WillieColón Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Factorio is wel een goed spelletje he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september Ubisoft being Ubisoft. Grafische kaart geupdate en Star Wars Outlaws is onbespeelbaar. Altijd hetzelfde gezeik met de AC reeks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september @sennid Ben je nog hyped? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 6 september Share Geplaatst 6 september 20 uur geleden zei La Pulga: @sennid Ben je nog hyped? Ik heb de demo al gespeeld maar lees dat de servers niet optimaal werken dus wacht nog even met kopen Hoop nog Star Wars aan de praat te krijgen want dat is gewoon ruk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 september Share Geplaatst 6 september 2 minuten geleden zei sennid: Ik heb de demo al gespeeld maar lees dat de servers niet optimaal werken dus wacht nog even met kopen Hoop nog Star Wars aan de praat te krijgen want dat is gewoon ruk. Haha ja precies, ik wacht wel weer dat die is afgeprijsd. Ik zit nu best wel ziek in de Gran Turismo, lekkere game is dat hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 september Share Geplaatst 6 september Ik gebruik draadje gewoon voor mn Switch games, want anders moet ik straks gaan achtdubbelposten in het Switch topic. Ben dit jaar echt helemaal weg van roguelites. Hades en Slay the Spire als grootste schuldigen, maar ook Balatro (al 30 uur in zitten volgens mij) en sinds vorige week Peglin. Heerlijke games om ook een muziekje of podcastje oid op aan te slingeren. Daarnaast ben ik ook met Octopath Traveler 2 en Pizza Tower begonnen, bevallen allebei uitstekend na een goede anderhalf/twee uur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september Begonnen met Shadow of war. overal wel leuke sfeer, maar de gameplay is een beetje... ruw, of ik ben gewoon oud en slecht. Meeste orcs hebben nogal een kleine detectieradius, dus sluipen is geen probleem, maar vooral Nemesis systeem ben ik nog niet goed mee. Meeste keren als ik een captain wil rekruteren loopt er pardoes nog een andere er tussen in. Wou eens twee blood brothers rekruteren voor een achievement, wordt de ene gedood voor ik erbij kan en de andere levelt dan up waardoor ik hem niet meer kon binnenhalen.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober Iemand hier de nieuwe Dragon Ball fighting game Sparking Zero op het oog? Ziet er echt heel interessant uit. Grote kans dat ik die voor de Ps5 haal zodra ik in NL ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober Op 6-9-2024 om 19:46 zei sennid: Ik heb de demo al gespeeld maar lees dat de servers niet optimaal werken dus wacht nog even met kopen Hoop nog Star Wars aan de praat te krijgen want dat is gewoon ruk. Ben wel benieuwd of je die racegame al heb getest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober (bewerkt) 55 minuten geleden zei La Pulga: Ben wel benieuwd of je die racegame al heb getest Als ik het zo zie op yt en mijn ervaring is dat het spel nog niet af is (wat bijna de standaard lijkt te zijn tegenwoordig). Ik zou een halfjaar wachten om te zien of het verbeterd is. Er zit potentie in maar er moet een hoop gebeuren om dat te fixen. edit: Ik zit nu te wachten op deze game https://store.steampowered.com/app/1442430/Storage_Hunter_Simulator/ Lekker garage boxen opkopen en zooi verkopen. 8 oktober bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober (bewerkt) Lachen man Nu mn eigen pawnshopje en shit verkopen. Nu sparen voor betere shit en auto want dit is echt huilen. Voor 20 euro is het best een complete game wat nog early acces is. 10 oktober bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober Waarom gooien ze al die games niet gewoon bij elkaar. Storage hunter, Farm Sim, Construction Sim, etc. Managers United City. Zie het al zo voor me. Arezo die beetje aan het bouwen is en dan komt sennid aan karren met zijn tuc tuc om te schooien voor oud ijzer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober https://store.steampowered.com/app/490110/The_Precinct/ Lijkt mij wel een leuk spelletje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november Nice een maat kan Dragon Ball Sparking Zero voor 40 euro fixen voor me tweedehands. Dat is de eerste van veel games die ik wil hebben als ik terug ben in NL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november Spyro Trilogy is op de Gamepass Ik heb maar 1 deel gespeeld vroeger op de PS1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 14 november Share Geplaatst 14 november pff die stalker 2 systeemeisten. lijkt me dat optimalisatie maar een bijzaak is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 15 november Share Geplaatst 15 november Speel nu al een tijdje Two Point Hospital, omdat deze een tijd terug in de aanbieding was. Zag dat @PJHoutman em iig ook heeft gespeeld. Nog meer mensen die dit spelen of speelden? Heb nu alle ziekenhuizen van de reguliere game uitgespeeld met 3 sterren. Vorige week een eerste DLC gekocht. Jammer dat je niet een abbonement op alle DLC's kunt aanschaffen zoals bijvoorbeeld bij Hearts of iron wel kan. Nu los kopen wel wat prijzig imo. Maar toch wel echt hele leuke nieuwe ziekenhuizen, zoals een festival terrein. Echt een geinige game om zonder teveel aandacht op een 2e scherm erbij te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 24 november Share Geplaatst 24 november Zit alvast te plannen welke games ik ga halen/mee ga starten zodra ik weer in Nederland ben over 4 weken. Metaphor: ReFantazio en Mario Party Jamboree haal ik 100% zsm binnen. Sparking Zero zoals gezegd heb ik dus ook al. Verder wil ik gaan beginnen met Red Dead 2 die ik al een tijdje heb, plus wil ik ook een keer met Lost Judgment gaan starten. Stellar Blade en Black Myth Wukong heb ik ook allebei op het oog. En dan ben ik momenteel met Pokémon Platinum, Octopath Traveler 2, Baten Kaitos en Paper Mario: The Thousand Year Door bezig. Genoeg leuks om te gamen. Waarschijnlijk nog veel meer wat ik nog niet genoemd heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 25 november Share Geplaatst 25 november Nou dan ga je dus de autumn sale missen op steam, maar niet getreurd, een paar weken nadien is het winter sale. :p Ben zelf wat de wishlist aan het nakijken. Vond het maar een zwak gamejaar. Geen FM, geen AC. heb letterlijk maar 1 game gekocht die dit jaar is gereleased, en was een indie. Gelukkig dat volgend jaar er al interessanter uitziet met Anno en Civ. Ben terug begonnen met EU4 wel, als je eenmaal in een campaign zit dan gaat de tijd toch snel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 29 november Share Geplaatst 29 november Metaphor Refantazio voor 40 op de kop getikt. Mn enige Black Friday aankoop. Ga ik zsm mee beginnen zodra ik weer in NL ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten