Jeroen. Geplaatst 3 december 2011 Share Geplaatst 3 december 2011 Naja je weet natuurlijk al de beginselen van IJshockey wel in de zin van dat je weet wat het spel inhoudt zeg maar dat bedoel ik er meer mee. Beste manier om een sport goed te leren kennen is via dit soort games maar het begint met een lichte interesse voor de sport of een nieuwsgierigheid ernaar waar je wel al een basis idee heb hoe het werkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 20 december 2011 Share Geplaatst 20 december 2011 Jumpers for Goalpost 4 is uit :D op mousebreaker.com altijd geinig spel geweest en nu nog weer ff wat beter :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 11 januari 2012 Share Geplaatst 11 januari 2012 Weet iemand een goeie free MMORPG? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 11 januari 2012 Share Geplaatst 11 januari 2012 Runescape ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 11 januari 2012 Share Geplaatst 11 januari 2012 Tibia, Maple Story :cab:. Dat ik dat vroeger allemaal gedaan heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 12 januari 2012 Share Geplaatst 12 januari 2012 Weet iemand een goeie free MMORPG? Lineage? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 12 januari 2012 Share Geplaatst 12 januari 2012 Tibia, Maple Story :cab:. Dat ik dat vroeger allemaal gedaan heb. Veel Maple Story gespeeld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 17 februari 2012 Share Geplaatst 17 februari 2012 Had Alan Wake al in 2009 gekocht voor de Xdoos, maar nooit echt aan toegekomen. (PS3-fanboy) (Eigenlijk Xdoos gekocht voor de vele RPG's, Lost Odyssey en Blue Dragon (L) ) Maar.... NU eindelijk op PC. Heeerlijk :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 17 februari 2012 Share Geplaatst 17 februari 2012 Heb hem laatst gespeeld op die xdoos, heerlijke game indeed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 17 februari 2012 Share Geplaatst 17 februari 2012 Hebben we toch iets gemeen. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jorikheijn Geplaatst 17 februari 2012 Share Geplaatst 17 februari 2012 Ik heb Maple Story echt kapot gespeeld :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 28 februari 2012 Share Geplaatst 28 februari 2012 kent iemand deze site? want dit is natuurlijk wel verleidelijk.. http://www.pinqu.net/944-dragon-ball-raging-blast-2.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 29 februari 2012 Share Geplaatst 29 februari 2012 ik zeg niet doen. Nog een jaar wachten en je kan aan de slag met de nieuwe Xdoos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 29 februari 2012 Share Geplaatst 29 februari 2012 Haha, als de nieuwe xbox er over een jaar is dan hadden we nu zeker al wel officieel nieuws daarover gehoord, aangezien de release niet over op hetzelfde moment zal plaatsvinden en wij in Europa weer als laatste zullen komen. 2014 is het eerste jaar voor de echte nextgen consoles. Voor Raging Blast zou ik even een gamewinkel inlopen en kijken of je hem niet 2e hands voor 20 kan meenemen. Echt goedkoop is het niet, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 29 februari 2012 Share Geplaatst 29 februari 2012 Veel Maple Story gespeeld? Niet zoveel als Guild Wars of Tibia iig :huhu: viel op zich wel mee, vond het ook niet zo'n supertoffe game, op de muziekjes na. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 3 maart 2012 Share Geplaatst 3 maart 2012 Heb de PS2 weer uit het stof gehaald, lekker oldskoolen. GTA SA : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 5 maart 2012 Share Geplaatst 5 maart 2012 AC III aangekondigd, laatste deel in de trilogie. Al vermoed ik dat Ubisoft er nog wel vijf titels extra tussen zal gooien tot de koe helemaal uitgemolken is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 6 maart 2012 Share Geplaatst 6 maart 2012 Wil best AC spelen, maar geen ondertitels, dus tja.. Heb deeltje 1 nog onbespeeld in de la liggen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 6 maart 2012 Auteur Share Geplaatst 6 maart 2012 Heerlijke games zijn dat. Ik heb tot nu toe alle delen uitgespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 6 maart 2012 Share Geplaatst 6 maart 2012 Meen je toch niet, Brotherhood en Revelations waren vrij dramatisch te noemen. AC 1 was vernieuwend en AC 2 is de beste uit de reeks maar daarna is het bergaf gegaan, het concept is volledig uitgemolken voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 6 maart 2012 Share Geplaatst 6 maart 2012 Wie-o-wie heeft een Counterstrike: Global Offensive beta key? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 7 maart 2012 Share Geplaatst 7 maart 2012 Wie-o-wie heeft een Counterstrike: Global Offensive beta key? Ja, dat wil ik ook wel eens weten, dan kan ik lekker jaloers zijn :P Heb Source echt helemaal plat gespeeld. Zelfs nog een tijdje verslaafd aan geweest :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 2 april 2012 Share Geplaatst 2 april 2012 Iedereen die de PC versie van The Witcher 2 heeft van gog.com moet donderdag es checken op gog.com of thewitcher.com want iedereen krijgt dan een gratis 'legendary PC RPG' game. Denk zelf dat het om de Enhanced Edition van The Witcher 1 gaat :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twistedjeeh Geplaatst 2 april 2012 Share Geplaatst 2 april 2012 Wie-o-wie heeft een Counterstrike: Global Offensive beta key? Ja, dat wil ik ook wel eens weten, dan kan ik lekker jaloers zijn :P Heb Source echt helemaal plat gespeeld. Zelfs nog een tijdje verslaafd aan geweest :P I do! =D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 4 april 2012 Share Geplaatst 4 april 2012 Blur voor 5 euro op te halen bij Steam. http://store.steampowered.com/app/42640 5 euro is een koopje. Blur (PC) 7.50 Yourgamezone.nl Blur (PS3) 15.95 JT Games Blur (Xbox360) 14.90 JT Games Je bent dus 2.50 euro goedkoper uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten