Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Go Ahead Eagles

Pinolero

Aanbevolen berichten

Wat is dat toch met die concentratie? psv-uit, Ajax-uit, nu weer Heerenveen-uit. Na een goede eerste helft komen ze niet met de volle aandacht uit de kleedkamer en dan ligt de bal er binnen een paar minuten in. De eerste helft hadden we niets te duchten van Heerenveen, die waren gewoon drama. En dan helpen we ze zelf in het zadel, pff.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het mogelijk om kaarten te bestellen voor Eagles? Wil er snel eens naartoe, prachtige club! Beetje in het sfeervak is dat mogelijk?

Sfeervak is altijd uitverkocht, dan moet je net geluk hebben dat iemand een keer niet gaat en dat je op zijn seizoenkaart naar binnen kan. Kaarten voor andere tribunes zijn wel te verkrijgen.

Je kunt kaarten voor 4v kopen en dan gewoon b-side inlopen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was er gisteren voor het eerst weer eens. Verschrikkelijke wedstrijd, wat was die aanval slecht met name Godee. Maar ook Houtkoop was heel erg matig en bij Antonia leek het wel of die er geen zin aan had. Middenveld vond ik overigens nog wel vrij aardig spelen. Ik vind Turuc echt een heerlijke voetballer. Voor zondag hopen dat Kolder fit is en anders Falkenburg maar in de spits. Ik hoop ook dat Amevor back speelt, ik vind Schmidt maar een groot drama.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was geloof ik al de derde vrije trap van van der Linden die op de lat/paal eindigde dit seizoen. Nu op naar zondag, maar heb er een hard hoofd in.

Die vrije bal was geweldig maar die redding van Pasveer was echt perfect! Zat gister wel meer in voor jullie, al maakte die Uth het ook wel fraai. Ik ben benieuwd zondag, ben vrij dus ga er zeker voor zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De gestolen kampioensschaal van PEC Zwolle is weer terug bij de club. De schaal is vrijdag aan het eind van de middag tijdens het programma En Dan Nog Even Dit op TV Oost teruggegeven.

Vier personen, van wie één vermomd als kerstman, kwamen de studio binnenlopen met de schaal. Op dat moment waren voorzitter Edwin Lugt van Go Ahead Eagles en technisch directeur Gerard Nijkamp van PEC Zwolle in de studio om te praten over de IJsselderby zondag. Het gesprek werd onderbroken door de 'kerstman' die de schaal terug kwam brengen.

De schaal werd enkele weken geleden uit een vitrine in het stadion van PEC Zwolle gestolen door supporters van Go Ahead Eagles. De diefstal veroorzaakte veel beroering. Voorzitter Edwin Lugt van Go Ahead Eagles is erg blij dat er gehoor is gegeven aan de oproep van de club om de schaal ruim voor de wedstrijd te retourneren.

http://www.rtvoost.nl/permalink.aspx?type=nieuws&id=177674#.UqIQJn5bs8U.twitter

Ba0RFYEIEAEd2XZ.jpg:large

Link naar opmerking
Deel via andere websites