Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Dronkengamerstopic

Alessandro

Aanbevolen berichten

20 minuten geleden zei joostmakaay:

Nog geen, ben nog aan het uitzoeken hoe ik vanuit NL de game uberhaupt aan de praat zal krijgen.

Volgens mij moet je een 3rd party site key regelen, wat dus al betekent dat je stuff moet kopen. 

Ik heb 'm inmiddels geïnstalleerd, 57gb download of zo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 11-2-2022 om 19:59 zei Stefan.:

Volgens mij moet je een 3rd party site key regelen, wat dus al betekent dat je stuff moet kopen. 

Ik heb 'm inmiddels geïnstalleerd, 57gb download of zo

Na ff via een VPN de Steam store te openen is het gelukt, nu ff 55GB binnen hengelen en het wachten in queue kan beginnen. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei joostmakaay:

Na ff via een VPN de Steam store te openen is het gelukt, nu ff 55GB binnen hengelen en het wachten in queue kan beginnen. ;c

Volgens mij moet je em dan wel met een VPN aan spelen, geen idee of dat ook lekker is voor je internetsnelheid. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei SawtoothGleek:

Ben een beetje game-moe aan het worden heb ik het idee. Geen enkel spel kan ik momenteel langer dan 2 uur spelen.

Heeft iemand dé tip? Open-World games vind ik altijd enorm leuk, zolang ze maar zo realistisch mogelijk zijn. RPG/MMORPG's vind ik ook altijd wel tof.

Lost Ark

Wel ff in de queue wachten iedere keer als je wilt spelen. :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houd er rekening mee als je Ark Online gaat spelen je wel echt krachtige laptop./pc nodig hebt. Ik heb het paar jaar geleden ook gekocht omdat kennis van me wou dat ik meedeed. Ik heb daadwerkelijk nooit gespeeld maar alleen maar laad schermen gezien zowat ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Kyrill:

Houd er rekening mee als je Ark Online gaat spelen je wel echt krachtige laptop./pc nodig hebt. Ik heb het paar jaar geleden ook gekocht omdat kennis van me wou dat ik meedeed. Ik heb daadwerkelijk nooit gespeeld maar alleen maar laad schermen gezien zowat ;c

Ik denk dat je ARK survival evolved en Lost Ark Online door elkaar haalt, maar voor beide zul je inderdaad een redelijk krachtige computer moeten hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei joostmakaay:

Ik denk dat je ARK survival evolved en Lost Ark Online door elkaar haalt, maar voor beide zul je inderdaad een redelijk krachtige computer moeten hebben.

Je hebt gelijk ik bedoeld idd ARK Survival evolved idd. Jullie veel plezier met Los Ark Online iig :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites