Rinus Geplaatst 22 juni 2012 Share Geplaatst 22 juni 2012 Nog steeds niemand die Kings Bounty speelt? :cry: Ik vind het een toffe reeks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 22 juni 2012 Share Geplaatst 22 juni 2012 Ook gespeeld? Heb zojuist Crossworlds, The Legend en Armored Princess geinstalled ;D is even kijken welke ik mee begin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 23 juni 2012 Share Geplaatst 23 juni 2012 Legend > Armored Princess > Crossworlds in deze volgorde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 29 juni 2012 Share Geplaatst 29 juni 2012 Het gerucht gaat dat Rome II: Total War in de eerste week van juli zou aangekondigd worden, gelekt uit de PC Power Magazine van 18 juli :love: http://www.joystiq.com/2012/06/25/rumor-total-war-rome-2-announcement-incoming/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 29 juni 2012 Share Geplaatst 29 juni 2012 :love::love::love::love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eXistenZ Geplaatst 30 juni 2012 Share Geplaatst 30 juni 2012 dat gerucht gaat al lang rond hoor, en die pic waarbij een grote "II" op staat is gewoon een screenie van de originele rome, met die II op geplakt :p Maar ik hoop er ook, op net zoals de meesten van de TW-fans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eXistenZ Geplaatst 9 juli 2012 Share Geplaatst 9 juli 2012 Steam summer sale start de 12de, heb een lijst te pakken List of indie bundles: Day 1: Anomaly Warzone Earth, The Baconing, Cave Story+, EDGE, Lone Survivor. Day 2: Botanicula, E.Y.E, Oil Rush, Splice, Universe Sandbox, Day 3: Bit Trip Beat, Braid, Bunch of Heroes, Insanely Twisted Shadow Planet, Runespell Overture, Day 4: A Valley Without Wind, Atom Zombie Smasher, Blocks that Matter, Sanctum, Superbrothers: Sword & Sworcery EP, Day 5: Audio Surf, Gemini Rue, Greed Corp, Tiny Bang Story, Ys: The Oath in Felghana Day 6: Awesome, Defcon, Space Chem, Ticket to Ride, Trauma Day 7: Avadon, Dungeons of Dredmor, Qube, Vessel, Zombie Driver Day 8: Demolition Inc, Hoard, Sol Exodus, Swords and Soldiers HD, Wings of Prey, Day 9: Capsized, Jamestown, Revenge of the Titans, VVVVVV, Zeno Clash Day 10: All Zombies Must Die, Beat Hazard, Bit trip Runner, Eufloria, Machinarium Day 11: Hydrophobia, Orion: Dino Beatdown, Star Ruler, Waveform, World of Goo Other confirmed bundles: 1C Collection Pack Adam's Venture Complete Bundle Retail Anno 2070 Pack Batman Arkham Asylum, Batman Arkham City and Batman Gotham City Imposters Bundle Bethesda Collection (BRINK, Fallout New Vegas, Skyrim, Hunted) Bioshock Franchise Pack BIT.TRIP.BEAT Bundle BIT.TRIP.RUNNER Bundle Carpe Fulger Bundle (Recettear: An Item Shop's Tale, Chantelise, Fortune Summoners) Civilization Collection Command and Conquer Franchise Dawn of War Franchise Pack Dead Island Complete Duke Nukem Bundle Foreign Legion Bundle Kalypso Collection (Tropico, Jagged Alliance, Airline Tycoon, etc) Majesty Franchise Paradox Collection (Magicka + dlcs, Mount and Blade, etc) Pendulo Adventure Pack Railworks 3 - Summer Sale Collection Red Orchestra Franchise Pack (ROW) S.T.A.L.K.E.R. Bundle Saints Row: The Third Franchise Pack Sniper Elite Franchise Pack Square Hit Collection (Hitman, Tomb Raider, Just Cause 2, Deus Ex, Deus Ex Human Revolution, Quantum Conundrum, Thief) Stardock Collection Pack Strategy First Complete Pack Sword of the Stars Franchise THQ Collection (Dawn of War, Warhammer, Stalker, Nexuiz, Darksiders, Metro 2033, etc) Total War: Shogun 2 Pack Victoria Franchise Warhammer 40,000: Space Marine Pack Wings of Prey Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 9 juli 2012 Auteur Share Geplaatst 9 juli 2012 Die Batman bundel is van mij! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 10 juli 2012 Share Geplaatst 10 juli 2012 Ik heb Fear 2 gekocht omdat ie ons wel eng leek en we hebben opgenomen dat we 't speelde dit is 't resultaat dus: [video=youtube;N3dD-_5l2Yo]http://www.youtube.com/watch?v=N3dD-_5l2Yo&feature=plcp (Ik ben met groene adidas) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ahmet Geplaatst 11 juli 2012 Share Geplaatst 11 juli 2012 (bewerkt) Vroeger had een vriend van mij een spel op het playstation1. Dat was een spel waar je een auto was die had een wapen waarmee je andere auto's moest kapot maken. Ik herinnerde deze spel toen ik deze foto zag op 9gag want bij die spel had je ook zo'n grote donut beeld. [spoiler=foto] Edit: Ik heb 'm al gevonden. Hij heet Vigilante 8, bazenspel _O_ 11 juli 2012 bewerkt door Ahmet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twistedjeeh Geplaatst 11 juli 2012 Share Geplaatst 11 juli 2012 Red orchestra 2 is de meest onderschatte game ooit :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 16 juli 2012 Share Geplaatst 16 juli 2012 Iemand die weet hoe het zit met een uitbreidingsset van 5-6 spelers voor Kolonisten van Catan (het bordspel). Wij hebben thuis namelijk Steden&Ridders en Zeevaarders, moeten we dan een uitbreiding kopen voor alle twee de uitbreidingen om zo alle figuurtjes te hebben, of is er ook een andere manier? Of moet je zelfs nog voor het basisspel de uitbreiding kopen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 16 juli 2012 Share Geplaatst 16 juli 2012 Speel laatste tijd soms Dune 2000. lastig spel. Vond de C&C reeks een stuk simpeler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vinja. Geplaatst 17 juli 2012 Share Geplaatst 17 juli 2012 Heeft er iemand toevallig een DOTA2 beta key voor mij? Mocht iemand die hebben zou ik die graag willen als dat mag, zoja stuur dan even een PM :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twistedjeeh Geplaatst 18 juli 2012 Share Geplaatst 18 juli 2012 Ben bang dat niemand die je gaat sturen. Duurt 'n tijdje voordat je er kans op maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vinja. Geplaatst 18 juli 2012 Share Geplaatst 18 juli 2012 Weet ik ;) Maar ik dacht informeer even :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
edda0199 Geplaatst 20 juli 2012 Share Geplaatst 20 juli 2012 Ik heb al die delen hier nog liggen, maar een jaar of twee al niet meer aangeraakt. :banana:mmohunter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eXistenZ Geplaatst 22 juli 2012 Share Geplaatst 22 juli 2012 en, hoeveel heeft iedereen uitgegeven tijdens de Steam Summer Sale? Ik een 35-40€ voor Anno 2070 complete , Shogun II Fall of the Samurai DLC en QUBE Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 25 juli 2012 Share Geplaatst 25 juli 2012 Ik noppes, want ik was op vakantie. Zijn er in de 2.5 week dat ik weg was nog bijzondere games uitgekomen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 25 juli 2012 Share Geplaatst 25 juli 2012 (bewerkt) en, hoeveel heeft iedereen uitgegeven tijdens de Steam Summer Sale? Ik een 35-40€ voor Anno 2070 complete , Shogun II Fall of the Samurai DLC en QUBE 3 euro voor Thief: Deadly Shadows ;c [MENTION=746]Rinus[/MENTION]: niet echt; vrij droevige zomer voor PC gamers :p 25 juli 2012 bewerkt door King XVI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 25 juli 2012 Share Geplaatst 25 juli 2012 Wel klote. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eXistenZ Geplaatst 25 juli 2012 Share Geplaatst 25 juli 2012 ik toch 35-40 euro. maarja das omdat ik anno 2070 complete kocht. Voor de rest alleen wat DLC en QUBE. leuke game, een beetje een indie portal. goeie soundtrack ook trouwens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 27 juli 2012 Share Geplaatst 27 juli 2012 Ook nog even de Borderlands GOTY editie voor 7,50 euro gekocht, staat -75% momenteel ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 27 juli 2012 Share Geplaatst 27 juli 2012 Die had ik voor 5 gekocht 2 jaar terug. Best een goeie game. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 1 augustus 2012 Share Geplaatst 1 augustus 2012 Als SWTOR speler zou ik me echt genaaid voelen als je vanaf de release altijd gespeeld hebt. Niet eens een jaar later wordt het al free-to-play. Het aantal betalende mensen ligt nu onder het miljoen, en met het maandelijkse gratis GW2 in het verschiet is het waarschijnlijk wel een goede keuze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten