Beppu Geplaatst 21 augustus 2016 Share Geplaatst 21 augustus 2016 Ziet er niet goed uit voor Conor:r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 21 augustus 2016 Share Geplaatst 21 augustus 2016 Glover is wel ff KO Viel best mee toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 21 augustus 2016 Share Geplaatst 21 augustus 2016 Conor voet gebroken in de fight :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 augustus 2016 Share Geplaatst 21 augustus 2016 Wat een gruwelijk gevecht man. Wat vonden de kenners ervan? Werd precies voor het laatste gevecht wakker dus voor de rest nog niks gezien, alleen de snelle Ko van Johnson. Goede vent is dat trouwens man, leuk interviewtje met hem na afloop. Diaz - Conor had me echt 25 minuten op de punt van mijn stoel. Kijk pas een jaar ofzo UFC, en dan meestal alleen de main cards met af en toe nog wat prelims enzo erbij, maar ik kan me niet herinneren dat ik zo een oorlog gezien heb als dit gevecht:D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 augustus 2016 Share Geplaatst 21 augustus 2016 Lorenz Larkin en Rumble _O_ Holy shit. Garbrandt ook weer een overtuigende win zeg. Verbaasde me eigenlijk nog dat die decision relatief eenvoudig naar Conor ging. Ronde 2 en 3 waren in mijn ogen vol voor Diaz. Eerste ronde vond ik Conor erg sterk, maar daarna ging het wel echt bijna mis. Hoop wel dat we nu van deze onzinnige 5 round fights af zijn als ze niet om een titel gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 augustus 2016 Share Geplaatst 21 augustus 2016 The Notorious _O_ Vraagje aan de kenners: Conor slaat Diaz in de eerste, gok acht minuten, drie keer vol naar de grond en laat hem vervolgens drie keer opstaan, is dat niet heel vernederend? Conor kan toch ook vol d'r op gaan en verder slaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 21 augustus 2016 Auteur Share Geplaatst 21 augustus 2016 (bewerkt) Die decision :-D Gelukkig Rumble wel ff ziek zeg. 21 augustus 2016 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 21 augustus 2016 Share Geplaatst 21 augustus 2016 1 en 4 duidelijk voor Conor, twee kun je over twijfelen maar voor mijn gevoel was die ook voor Conor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 21 augustus 2016 Share Geplaatst 21 augustus 2016 The Notorious _O_ Vraagje aan de kenners: Conor slaat Diaz in de eerste, gok acht minuten, drie keer vol naar de grond en laat hem vervolgens drie keer opstaan, is dat niet heel vernederend? Conor kan toch ook vol d'r op gaan en verder slaan? Hij kan de gok maken en hem direct afmaken op de grond maar Nate was niet zover KO. De kans was groot dat hij in een van de submissions kwam van Diaz, die is op de grond oersterk. Vandaar dat hij op zn voeten bleef staan. Mijn onderbuik zei ook McGregor maar kan zo de andere kant opgaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 augustus 2016 Share Geplaatst 21 augustus 2016 Die twee takedowns in de tweede ronde zullen de doorslag wel hebben gegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 augustus 2016 Share Geplaatst 21 augustus 2016 Hij kan de gok maken en hem direct afmaken op de grond maar Nate was niet zover KO. De kans was groot dat hij in een van de submissions kwam van Diaz, die is op de grond oersterk. Vandaar dat hij op zn voeten bleef staan. Mijn onderbuik zei ook McGregor maar kan zo de andere kant opgaan. Dank, klinkt logisch! Bizar hoeveel klappen die gasten kunnen incasseren... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 21 augustus 2016 Auteur Share Geplaatst 21 augustus 2016 (bewerkt) The Notorious _O_ Vraagje aan de kenners: Conor slaat Diaz in de eerste, gok acht minuten, drie keer vol naar de grond en laat hem vervolgens drie keer opstaan, is dat niet heel vernederend? Conor kan toch ook vol d'r op gaan en verder slaan? Nate heeft een zieke guard, dus was slim om dat niet te doen. Verder was het hele gevecht niet vernederend, want het was echt extreem close, vond dat Nate dichter bij een finish was, 3e ronde werd Conor echt gered door de bel. Was trouwens 1 judge die gaf ronde 3 10-8 aan Nate, die kunnen ze ook ff richting Hans Anders sturen, blijft zo jammer dat al die gevechten beslist worden door een stel downies die alles kunnen maken omdat ze zichzelf nooit hoeven te verantwoorden. 21 augustus 2016 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 augustus 2016 Share Geplaatst 21 augustus 2016 Nate heeft een zieke guard, dus was slim om dat niet te doen. Verder was het hele gevecht niet vernederend, want het was echt extreem close, vond dat Nate dichter bij een finish was, 3e ronde werd Conor echt gered door de bel. Ik ken verder de regels en shit niet hoor, nu ik de 'samenvatting' heb gekeken vraag ik me ook sterk af wie er had moeten winnen. Maar alleen die show al, maanden van te voren. Wat heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 augustus 2016 Share Geplaatst 21 augustus 2016 Laten we trouwens met z'n allen hopen dat ze Rumble nu tegen die vetklep zetten. En dat Rumble hem nu wel weet te pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 21 augustus 2016 Share Geplaatst 21 augustus 2016 Nate heeft een zieke guard, dus was slim om dat niet te doen. Verder was het hele gevecht niet vernederend, want het was echt extreem close, vond dat Nate dichter bij een finish was, 3e ronde werd Conor echt gered door de bel. Was trouwens 1 judge die gaf ronde 3 10-8 aan Nate, die kunnen ze ook ff richting Hans Anders sturen, blijft zo jammer dat al die gevechten beslist worden door een stel downies die alles kunnen maken omdat ze zichzelf nooit hoeven te verantwoorden. Opzicht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 21 augustus 2016 Auteur Share Geplaatst 21 augustus 2016 Opzicht Nja als dat 10-8 was, dan was ronde 1 ook 10-8 voor Conor. Vind 10-8 alleen rondes met complete dominantie. Gisteren was bijvoorbeeld Larkin vs. Magny ronde 1 10-8 geweest als die zo doorgegaan was. Heb ronde 2 opnieuw gekeken, zou het als een draw scoren, vind Nate die ronde een heel licht voordeel hebben, maar zou ronde 2 nooit aan McGregor scoren, eerder een draw dan. Andere 4 rondes waren wel allemaal vrij duidelijk, dus het hangt echt van die ronde af. Conor heeft twee knockdowns die ronde, maar Nate geeft graag zn guard op, dus om die zwaarder te laten tellen dan de laatste 2 minuten van de ronde, ik weet het niet hoor. En Rumble idd ja _O_ Ben nog steeds amazed, Glover is sinds zn pro debuut niet meer KO gegaan, en dat was een TKO. Denk dat Rumble de man is die Jones kan pakken, ben er vrijwel zeker van, maar eerst die dikke gesmolten alien maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 21 augustus 2016 Auteur Share Geplaatst 21 augustus 2016 Ah de volgende Alpha Fail staat alweer klaar om te verliezen tegen Cruz, deze met een bekkie. Cruz pakt m al ff aan: LI3KPCUAJos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 22 augustus 2016 Share Geplaatst 22 augustus 2016 (bewerkt) Eindelijk de tijd gehad om de fight te kijken, ik ben van mening dat Nate de winnaar hoort te zijn. Conor heeft slim gevochten, maar Diaz is sterker. Vooral in de derde ronde als die een minuut langer doorging was het afgelopen. Ik snap overigens niks van de judges en hun beoordelingen, wat best jammer is. Ben benieuwd wat het volgende duel voor Diaz gaat worden. EDIT: die gevecht daarvoor he, met die snelle KO. Wat is die man ziek zeg. 22 augustus 2016 bewerkt door Ilias. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 22 augustus 2016 Share Geplaatst 22 augustus 2016 Goh, kwam 's nachts thuis van vakantie en gelijk UFC aan geknald. Enkel de main event kunnen zien, maar wat een gevecht was dat zeg :< Echt 25 minuten lang genoten, ook echt weerzinwekkend dat ze alle rondes volgemaakt hebben. Vond het overigens wel een terechte decision, rondes 1, 2 en 4 waren voor McGregor, terwijl 3 en 5 voor Diaz waren. 2 was wel echt heel close, maar die andere 4 rondes waren wel duidelijk. Zo meteen de andere fights en press conferences eens even terugkijken, volgens mij wel wat zieke TKOs en KOs gemist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 augustus 2016 Share Geplaatst 27 augustus 2016 Lawler Macdonald was een nog zieke oorlog vond ik. Heb net heel UFC 189 maar even in de download gezet na aanleiding van deze reactie. Echt een bruut gevecht inderdaad man, wat zagen die gasten er uit:r. Die Lawler is wel een idioot man, hoe die kerel lult:D. Dommer krijg je het niet. Merk verder wel dat de sport me steeds meer gaat interesseren. Lees alle nieuwsberichten op de MMA subreddit om een beetje op de hoogte te blijven en begin veel vechters ook te kennen enzo. Maakt het een stuk leuker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 augustus 2016 Share Geplaatst 27 augustus 2016 Wel zin in vanavond. Benieuwd naar Paige Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 augustus 2016 Share Geplaatst 27 augustus 2016 Heb net heel UFC 189 maar even in de download gezet na aanleiding van deze reactie. Echt een bruut gevecht inderdaad man, wat zagen die gasten er uit:r. Die Lawler is wel een idioot man, hoe die kerel lult:D. Dommer krijg je het niet. Merk verder wel dat de sport me steeds meer gaat interesseren. Lees alle nieuwsberichten op de MMA subreddit om een beetje op de hoogte te blijven en begin veel vechters ook te kennen enzo. Maakt het een stuk leuker. MacDonald is alleen nu geswitcht naar Bellator :(. Ook wel benieuwd naar de fights vannacht. Condit vs. Maia, Oliveira vs. Pettis en natuurlijk Paige :love:. Hoop wel dat Pettis 'em verliest vanavond. In de afgelopen fights van hem niet kunnen ontdekken waarom die ooit de titel gepakt heeft in de lightweight division. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 28 augustus 2016 Auteur Share Geplaatst 28 augustus 2016 Slechtste juryleden aller tijden. Lauzon en Barzola allebei keihard bestolen, geen idee wat ze aan het doen zijn, maar ze zijn hartstikke blind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 28 augustus 2016 Share Geplaatst 28 augustus 2016 (bewerkt) Paige :love: Edit: Pettis :< 28 augustus 2016 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 28 augustus 2016 Share Geplaatst 28 augustus 2016 Slechtste juryleden aller tijden. Lauzon en Barzola allebei keihard bestolen, geen idee wat ze aan het doen zijn, maar ze zijn hartstikke blind. Die split decision in het voordeel van Miller ja, onbegrijpelijk :cab: Paige met een lekkere finish hoor :D. Pettis helaas gewonnen, blijf het weinig bijzonders vinden. Zul je zien dat ze Pettis eerdaags nog een shot voor die featherweight title gaan geven ook. Maia wel echt weer ongekend. Had verwacht dat Condit hem wel kon stoppen. Echt heel ziek die jiu-jitsu van Maia. Geef hen nu dan ook maar een titleshot, na Wonderboy dan. Al zal Woodley het wel voor elkaar krijgen om Nick Diaz of GSP uit de hoed te toveren ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten