MisterX Geplaatst 30 januari 2022 Share Geplaatst 30 januari 2022 Zijn er nog goede tips om aan te schaffen tijdens de Steam Lunar sales? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 30 januari 2022 Share Geplaatst 30 januari 2022 Wow outriders is nog geen jaar oud en staat al aan -67%,dat zegt veel.. ben tempted voor horizon zero dawn, maar wil eerst de backlog wat wegwerken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 februari 2022 Share Geplaatst 2 februari 2022 Hoe transfer je op ps5 een save file van ene PSN account naar de ander? Opgezocht wordt er niet wijzer van....Gaat om Witcher 3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 februari 2022 Share Geplaatst 2 februari 2022 2 uur geleden zei Kyrill: Hoe transfer je op ps5 een save file van ene PSN account naar de ander? Opgezocht wordt er niet wijzer van....Gaat om Witcher 3. Kan niet, toch? Heeft op PS3 en PS4 in ieder geval nooit gekund. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 februari 2022 Share Geplaatst 2 februari 2022 Zojuist zei PJHoutman: Kan niet, toch? Heeft op PS3 en PS4 in ieder geval nooit gekund. Thx maat! Jammer zeg, duidelijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 februari 2022 Share Geplaatst 2 februari 2022 Kan je dit niet gewoon op een USB stickje zetten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 11 februari 2022 Share Geplaatst 11 februari 2022 Iemand die Lost Ark Online speelt? Sinds vandaag uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 februari 2022 Share Geplaatst 11 februari 2022 19 minuten geleden zei joostmakaay: Iemand die Lost Ark Online speelt? Sinds vandaag uit. @Stefan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 11 februari 2022 Share Geplaatst 11 februari 2022 1 uur geleden zei joostmakaay: Iemand die Lost Ark Online speelt? Sinds vandaag uit. Welke server ga je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 11 februari 2022 Share Geplaatst 11 februari 2022 17 minuten geleden zei Stefan.: Welke server ga je? Nog geen, ben nog aan het uitzoeken hoe ik vanuit NL de game uberhaupt aan de praat zal krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 11 februari 2022 Share Geplaatst 11 februari 2022 20 minuten geleden zei joostmakaay: Nog geen, ben nog aan het uitzoeken hoe ik vanuit NL de game uberhaupt aan de praat zal krijgen. Volgens mij moet je een 3rd party site key regelen, wat dus al betekent dat je stuff moet kopen. Ik heb 'm inmiddels geïnstalleerd, 57gb download of zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 12 februari 2022 Share Geplaatst 12 februari 2022 23 uur geleden zei joostmakaay: Nog geen, ben nog aan het uitzoeken hoe ik vanuit NL de game uberhaupt aan de praat zal krijgen. Speel in Mokoko. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 14 februari 2022 Share Geplaatst 14 februari 2022 Op 11-2-2022 om 19:59 zei Stefan.: Volgens mij moet je een 3rd party site key regelen, wat dus al betekent dat je stuff moet kopen. Ik heb 'm inmiddels geïnstalleerd, 57gb download of zo Na ff via een VPN de Steam store te openen is het gelukt, nu ff 55GB binnen hengelen en het wachten in queue kan beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 februari 2022 Share Geplaatst 14 februari 2022 14 minuten geleden zei joostmakaay: Na ff via een VPN de Steam store te openen is het gelukt, nu ff 55GB binnen hengelen en het wachten in queue kan beginnen. Volgens mij moet je em dan wel met een VPN aan spelen, geen idee of dat ook lekker is voor je internetsnelheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 14 februari 2022 Share Geplaatst 14 februari 2022 12 minuten geleden zei La Pulga: Volgens mij moet je em dan wel met een VPN aan spelen, geen idee of dat ook lekker is voor je internetsnelheid. Nee. Amazon verkoopt het niet in NL/BE, maar blokkeert je niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 februari 2022 Share Geplaatst 14 februari 2022 40 minuten geleden zei joostmakaay: Na ff via een VPN de Steam store te openen is het gelukt, nu ff 55GB binnen hengelen en het wachten in queue kan beginnen. Hoe heb je dit voor elkaar gekregen want ik krijg het niet voor elkaar.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 14 februari 2022 Share Geplaatst 14 februari 2022 35 minuten geleden zei La Pulga: Hoe heb je dit voor elkaar gekregen want ik krijg het niet voor elkaar.. Windscribe gedownload, VPN op Frankfurt gezet, en toen via Google op "Ark Online steam" gezocht. Vervolgens op die pagina op Play now gedrukt waardoor m'n Steam hem automatisch ging downloaden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 15 februari 2022 Share Geplaatst 15 februari 2022 Ben een beetje game-moe aan het worden heb ik het idee. Geen enkel spel kan ik momenteel langer dan 2 uur spelen. Heeft iemand dé tip? Open-World games vind ik altijd enorm leuk, zolang ze maar zo realistisch mogelijk zijn. RPG/MMORPG's vind ik ook altijd wel tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 15 februari 2022 Share Geplaatst 15 februari 2022 1 uur geleden zei SawtoothGleek: Ben een beetje game-moe aan het worden heb ik het idee. Geen enkel spel kan ik momenteel langer dan 2 uur spelen. Heeft iemand dé tip? Open-World games vind ik altijd enorm leuk, zolang ze maar zo realistisch mogelijk zijn. RPG/MMORPG's vind ik ook altijd wel tof. Lost Ark Wel ff in de queue wachten iedere keer als je wilt spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 15 februari 2022 Share Geplaatst 15 februari 2022 13 minuten geleden zei joostmakaay: Lost Ark Wel ff in de queue wachten iedere keer als je wilt spelen. Haha helemaal geen zin in VPN geneuzel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 15 februari 2022 Share Geplaatst 15 februari 2022 10 minuten geleden zei SawtoothGleek: Haha helemaal geen zin in VPN geneuzel. Hoeft enkel bij ophalen van de Steam winkel, daarna geen VPN meer nodig. Anders is New World ook wel een vette game, is alleen niet F2P/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 februari 2022 Share Geplaatst 15 februari 2022 Houd er rekening mee als je Ark Online gaat spelen je wel echt krachtige laptop./pc nodig hebt. Ik heb het paar jaar geleden ook gekocht omdat kennis van me wou dat ik meedeed. Ik heb daadwerkelijk nooit gespeeld maar alleen maar laad schermen gezien zowat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 15 februari 2022 Share Geplaatst 15 februari 2022 35 minuten geleden zei Kyrill: Houd er rekening mee als je Ark Online gaat spelen je wel echt krachtige laptop./pc nodig hebt. Ik heb het paar jaar geleden ook gekocht omdat kennis van me wou dat ik meedeed. Ik heb daadwerkelijk nooit gespeeld maar alleen maar laad schermen gezien zowat Ik denk dat je ARK survival evolved en Lost Ark Online door elkaar haalt, maar voor beide zul je inderdaad een redelijk krachtige computer moeten hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 februari 2022 Share Geplaatst 15 februari 2022 1 minuut geleden zei joostmakaay: Ik denk dat je ARK survival evolved en Lost Ark Online door elkaar haalt, maar voor beide zul je inderdaad een redelijk krachtige computer moeten hebben. Je hebt gelijk ik bedoeld idd ARK Survival evolved idd. Jullie veel plezier met Los Ark Online iig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 februari 2022 Share Geplaatst 15 februari 2022 6 uur geleden zei SawtoothGleek: Haha helemaal geen zin in VPN geneuzel. Als het moet dan kan ik jou dat spel wel giften. Anders kan je altijd Valorant spelen. Beste game ooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten