King XVI Geplaatst 6 april 2012 Share Geplaatst 6 april 2012 Fallout is nog één dag gratis én legaal te downloaden op GOG.com! http://www.gog.com/ Eigenaars van The Witcher 2 kunnen nu ook gratis op GOG.com een back-up copy downloaden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 7 april 2012 Share Geplaatst 7 april 2012 Uhu, I know. Heb um al gedownload. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 7 april 2012 Share Geplaatst 7 april 2012 Ik ook, om te proberen maar het kon mij niet bekoren :( ben gek op gratis:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 10 april 2012 Share Geplaatst 10 april 2012 mensen hier die top11 spelen op facebook? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 11 april 2012 Share Geplaatst 11 april 2012 Legend of Grimrock _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 (bewerkt) Splinter Cell Chaos Theory maar ff installeren. Weer zin in zo'n soort game, maar Conviction was echt bagger. EDIT: Ok laat maar, kan dus niet met Windows 7;e 23 april 2012 bewerkt door Keko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 Keko.. Gewoon als administrator uitvoeren, in XP-compimodus en laatste patch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 24 april 2012 Share Geplaatst 24 april 2012 Splinter Cell Chaos Theory Die had ik op de PS2, wat een bazengame was dat :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 25 april 2012 Share Geplaatst 25 april 2012 De Nationalistische Traffaniaanse Arbeiderspartij is er voor de gamers en nerds in Traffanie! Eerlijke prijzen voor jouw geliefde hobby. Goed voor jou, beter voor je hobby, en het beste voor je portefeuille! Wordt lid van http://forum.manutd.nl/showthread.php?46954-PARTIJ-De-Nationalistische-Traffaniaanse-Arbeiderspartij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 5 juni 2012 Share Geplaatst 5 juni 2012 (bewerkt) [YOUTUBE]1ojSJ2tFGP0[/YOUTUBE] [YOUTUBE]DmmZkN_-Ak0[/YOUTUBE] Beiden een must have hoor :< 5 juni 2012 bewerkt door Hurricane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eXistenZ Geplaatst 5 juni 2012 Share Geplaatst 5 juni 2012 Verdient E3 niet zijn eigen topic? Anyway hier een gameplay trailer van AC3 [YOUTUBE]gZrklEy9ohQ[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 5 juni 2012 Share Geplaatst 5 juni 2012 Weet er iemand of er een degelijk manager F1 spel is? Heb vroeger zo'n spel echt doodgespeeld, weet alleen niet meer welk :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 15 juni 2012 Share Geplaatst 15 juni 2012 Voor de geïnteresseerden: dit weekend is de 97ste verjaardag van de Slag bij Waterloo en ter ere daarvan kan je een heel weekend gratis Napoleon: Total War spelen op Steam. Ook is de prijs gedurende dit weekend verlaagd naar 10 euro. Must have voor degenen die het nog niet hebben ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eXistenZ Geplaatst 16 juni 2012 Share Geplaatst 16 juni 2012 Voor de geïnteresseerden: dit weekend is de 97ste verjaardag van de Slag bij Waterloo en ter ere daarvan kan je een heel weekend gratis Napoleon: Total War spelen op Steam. Ook is de prijs gedurende dit weekend verlaagd naar 10 euro. Must have voor degenen die het nog niet hebben ;c 197ste verjaardag bedoel je wss :p Als het 200 is (2015) wil ik er eens naar naar het naspelen gaan Maar het is idd zijn geld meer dan waard. Het is een gepolijste versie van Empire met meer nadruk op battles en een betere AI. The Peninsular Campaign DLC is na Kingdoms voor Medieval II de beste uitbreiding die TW al heeft gehad. (Ja ben een groot Total War fan :p ) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 19 juni 2012 Share Geplaatst 19 juni 2012 Weet iemand een spel met veel schrik momenten eentje waar ik mezelf echt gewoon martel gewoon een eng spel want daar kan ik ***ing slecht mee omgaan en dat film ik dan :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 19 juni 2012 Share Geplaatst 19 juni 2012 Amnesia. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 19 juni 2012 Share Geplaatst 19 juni 2012 Klopt was vergeten erbij te zetten: Voor xbox 360 :$ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 19 juni 2012 Share Geplaatst 19 juni 2012 Fear 1 vond ik ziek eng de eerste keer dat ik hem speelde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 19 juni 2012 Share Geplaatst 19 juni 2012 http://www.eurogamer.net/articles/2010-09-07-amnesia-the-dark-descent-review http://www.gameranx.com/features/id/1679/article/top-10-best-horror-games-for-the-xbox-360/ Sowieso Alan Wake en Condemed 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oldskool Geplaatst 20 juni 2012 Share Geplaatst 20 juni 2012 Ik zag gisteren dat er in 2013 een nieuwe SimCity komt!!! HALLELUJAH :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 20 juni 2012 Share Geplaatst 20 juni 2012 Ty voor de tips ik ga ze proberen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 20 juni 2012 Share Geplaatst 20 juni 2012 Ik zag gisteren dat er in 2013 een nieuwe SimCity komt!!! HALLELUJAH :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 20 juni 2012 Share Geplaatst 20 juni 2012 Alan Wake zeker proberen ja, enige minpuntje is dat de gameplay na een tijdje wel repetitief wordt maar de sfeer van het spel is erg apart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 20 juni 2012 Share Geplaatst 20 juni 2012 Nog steeds niemand die Kings Bounty speelt? :cry: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eXistenZ Geplaatst 22 juni 2012 Share Geplaatst 22 juni 2012 Het is Total War weekend op gamersgate, met alle games aan -75% (behalve de laatste, Fall of the Samurai). Er is zelfs een bundle, 26euro voor alle games en uitbreidingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten