Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

rcrhi1.png

2akem1e.png

[spoiler=Info]

Ik weet wel dat jullie zullen denken, daar komt hij weer met een novelle. Vorige week heb ik Vista op mijn pc gezet, maar ik was vergeten om alle games op te slaan op de externe harde schijf, waardoor ik deze games (van Fortuna en Roda) ben verloren. Hopelijk kan ik deze novelle wat langer volhouden, en ik kan alleen maar hopen dat jullie deze novelle gaan volgen!

• Antwoorden 154
  • Weergaven 228
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

rcrhi1.png

2akem1e.png

[spoiler=Info]

Ik weet wel dat jullie zullen denken, daar komt hij weer met een novelle. Vorige week heb ik Vista op mijn pc gezet, maar ik was vergeten om alle games op te slaan op de externe harde schijf, waardoor ik deze games (van Fortuna en Roda) ben verloren. Hopelijk kan ik deze novelle wat langer volhouden, en ik kan alleen maar hopen dat jullie deze novelle gaan volgen!

Geplaatst

Succes bij de tweede club uit Rotterdam!

Geplaatst

Succes met Sparta!

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor de reacties!

rcrhi1.png

Transfers

nwx8pt.png

2elr2uv.png

Ik ben zeer tevreden met de transfers. Niet alleen inkomend, maar ook uitgaand hebben we goede zaken gedaan door enkele overbodige spelers te verkopen - voor Sparta-begrippen - veel geld. Hieronder zal ik de binnenkomende transfers even toelichten.

Ik had al eerder aangegeven dat we in de breedte te kort kwamen. Vandaar dat ik Seyfo Soley heb gehaald. Deze 29-jarige Gambiaanse centrale verdediger is een goede back-up voor de andere twee centrale verdedigers, Dele Adeleye en nieuwkomer Iliasu Shilla. Wel is Soley nog niet helemaal wedstrijdfit, maar dat komt nog wel. Met Lukas Zelenka hebben we onze ervaren technische middenvelder binnen. De 29-jarige Tsjech zal vooral onze jonkies gaan begeleiden, maar de voormalig speler van Sparta Praag komt zelf ook genoeg aan het spelen toe. Mathias Cardacio is een speler die voor concurrentie op het middenveld moet gaan zorgen. Cardacio kan een behoorlijk goede speler worden, dus die gaan we gewoon tijd gunnen. Met Galvão hebben we een hardwerkende spits, die ook nog behoorlijk goed kan schieten en afwerken. Als laatste hebben we met Mora onze gewenste topdoelman (voor Sparta-begrippen dan) binnen.

Selectie

msyrrs.png

Met deze selectie moeten we toch wel rond plek 12/10 kunnen eindigen.

We hebben op iedere linie wel een aantal goede spelers met veel potentie, die ons in de toekomst veel geld kunnen gaan opleveren.

Voorbereiding

6p1cp5.png

Een zeer matige voorbereiding, maar dat zegt mij niks.

Het veldspel was over het algemeen wel redelijk tot goed, dus ik verwacht geen problemen in de competitie.

Geplaatst

Succes in de competitie!

Geplaatst

Beste spelers gehaald voor die 0,- en dan ook nog een leuk bedrag innen met de verkoop; goede transfers alvast! (y)

Voorbereiding is jammer, maar dat skijt nog nie echt he ;c.

Geplaatst

Goede voorbereiding en prima transfers. Die onervaren trainer zal het kunstje wel flikken :)

Geplaatst

Goede transfers en veel succes in de competitie.

Geplaatst

Goede transfers en succes in de competitie!!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.