Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Go Ahead Eagles

Pinolero

Aanbevolen berichten

Vanmiddag om 16.00 nog eens 2 spelers erbij. Ik kan niet wachten. Het gaat lekker op transfergebied bij Kowet. Ze willen de selectie zo goed als rond hebben voor 24 juni als de eerste training begint. Net als de afgelopen jaren. Dan heb je tijd zat om alles goed neer te zetten en weet iedereen wat er te doen staat. Dat is echt positief.

Welke 2 spelers zijn er nog bijgekomen, ik heb niets meer gehoord?

En even een check, aangezien ik de promotie echt tof vind: Welke ervaren spelers blijven er nog in de selectie van GAE komend seizoen, Kromkamp, Schuurman en Kolder?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welke 2 spelers zijn er nog bijgekomen, ik heb niets meer gehoord?

En even een check, aangezien ik de promotie echt tof vind: Welke ervaren spelers blijven er nog in de selectie van GAE komend seizoen, Kromkamp, Schuurman en Kolder?

Het ging om de omzettingen van de amateurcontracten van Gerritsen Mulkes (talentvolle linkerverdediger die het afgelopen jaar in de voorbereiding zwaar geblesseerd was geraakt) en Kavak (talentvolle aanvaller, afgelopen jaar in het 2e team goed gedaan, 1 keer ingevallen)

Van de ervaren spelers, als we die al hadden blijft Kolder zeker, Schuurman vertrekt (waarschijnlijk naar Spakenburg) en Kromkamp bepaald zelf of hij nog blijft voetballen, hij twijfelt nog. Heeft in principe nog 1 jaar contract.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat niet makkelijk met de trainer. Koster en De Jonge waren opties. Ben benieuwd welke richting ze nu op gaan.

Twente vraagt 3 ton voor Marsman, wel veel vind ik voor iemand die geen toekomst heeft bij Twente. Willen ons klein houden. Zullen het met lede ogen toezien dat Eagles er bij is gekomen en dat Zwolle en Heracles zich zo makkelijk hebben gevestigd. Ook dat nieuwe stadion zullen ze wel niet leuk vinden. Seizoenskaarten bij Twente is in verhouding ook minder dan vorig jaar dacht ik.

bewerkt door Raymon.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koster kan nog steeds, maar de namen van Du Chatunier en Kluivert klinken ook nog steeds. Zal afwachten worden, neem aan dat ze volgende week met een trainer komen. Morgen bij de eerste training zal Dennis Demmers het voor het zeggen hebben samen met Boerebach (als die alweer fit is).

3 ton voor Marsman is veel te veel, hoop dat dat nog gaat zakken en dat hij naar Eagles komt. Vind overigens dat FC Twente hem gewoon eerste doelman moet maken als Mychalov vertrekt, heb niet begrepen dat ze Stevens hebben gehaald als ze zelf een hele talentvolle keeper uit de eigen opleiding in de gelederen hebben. Wat ik heb gezien doen Stevens en Marsman niet veel voor elkaar onder, dan kies je toch voor je eigen jeugd, maar bij Twente werkt dat denk ik niet zo.

Hetzelfde met Promes, in alle intervieuws en stukjes met Munsterman komt zijn naam niet naar voren en wel die van de andere jeugdspelers die op het middenveld uit de voeten kunnen. Geef die jongen een kans of anders stuur hem maar weer naar Deventer. Wij kunnen hem wel gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Go Ahead Eagles

Gaat niet makkelijk met de trainer. Koster en De Jonge waren opties. Ben benieuwd welke richting ze nu op gaan.

Twente vraagt 3 ton voor Marsman, wel veel vind ik voor iemand die geen toekomst heeft bij Twente. Willen ons klein houden. Zullen het met lede ogen toezien dat Eagles er bij is gekomen en dat Zwolle en Heracles zich zo makkelijk hebben gevestigd. Ook dat nieuwe stadion zullen ze wel niet leuk vinden. Seizoenskaarten bij Twente is in verhouding ook minder dan vorig jaar dacht ik.

:r:r:r, paranoide of niet?

3 ton voor een talentvolle, NL keeper, waarom is dat veel? Ja in verhouding snap ik dat Eagles dat niet zomaar neerlegt, maar welkom in de Eredivisie :cab:

En Stevens zien ze veel meer potentie in dan Marsman, maarja als tweede keeper had ik m heel graag gezien.

Promes krijgt gewoon zijn kans, denk ook dat hij 'm wel gaat pakken. Bovendien zal Munsterman weinig andere mogelijkheden hebben, hij is onze enige echte 10, en we hebben weinig geld te spenderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:r:r:r, paranoide of niet?

3 ton voor een talentvolle, NL keeper, waarom is dat veel? Ja in verhouding snap ik dat Eagles dat niet zomaar neerlegt, maar welkom in de Eredivisie :cab:

En Stevens zien ze veel meer potentie in dan Marsman, maarja als tweede keeper had ik m heel graag gezien.

Promes krijgt gewoon zijn kans, denk ook dat hij 'm wel gaat pakken. Bovendien zal Munsterman weinig andere mogelijkheden hebben, hij is onze enige echte 10, en we hebben weinig geld te spenderen.

Ik hoop het voor Quincy, hij heeft het afgelopen seizoen echt aangetoond dat hij een speler is die wedstrijden kan beslissen met een actie, steekpass of goal. En ik denk dat hij prima kan functioneren op het middenveld van Twente. En inderdaad geld voor aankopen is er niet, dus geef die jongen lekker de kans om zich te laten zien. Kan een revelatie worden in de Eredivisie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanuit de diverse media komen toch wel positieve geluidien naar buiten dat wij vanaf morgen een nieuwe hoofdtrainer hebben. Als Hans de Vroome en Edwin Lugt al twitteren dat het een mooi weekend was en dat ze het hele weekend samen hard hebben gewerkt voor een nieuwe hoofdtrainer dan zullen we op de eerste training wel een nieuwe trainer hebben.

Tevens wordt volgens Tijmen van Wissing wordt Vinden.nl de nieuwe hoofdsponsor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt, maar dat werd nu te duur, logisch.

Inderdaad zoiets als startpagina, ach als het maar geld opleverd. Vind persoonlijk een echt Demters bedrijf wel leuk, Auping ofzoiets. Zou voor hun ook wel interresant zijn om zo weer terug te keren bij Kowet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites