Geplaatst 12 september 2013 Na die beta van FM13 pas ik maar dit jaar :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 30 september 2013 Share Geplaatst 30 september 2013 http://game.cardhunter.com/ Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 9 oktober 2013 Share Geplaatst 9 oktober 2013 Maar eens even een game van vroeger opnieuw proberen, Rise of Nations (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 13 oktober 2013 Share Geplaatst 13 oktober 2013 Was deze trailer aan het kijken. Vond hum best goed op het einde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 13 oktober 2013 Share Geplaatst 13 oktober 2013 Ohjoh.. ik dacht al.. 12+ en dan vraagt 'ie of ze zijn raket wil zien. Hij had echt een raket.;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 13 oktober 2013 Share Geplaatst 13 oktober 2013 Ohjoh.. ik dacht al.. 12+ en dan vraagt 'ie of ze zijn raket wil zien. Hij had echt een raket.;e Maar das een metafoor, hé Dat die dan wegschiet de ruimte in.. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 15 oktober 2013 Share Geplaatst 15 oktober 2013 Voor mensen die hele oude games willen spelen.. squakenet.com Zijn meer van die sites met 'abandonware'. Staat o.a. ook de hele vroege CM's op. Carmageddon, Doom, Wolfenstein (de allereerste & de eerste "3D"), Supaplex en FIFA 98: RTWC.. Maar ook Age of Empires 1 en Road Rash zijn er te vinden :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 15 oktober 2013 Auteur Share Geplaatst 15 oktober 2013 Ik heb laatst bij Dixons Age of Mythology opgehaald. Damn, wat een bazen spel is dat zeg.:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 22 oktober 2013 Share Geplaatst 22 oktober 2013 Zijn hier mensen die The Stanley Parable kennen? Je speelt als Stanley, die op een kantoor werkt en knopjes in drukt die op zijn scherm verschijnen. Maar op een dag zijn verschijnt er niets meer op het scherm en zijn de collega's verdwenen, daar begint het spel. Verder is het eigenlijk heel simpel: Er is de hele tijd een stem die het verhaal vertelt en jij hebt de keuze om dit verhaal te volgen of om een andere weg te kiezen. Uiteindelijk zijn er ook iets van 15 verschillende eindes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twistedjeeh Geplaatst 22 oktober 2013 Share Geplaatst 22 oktober 2013 Ik heb laatst bij Dixons Age of Mythology opgehaald. Damn, wat een bazen spel is dat zeg.:D Echt een helden-game inderdaad, helemaal kapotgespeeld vroeger. Alleen jammer dat die online-functie niet helemaal goed meer werkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 28 oktober 2013 Share Geplaatst 28 oktober 2013 Plants vs Zombies 2 op m'n mobiel gezet. Verslavend hoor :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 9 februari 2014 Share Geplaatst 9 februari 2014 Morgen Borderlands 2 : GOTY kopen. Het gratis weekend heeft mij toch overtuigt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 10 februari 2014 Share Geplaatst 10 februari 2014 Re: Dronkengamerstopic Morgen Borderlands 2 : GOTY kopen. Het gratis weekend heeft mij toch overtuigt. 1 van de beste spellen van het afgelopen jaar, zonder twijfel. Vooral leuk om met meerdere mensen te doen. Ik heb het spel helemaal doorgespeeld met mijn buurjongen [MENTION=25395]Breeza[/MENTION]; Heerlijk verhaal met humor en continu vechten om loot. ;c Prachtig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Breeza Geplaatst 10 februari 2014 Share Geplaatst 10 februari 2014 Protip: Mechromancer is echt niet leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 11 februari 2014 Share Geplaatst 11 februari 2014 Morgen Borderlands 2 : GOTY kopen. Het gratis weekend heeft mij toch overtuigt. Ik wacht nog altijd tot ik hem voor een tientje kan ophalen :D Al iets meer dan een jaar geduld voor dit spel. Borderlands 1 heb ik al wel helemaal uitgespeeld, toppertje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 11 februari 2014 Share Geplaatst 11 februari 2014 (bewerkt) Voor mensen die hele oude games willen spelen.. squakenet.com Zijn meer van die sites met 'abandonware'. Staat o.a. ook de hele vroege CM's op. Carmageddon, Doom, Wolfenstein (de allereerste & de eerste "3D"), Supaplex en FIFA 98: RTWC.. Maar ook Age of Empires 1 en Road Rash zijn er te vinden :< YwwefYeB2XY _O_ k9jG-Qac1AY Nostalgie hier. 11 februari 2014 bewerkt door Chris.tiaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 14 februari 2014 Share Geplaatst 14 februari 2014 Ik ben de site ook aan het afgaan en kom ook heel wat oude bekenden tegen...Disney's Hercules :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten