GAE EAGLES Geplaatst 21 januari 2017 Share Geplaatst 21 januari 2017 Twee grootverdieners weg. Creëert weer financiële ruimte voor een goede 1 en 9. Die cruciale posities zijn nu het slechtst bezet. Nu Hamdaoui nog kwijt zien te raken en Daemen (al wordt dat heel lastig, want al enige tijd geblesseerd). Ojamaa mag wat mij betreft ook wel weg. Brengt ook niets en speelt zelden. Maar een keeper en spits mogen wel komen. En als je De Kogel nog kan verkopen mag dat ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 21 januari 2017 Share Geplaatst 21 januari 2017 Ojamaa, die was ik helemaal vergeten. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 21 januari 2017 Share Geplaatst 21 januari 2017 Ojamaa, die was ik helemaal vergeten. ;e Zegt ook genoeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 30 januari 2017 Share Geplaatst 30 januari 2017 (bewerkt) Lees bij VI dat Randy Wolters misschien geruild wordt voor Ludcinio Marengo. Ik vraag me af dat zo'n goede deal is. Bankzitter voor een bankzitter. Wolters is geen topper voor de eredivisie, maar wil er wel voor werken. Was toch tot de winter regelmatig basisspeler en raar dat hij dan meteen weg moet. Of moet hij er zelf veel problemen mee hebben. Edit: Deal gaat door. Beide worden verhuurd. 31 januari 2017 bewerkt door FMNOOB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 31 januari 2017 Share Geplaatst 31 januari 2017 (bewerkt) Wat een onrust bij de club, Wolters weg, Ojamaa (waarschijnlijk weg), Teijsse weg, Brands weg. Benieuwd wat nog volgt en wat er eventueel nog binnen komt. Daarnaast is Manu bij lange na niet fit en dus nu al een miskoop (huur). Er is totaal geen sprake van enig beleid binnen de club, de onrust regeert en dat is geen goed nieuws. Nog 12 uur te gaan, maar ik denk niet dat we er beter van worden. En dan hebben we ook nog eens een trainer die er tactisch geen ene klote van snapt. Ik heb er een hard hoofd in dat we ons gaan handhaven en dat we überhaupt nog van de laatste plaats afkomen. Dit lijstje zegt ook al genoeg. 31 januari 2017 bewerkt door GAE EAGLES Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 31 januari 2017 Share Geplaatst 31 januari 2017 Ojamaa nu dus ook verhuurd. Gaan ze nog wat erbij halen vandaag :sorry: Tanda had bij zijn nieuwe club meteen zijn contract weer ingeleverd. Wat is er toch aan de hand met die kerel...... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 31 januari 2017 Share Geplaatst 31 januari 2017 Ojamaa nu dus ook verhuurd. Gaan ze nog wat erbij halen vandaag :sorry: Tanda had bij zijn nieuwe club meteen zijn contract weer ingeleverd. Wat is er toch aan de hand met die kerel...... Die kerel moet zich na laten kijken, dit kan echt niet. Snap ook niet dat clubs er nog steeds intrappen na wat hij allemaal heeft gedaan de afgelopen jaren. Ik ga er vanuit dat er nog wel iets komt, maar wie ik heb geen flauw idee. Gaan ook geen namen rond. We zullen zien wat er nog gaat gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 5 februari 2017 Share Geplaatst 5 februari 2017 1-2 gewonnen. Had het eigenlijk niet verwacht. Ze speelden de 1ste helft goed (heb zelf de 2de helft niet gezien). Volgende week Ado toch? Dan wordt dat een erg belangrijke wedstrijd voor GAE. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 5 februari 2017 Share Geplaatst 5 februari 2017 Ik moest helaas werken, dus de hele wedstrijd niet gezien. Op een gegeven moment zei een collega dat Eagles 0-2 voor stond, ik dacht dat die onzin sprak. Maar toen zelf even gekeken en bleek het echt zo te zijn. Prima goals, goede actie van Manu en die goal van Anton. Ja zo wil ik hem zien, diep gestuurd worden en dan blijft die rustig voor de goal. Dan maakt die prima gebruik van zijn snelheid, als die weg is houdt niemand hem meer bij. Zeker een belangrijke wedstrijd, net als de komende 2, Ado en Roda. Dan kun je goede zaken doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 9 februari 2017 Share Geplaatst 9 februari 2017 [h=1]GO AHEAD EAGLES LEGT ‘POSITIEF AGRESSIEVE’ LUM REXHEPI VAST[/h] Go Ahead Eagles heeft Kosovaars international Lum Rexhepi vastgelegd. De 24-jarige centrale verdediger tekent voor anderhalf jaar met een optie voor nog een jaar in Deventer. Rexhepi kwam afgelopen jaar uit voor HJK Helsinki uit zijn geboorteland Finland. Hij doorliep alle jeugdelftallen van het Scandinavische land en maakte in 2013 zijn debuut in de nationale hoofdmacht. Sinds 2016 komt Rexhepi uit voor Kosovo – het geboorteland van zijn ouders – dat vorig jaar als voetbalnatie werd erkend door de FIFA. Inmiddels maakte de verdediger in twee EK-kwalificatieduels zijn opwachting. “Lum is een sterke, positief agressieve speler”, weet technisch manager Dennis Bekking. “Hij is tweebenig en kan een aanvaller uitschakelen. Tijdens deze stageweek heeft hij het beeld dat we van hem hadden bevestigd. Lum neemt bovendien Europese ervaring mee naar Go Ahead Eagles, door zijn interlands, maar ook door Europese wedstrijden in clubverband.” Go Ahead Eagles poogt Rexhepi speelgerechtigd te krijgen voor de speelronde van aankomend weekend, maar is daarbij afhankelijk van de vrijgave van de Finse voetbalbond en HJK. Rexhepi gaat spelen met rugnummer 5, het nummer dat hij ook al droeg in Finland en Noorwegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 11 februari 2017 Share Geplaatst 11 februari 2017 3-1 gewonnen van ADO. Leuke pot gezien op tv, vooral de 2de helft. Ritzmaier de nieuwe linksback :-D Hij deed het vandaag best goed. Werd nog wel even spannend na die penalty en Achenteh is voorlopig geen basisspeler meer denk ik. Volgende week Roda. Dit zal een stuk moeilijker zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 12 februari 2017 Auteur Share Geplaatst 12 februari 2017 3-1 gewonnen van ADO. Leuke pot gezien op tv, vooral de 2de helft. Ritzmaier de nieuwe linksback :-D Hij deed het vandaag best goed. Werd nog wel even spannend na die penalty en Achenteh is voorlopig geen basisspeler meer denk ik. Volgende week Roda. Dit zal een stuk moeilijker zijn. Ritzmaier speelde vorige week ook al linksback. Deed het opnieuw na behoren. Denk dat dit wel de tweede linksback blijft. De Koning toonde overigens aan opnieuw een tactisch onbenul te zijn door. Met een man meer op het veld een verdediger te wisselen terwijl het zo stabiel stond. Achenteh erin, maakt geen overtreding terwijl Ed Janssen wel voor een penal fluit, maar daarnaast komt er ook zoveel meer onrust in de ploeg. Volgende keer gewoon een aanvaller wisselen. Zaten nog twee leuke talenten op de bank, geef die dan een kans met een 2-0 voorsprong en een man meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 12 februari 2017 Share Geplaatst 12 februari 2017 Ritzmaier lekker laten staan, deed het goed gisteren. Achenteh vind ik niet veel aan. Ben het met je eens, Berjan, had ook liever een van de talenten gezien als laatste wissel. Beloon zo'n jongen lekker met een invalbeurt van 5 minuten. Begreep ook niet waarom ze niet wat vaker op goal schoten toen die keeper eraf moest en een speler op goal ging staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 12 februari 2017 Share Geplaatst 12 februari 2017 Begreep ook niet waarom ze niet wat vaker op goal schoten toen die keeper eraf moest en een speler op goal ging staan. Mischien had het te maken dat men meer moest verdedigen van de Koning en daardoor de voorhoede minder snel kans kreeg om te schieten? Vond dat men te veel terugzakte toen Ado met 10 man kwam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 12 februari 2017 Share Geplaatst 12 februari 2017 Daar moeten ze niet teveel naar luisteren. Vooruit voetballen moeten ze, zeker in eigen huis en zeker tegen 10 man. En er waren wel momenten dat ze hadden kunnen schieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 12 februari 2017 Share Geplaatst 12 februari 2017 (bewerkt) Precies en het leek ook alsof de defensie, na die rode kaart, soms niet wist wie ze moesten dekken (lang leve de zone dekking...) schuif Achenteh dan naar voren en speel dan 3-4-3 of 3-5-2. Maar goed de 3 punten zijn binnen en toch nog leuke wedstrijd gezien 12 februari 2017 bewerkt door FMNOOB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 februari 2017 Share Geplaatst 12 februari 2017 Ik vind het wel een koning die trainer van jullie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 12 februari 2017 Share Geplaatst 12 februari 2017 Ja leuke woordgrap. Maar het is wel by far de zwakste trainer van de gehele Eredivisie. Tactisch onbenul, laat zijn ploeg zonder een helder, doordacht speelplan spelen. Zou een wonder zijn mocht Go Ahead degradatie zien te voorkomen, laat staat directe handhaving. Wel lekkere overwinning gisteren met een uitstekende sfeer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 12 februari 2017 Share Geplaatst 12 februari 2017 Tactisch is het inderdaad een hele zwakke trainer, hij is goed in people management. De sfeer binnen de groep is goed en dat is ook belangrijk. Toch had ik liever voor aanvang van het seizoen al gezien dat we een andere trainer kregen of anders in de winterstop toen het heel slecht ging. Nu loopt het opeens weer, al waren nec en ado wel heel erg zwak tegen ons. Daar wint iedereen van op dit moment. De sfeer is door de twee wedstrijd wel omgeslagen en de spelers die nu spelen lijken meer op elkaar ingespeeld en strijden ervoor. Dat is een hele tijd anders geweest. Met name Duits (hele seizoen al in vorm) Chirivella en Crowley zijn daarin belangrijk, die laatste twee zijn echt aanwinsten gebleken. En Antonia is in vorm, staat weer heerlijk te spelen en is met zijn goals en assists belangrijk. En achterin staat het ook wat beter, Fischer en Schenk lijken meer en meer op elkaar ingespeeld te raken, Groenbast is een prima stand-in voor Locigno en ik zou Ritzmaier lekker laten staan op links. Die zorgt voor veel minder onrust in de verdediging dan Achenteh en verdedigend doet die het ook prima tot nu toe. Ik heb er wel iets meer vertrouwen in gekregen dan dat ik 3 wedstrijden terug had. Toen leek het helemaal nergens meer op en waren we rijp voor de slacht. Misschien dat we het niet helemaal gaan redden, maar direct degraderen gaan we niet. Dan moeten we in de playoffs maar laten zien wat we waard zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 4 maart 2017 Share Geplaatst 4 maart 2017 Mulder bedankt! :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 22 maart 2017 Share Geplaatst 22 maart 2017 De Koning ontslagen, vraag me af of dit nut heeft. Komende wedstrijden zijn lastig dus een interim-trainer krijgt het waarschijnlijk ook niet makkelijk. De Koning bewees tegen Zwolle wel weer dat hij meer op gevoel kiest dan om tactiek. Alles of niets spelen terwijl men beter voor die ene punt kon blijven verdedigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 22 maart 2017 Share Geplaatst 22 maart 2017 Veel te laat dit, nu valt er niet veel meer om te buigen. Maar de mogelijke opvolger heeft niets te verliezen. Tactisch is het een hele zwakke trainer, maar dat was al lang bekend. Snap nog steeds niet waarom ze hem in de winter niet hebben laten gaan (of eigenlijk waarom ze er aan het begin van het seizoen aan zijn begonnen). Kijken wie het nu wordt, heb zo'n gevoel dat die geldwolf (Maaskant) wel eens onze nieuwe trainer kan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 22 maart 2017 Share Geplaatst 22 maart 2017 Veel te laat dit, nu valt er niet veel meer om te buigen. Maar de mogelijke opvolger heeft niets te verliezen. Tactisch is het een hele zwakke trainer, maar dat was al lang bekend. Snap nog steeds niet waarom ze hem in de winter niet hebben laten gaan (of eigenlijk waarom ze er aan het begin van het seizoen aan zijn begonnen). Kijken wie het nu wordt, heb zo'n gevoel dat die geldwolf (Maaskant) wel eens onze nieuwe trainer kan worden. Haha ja de Koning :D die man heeft zich zo overschat...waardeloze trainer ja. Neem Molenaar na dit seizoen, die heeft vandaag aangegeven te stoppen bij ons. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 22 maart 2017 Share Geplaatst 22 maart 2017 Haha ja de Koning :D die man heeft zich zo overschat...waardeloze trainer ja. Neem Molenaar na dit seizoen, die heeft vandaag aangegeven te stoppen bij ons. Vorig jaar heeft hij het heel goed gedaan door uit een onmogelijke situatie alsnog promotie weten af te dwingen. Hij had gewoon het geluk dat alles goed viel met een Teijsse, De Kogel, Wolters en Nieveld. Dit seizoen zovaak tactisch zoveel domme dingen gezien waarvan niemand begreep wat hij deed. Geen idee of Molenaar een goede trainer is, las wel dat hij stopt ja. Kan de Koning weer terug ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 maart 2017 Share Geplaatst 22 maart 2017 Hopelijk komt er weer niet zo'n rare interim. De vorige keer was dat ook zo'n flapdrol. Denk overigens niet dat het wat uitmaakt of de Koning ontslagen is of niet. Gok dat, helaas, de Eagles er direct uit gaat vliegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten