Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 154
  • Weergaven 354
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties]

Balen, ik heb 1 update gemist. Gelukkig ben ik weer bij. Je leugd selectie ziet er goed uit!

Moet lukken om ze te laten door stromen in de toekomst.

Ach ja, kan gebeuren. Je blijft hem ten minste volgen :mrgy:

Je hebt heel wat talenten rondlopen.

Idd, bedankt voor je reactie!

wat voor tactiek gebruikte je het eerste seizoen ???

Ik gebruikte vorig seizoen deze tactiek, net als dit seizoen ;)

Mooie update weer, leuke spelers ook.

Bedankt!

JE hebt echt een paar toptalenten rondlopen :)!

Idd, bedankt voor je reactie!

rcrhi1.png

Februari en maart

Wedstrijden

2607lgy.png

We draaien echt als een tierelier, ondanks de 3 gelijke spelen in de competitie. Tegen AZ hebben we gewonnen na penalty's, we zitten dus in de bekerfinale!

Tussenstand

35bgz86.png

Het begint nu echt spannend te worden, met nog 4 wedstrijden te gaan staan we 1 punt achter op PSV, hopen dat we nog kampioen kunnen worden!

Statistieken

qot36v.jpg

Ik blijf het zeggen, we scoren erg makkelijk. Hopelijk bezorgt dit ons de titel!

Geplaatst

Net even alles doorgelezen en ik moet zeggen ziet er heel goed uit.

Vooral de prestaties met Sparta zijn uitstekend, heerlijk Europees voetballen met deze Rotterdamse club. Vooral je aankoop beleid pakt erg goed uit, succes verder!.

Geplaatst

Kampioen zou ik erg knap vinden na 2 jaar!

Succes verder.

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=reacties]

Gaat netjes man, hopelijk kun je nog kampioen worden.

Bedankt, helaas geen kampioen geworden, wel bekerwinnaar!

Net even alles doorgelezen en ik moet zeggen ziet er heel goed uit.

Vooral de prestaties met Sparta zijn uitstekend, heerlijk Europees voetballen met deze Rotterdamse club. Vooral je aankoop beleid pakt erg goed uit, succes verder!.

Bedankt voor je mooie woorden!

Het gaat nog steeds Super, probeer idd geen punten meer te verspelen!

GZD (y)!

Bedankt, helaas wel nog punten verspeeld waardoor wij het kampioenschap hebben misgelopen :(

Kampioen zou ik erg knap vinden na 2 jaar!

Succes verder.

Zou ook erg knap zijn geweest, maar een tweede plek is nog steeds goed denk ik!

rcrhi1.png

April en mei

Wedstrijden

la0z8.png

Na verloren te hebben tegen FC Utrecht en gelijk gespeeld te hebben tegen NAC Breda wisten wij dat wij nog maar een kleine kans hadden om kampioen te worden. We wonnen de laatste twee competitiewedstrijden dan nog wel, maar dat had geen nut meer aangezien PSV was uitgelopen. We wonnen dan wel nog de KNVB-Beker, een mooie afsluiting van een redelijk succesvol!

Eindstand

2v0nblx.png

Helaas geen kampioen geworden. Toch is een tweede plek niet iets waar we ons voor hoeven te schamen. Ajax bleek toch niet sterk genoeg te zijn om tot het einde van het seizoen door te knokken.

Statistieken

hty2qg.png

Tsja, wat moeten we nog zeggen. Een uitstekend seizoen hebben de spelers weer gedraaid, waar verschillende spitsen veel doelpunten hebben gescoord.

Financiën

wuntrr.png

Met de financiën gaat het ook uitstekend, na de bekerwinst kregen wij ruim € 2 miljoen erbij, waardoor wij dit seizoen afsluiten met ruim € 15 miljoen op de basis. Volgend seizoen zullen we waarschijnlijk met een leuk transferbudget gaan werken :whistle:

Geplaatst

Ziet er al goed uit!, al zou ik wat meer tekst aanraden. Het zijn nu alleen de prestaties, de echte beleving ontbreekt een beetje.

Geplaatst

Nice gedaan hoor:D

Zeker voor een club zoals Sparta Rotterdam:D

Met Heracles ging het dit seizoen ook goed, nu 5e vorig seizoen iets van 15e;) Maar heerlijk zoals je het doet en wordt maar eens kampioen volgend seizoen:D

Geplaatst

Een mooie 2e plaats, hopelijk kun je volgend seizoen de titel pakken!

Geplaatst

Jammer van het verlies tegen Utrecht en dat je nu net naast de titel grijpt.

Verder met de financien gaat het erg goed.

Geplaatst

Een hele mooie tweede plaats en je hebt nu wel degelijk bewezen beter te zijn dan de 'grootste' ploeg uit Rotterdam, want je hebt de beker even gewonnen!

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor de reacties!

@ Kelvintje: Dit is niet echt een novelle waar je veel tekst mag verwachten, ik zal wel proberen om het zo uitgebreid mogelijk te doen, maar soms is dat best moeilijk ;)

@ W00t: Dit seizoen was ik idd de grootste club van Rotterdam, maar als ik echt de grootste club van Rotterdam wil worden moet ik meer prijzen zien te winnen dan Feyenoord ;)

rcrhi1.png

Voorbereiding, transfers, selectie & financiën

Voorbereiding

qyww1j.png

Een redelijke voorbereiding, alhoewel we ons wel moeten schamen voor onze vertoning tegen FC Eindhoven.

Transfers

8y6vdd.png

Een record aantal aan transfers, maar er zijn ook een heleboel voor het tweede elftal. Verder ben ik erg blij met de komst van Kezman en Babel, deze twee spelers brengen ons toch veel kwaliteit. Babel stond overigens op de transferlijst en is nu de bestbetaalde speler van Sparta.

Selectie

14brqh.png

Ik heb expres gekozen voor een brede selectie, aangezien wij ook in Europa uitkomen. Wij hebben zeker de kwaliteiten om kampioen te worden! Ik denk dat wij de perfecte combinatie hebben tussen ervaren topspelers en talentvolle jonge spelers. Ik kan niet wachten tot het seizoen begint!

Financiën

6t0i20.png

We hebben nu ook de financiën van een topclub. Met € 34 miljoen op de bankrekening doen wij het uitstekend. Geen enkele lening, en we mogen 100 % van de transferinkomsten gebruiken voor nieuwe transfers. Een sponsorcontract loopt aan het einde van het huidige seizoen af. Laten we hopen dat het bestuur weer een interessante sponsor kan vinden die Sparta wilt steunen!

Geplaatst

Prachtige transfers zeg, succes dit seizoen! :)

Geplaatst

Schiterende transfers!

Nu moet kampioen worden wel lukken.

Hoe groot is trouwens nu je reserve team?

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor de reacties alweer! Dat motiveert echt enorm!

@ PMMG: Ongeveer 20 spelers ;)

rcrhi1.png

Juli, augustus en september

Wedstrijden

2ept3f9.png

Na een ge-wel-di-ge start tegen PSV, Panathinaikos (uit en thuis) en MVV zakten we wat in en spelen we weer wisselvallig. Hopelijk kunnen we weer in vorm komen en zorgen dat we op die eerste plek komen! In de KNVB-Beker zijn we in ieder geval al door na een makkelijke overwinning op FC Emmen.

Tussenstand Eredivisie

2rqkaag.png

Die twee nederlagen waren volkomen onnodig, en kosten ons toch 6 punten! Toch maak ik me geen zorgen, we zijn pas van start gegaan.

Tussenstand Europa League

2mn13xc.png

We hebben een moeilijke groep in de Europa League, maar ik zie wel kansen om door te gaan. Als we gewoon genoeg punten pakken, kunnen we tweede worden.

Statistieken

155rzhx.png

Het is erg opvallend dat Poepon al 11 doelpunten heeft gemaakt, dat laat zien dat hij in uitstekende vorm is. Ook Beda en Arnautovic pikken hun doelpuntjes mee. Wat dat betreft hoef ik mee geen zorgen maken, deze twee spelers zijn goede vervangers van Zaki en Galvão.

Geplaatst

Gaat wel redelijk. Als je kampioen wilt worden moet het natuurlijk nog beter!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.