JanVertonghen Geplaatst 1 maart 2018 Share Geplaatst 1 maart 2018 (bewerkt) :r:r:r 1 maart 2018 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 3 maart 2018 Share Geplaatst 3 maart 2018 :-D Kijk uit naar Ortega - Edgar straks zeg:<. Ben benieuwd of Ortega tegen een vechter van het kaliber Edgar hetzelfde kunstje als in zijn vorige gevechten kan uithalen, de eerste rondes niet winnen om vervolgens in de derde ronde met een miraculeuze submission te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 4 maart 2018 Share Geplaatst 4 maart 2018 @Beppu Derde ronde zei je? Submission zei je? Ortega :< Sympathieke man, enorm goede fighter. Ik ben fan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 4 maart 2018 Share Geplaatst 4 maart 2018 [quote name='JanVertonghen'']@Beppu Derde ronde zei je? Submission zei je? Ortega :< Sympathieke man, enorm goede fighter. Ik ben fan.[/QUOTE] Heerlijk hè. Mooie elleboog en die uppercut.. pfoeh. Dat wordt echt een zieke title fight met Max. Heb je het vorige gevecht gezien? Soukhamthath:mrgy:. Brengt hij het gevecht niet naar de grond, wint ie op TKO lijkt me. O'Malley met een gebroken enkeltje/been de laatste twee minuten. Geen wonder ook met die lucifers beentjes. Verder wel onder de indruk van hem, al is er nog wel werk aan de winkel voor hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 4 maart 2018 Share Geplaatst 4 maart 2018 Main Card gezien ja, de rest enkel de uitslagen. Wilde ook weer ff stukgaan om Struve en dat is zeer zeker gelukt. Wat is die man slecht zeg. Als je met die lengte/reach na zoveel jaar nog niet op range kan vechten... Dan houdt het echt op. Moet lekker stoppen die man, al vaak genoeg KO gegaan en gaat ook nooit tot de echte top behoren. En die Thai inderdaad :D Of waar die ook vandaan komt. Zelden zo'n domme beslissing gezien hoor. O'Malley kon niet meer staan, ga je de rest van de ronde een beetje doelloos op hem liggen. Verder was die O'Malley wel prima trouwens, is echt tering groot voor die divisie. Nadeel is dan inderdaad wel dat het vel over been is. Vervolgens Ortega :< Zijn stand-up is flink gegroeid, als dat blijft groeien is het echt een monster hoor. Edgar durfde ook niet naar de grond te gaan toen ie rocked was, maar daardoor kon ie wel die uppercut koppen. Ook wel sympathie gekregen voor Edgar, lijkt me een prima ventje en heeft een title shot opgegeven (achteraf gezien) om toch te vechten. Ortega die in zijn post-match interview niet om Holloway begint te schreeuwen, maar goede doelen aan loopt te prijzen :D Mooi man. Ben benieuwd hoe die het tegen Holloway gaat doen, dat is natuurlijk ook echt een beest. Beide goede allround fighters, beide niet kapot te krijgen. Wordt leuk. Main Event ga ik niet te veel woorden aan vuil maken. Wat een mismatch zeg. Die Russin scheet 50 kleuren stront bij elke tik van Cyborg. Lekker makkelijke overwinning dan weer. Enige die kans maakt tegen Cyborg is die Megan Anderson ofzo, maar die is nergens meer te bekennen en die gaat het na lange tijd niet gevochten te hebben ook niet even doen. Al denk ik dat Cyborg ook haar sloopt en dat ze dan geen competitie meer over heeft, want Nunes durft niet denk ik en stel dat ze het toch wel doet, dan maakt ze weinig kans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 31 maart 2018 Share Geplaatst 31 maart 2018 (bewerkt) Zelden zo naar uitgekeken naar een gevecht als Tony - Khabib van volgende week. Cody - TJ van vorig jaar komt er bij in de buurt maar dit overstijgt echt alles: Hoop in ieder geval dat het gevecht eindelijk een keer door gaat. edit: ;e 2 april 2018 bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 2 april 2018 Share Geplaatst 2 april 2018 Kan toch niet joh :-D Lachwekkend. Nu Holloway dus, wordt echt een ez win voor Khabib denk ik. Man man man. Had er ook echt veel zin in, ongelooflijk kut dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 5 april 2018 Share Geplaatst 5 april 2018 Kan toch niet joh :-D Lachwekkend. Nu Holloway dus, wordt echt een ez win voor Khabib denk ik. Man man man. Had er ook echt veel zin in, ongelooflijk kut dit. Het nieuws van Conor gezien?;e. Hoopte dat die voorvallen van een paar maanden geleden bij Bellator incidentjes waren. Maar de beste man is het spoor echt helemaal bijster. Denk ook niet dat we hem nog zien vechten helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 5 april 2018 Share Geplaatst 5 april 2018 (bewerkt) Zo. Zei dat ik keihard stuk ging, maar dit gaat nergens over natuurlijk. Schorsen (voor zover dat nog zin heeft) en een dikke boete geven die gasten. Chiesa dus sneeën op zn kop en een vriendin van Rose schijnbaar dr hand gebroken. Ook nog bussen beschadigd. Wtf joh, waarom dan. Domme lul die Conor. Reageert echt veel te vaak in emotie hè :D Vind het vaak wel mooi, maar dit gaat te ver. Al vind ik het ook weer niet zoiets groots dat we het er over drie maanden nog over hebben als zijn naam genoemd wordt. Waait wel weer over dit. Dana ook weer een grote bek, terwijl die echt wel wil blijven werken met Conor. Ben benieuwd hoe dit afloopt in ieder geval. 5 april 2018 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 8 april 2018 Share Geplaatst 8 april 2018 Vanaf Kowalkiewicz gekeken vannacht. Gelukkig heeft ze gewonnen, sympathiek meisje, maar is geen toekomstig kampioene vrees ik. Is overall goed, maar net niet goed genoeg en blinkt ook nergens echt in uit. Daarna Lauzon, die moet echt stoppen joh. Sympathieke kerel ook, net wat over hem gelezen, verdient het niet om nu elke keer weggetikt te worden. Heeft een prima carrière gehad met vooral veel bonussen, die dan weer kwamen door zijn stijl, en die stijl kwam dan juist weer door zijn zoontje. Had kanker, Lauzon moest geld hebben, dus ging hij voor de bonussen. Dan ben je mijns inziens wel een held. Dan Bochniak, die is me een partij gek hè :D Zabit wel wat beter, sowieso wel een goede fighter, maar mist toch wat kracht/precisie of Bochniak heeft echt een abnormale chin. Die ging even met zijn kop open meermaals staan taunten, dan moet je er gewoon voor zorgen dat de lichtjes uit gaan hoor. Makkelijkere targets ga je niet krijgen. Kattar viel tegen, Moicano wel een prima fighter. Vrij allround ook, goede reach, goede leg kicks. Viel me alleszins mee. Dan de championship fights. Gelukkig heeft Rose gewonnen, erg leuk en lief vrouwtje. Joanna komt vrij eng over, maar heb wel respect voor haar als fighter. Was echt ongenaakbaar, totdat ze Rose tegenkwam. Denk dat Rose die belt wel even houdt, zie maar weinig fighters in die divisie die beter zijn dan zij. Main event was ook wel lekker. Hoopte dat Al Iaquinta zou winnen, maar die kans was natuurlijk erg klein. Eerste twee rondes echt classic Khabib, kan je gewoon echt niks tegen doen dan. Die man is zo sterk en technisch zo goed, echt geen beginnen aan. Daarna ging hij opeens kickboksen, leuk om te zien, maar snap er geen reet van. Had Iaquinta wel kunnen finishen als hij hem elke ronde op de grond genaaid had. Zijn stand-up is wel prima, alleen moet hij aan zn kop gaan denken. Ook wel jammer dat Iaquinta telkens te laat begon met head movement, die was echt constant jabs aan het koppen. Wel genoten hoor, ook echt respect voor Iaquinta, ben benieuwd wie zijn volgende opponent wordt. Kijk ook uit naar Ferguson vs Khabib, die fight moet nu echt eens komen hoor. Zie Ferguson nog best kans maken. Zal vast een aantal keer naar beneden gewerkt worden, maar die man is erg vies met zijn jiu-jitsu en is staand wel wat beter dan Khabib. Conor maakt misschien ook wel kans, al heeft die geen worstel-achtergrond. Alsnog een goede takedown defense, maar een Khabib is toch even andere koek. Ziek goed in judo ook, dus hij legt je toch wel op de grond. Dan moet je hopen dat zo'n Conor meteen die Khabib KO slaat, of dat hij de eerste paar rondes overleefd en dan een keer een goede tik uitdeelt. We shall see. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 15 april 2018 Share Geplaatst 15 april 2018 (bewerkt) Gaethje, tja. Vind het echt een opperbaas hoor. Sympathieke gozer, enorm leuke fighter om te zien. Echter zei ik de vorige keer al dat zijn stijl eigenlijk niet kan en na vandaag, ook al was hij prima onderweg, moet hij echt eens normaal gaan doen hoor :-D Prima dat je wil brawlen, maar dit is gewoon ongecontroleerd meppen en trappen. Leg kicks hadden effect, één tik ook, maar een keer een takedown (ook al is Poirier zijn jiu-jitsu erg goed) of wat anders proberen was niet verkeerd geweest. Striking defense was ook weer erg matig, als je bij die man de eerste paar rondes naar het lichaam gaat is het vrij snel klaar hoor. Alvarez deed dat goed, Poirier vandaag minder. Echter wil Gaethje zijn stijl niet aanpassen en gaat hij liever op deze manier KO, snap alleen niet waarom. Hij heeft een hele goede chin, is vrij allround, maar zo gaat hij nooit de top contenders verslaan. Blijft wel een van mijn favoriete fighters, echt elke fight van hem is een spektakel en hij gaat nog liever dood dan dat hij opgeeft. Zou alleen liever zien dat hij op bepaalde momenten iets slimmer is. Verder is Poirier natuurlijk ook een erg goede fighter. Snap nog steeds niet hoe die man ooit door fucking Michael Johnson KO getikt is, dat was wel echt een fluke. Vind het verder wel lachwekkend dat hij gelijk om een title shot vroeg :-D Get in line buddy. Laat hem maar tegen de winnaar van Lee vs Barboza vechten, of een rematch tegen Alvarez. Mag de winnaar daarvan het mooi proberen tegen Khabib/Ferguson, want neem aan dat laatstgenoemde nog altijd de eerste shot krijgt, tenzij hij er een jaar uit ligt. Gaethje mag het wat mij betreft tegen de verliezer van Lee vs Barboza proberen, of tegen Iaquinta of Felder. Denk echter dat hij tegen ieder van hun verliest, op Lee na misschien. Ben benieuwd hoe ze het gaan doen nu, neem aan dat Poirier niet opeens een title shot krijgt, lijkt me wat te snel. Edit: Oh en trouwens, Condit moet ook lekker stoppen joh. Heeft geen zin meer dit. Was een leuke fighter om te zien, maar lijkt echt ver afgezakt te zijn en ook met minder plezier te vechten. Dan is dit echt de verkeerde sport, want dan word je gewoon gepakt. Verder niks gezien, morgenavond eens terugkijken. 15 april 2018 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 mei 2018 Share Geplaatst 27 mei 2018 (bewerkt) Lekker vroege card:). Wat lekkere finishes al gezien. Ben zo erg benieuwd naar Knight - Amirkhani en Magny - White voor de main event. Gebeurd wel abnormaal veel dit jaar hé het je gewicht niet halen. Nu schijnt het dat Tills zwangere vriendin in het ziekenhuis ligt. Alsnog die hele regeling maar vreemd dat er zo'n 10-15 kilo af moet die laatste dagen voor je gevecht, om het er na de weigh-ins weer aan te vreten. 27 mei 2018 bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 mei 2018 Share Geplaatst 27 mei 2018 Deze decision:r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 28 mei 2018 Share Geplaatst 28 mei 2018 Lekker vroege card:). Wat lekkere finishes al gezien. Ben zo erg benieuwd naar Knight - Amirkhani en Magny - White voor de main event. Gebeurd wel abnormaal veel dit jaar hé het je gewicht niet halen. Nu schijnt het dat Tills zwangere vriendin in het ziekenhuis ligt. Alsnog die hele regeling maar vreemd dat er zo'n 10-15 kilo af moet die laatste dagen voor je gevecht, om het er na de weigh-ins weer aan te vreten. Magny - White was niks toch? Was wel te verwachten dat Magny een easy win zou pakken. En tja, gewicht. Alles voor een beetje voordeel hè. Zo'n Till is eigenlijk gewoon een dikke middleweight, maar als hij in de welterweight divisie vecht heeft hij echt een dik voordeel. Is al de tweede keer dat hij zijn gewicht niet haalt. Heeft vast en zeker goede redenen ervoor, maar de eerstvolgende keer is hij gewoon de lul. Kan hij Gastelum/Hendricks achterna. Decision in die fight sloeg nergens op? Heb hem niet gezien, maar geloof het meteen. Thompson is qua striking wel wat beter, had ook echt verwacht dat hij ging winnen. Is niet altijd even leuk om te zien (tegen Woodley was vrij slaapverwekkend), maar het is wel erg tactisch en technisch wat hij doet. Till is vrij voorspelbaar, doet vrijwel altijd dezelfde dingen. Is wel snel en krachtig, denk daarom ook dat hij wel kans maakt tegen Woodley. Beetje dezelfde types (qua striking), al is Till wat technischer en Woodley is qua wrestling dan weer wat beter. Denk dat die fight zeker nog wel gaat gebeuren, al zal eerst Dos Anjos of Covington (alsjeblieft niet (of wel als die meteen een knal op zn kop krijgt en de lichtjes uit gaan)) wel een title shot krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 28 mei 2018 Share Geplaatst 28 mei 2018 Magny - White was niks toch? Was wel te verwachten dat Magny een easy win zou pakken. En tja, gewicht. Alles voor een beetje voordeel hè. Zo'n Till is eigenlijk gewoon een dikke middleweight, maar als hij in de welterweight divisie vecht heeft hij echt een dik voordeel. Is al de tweede keer dat hij zijn gewicht niet haalt. Heeft vast en zeker goede redenen ervoor, maar de eerstvolgende keer is hij gewoon de lul. Kan hij Gastelum/Hendricks achterna. Decision in die fight sloeg nergens op? Heb hem niet gezien, maar geloof het meteen. Thompson is qua striking wel wat beter, had ook echt verwacht dat hij ging winnen. Is niet altijd even leuk om te zien (tegen Woodley was vrij slaapverwekkend), maar het is wel erg tactisch en technisch wat hij doet. Till is vrij voorspelbaar, doet vrijwel altijd dezelfde dingen. Is wel snel en krachtig, denk daarom ook dat hij wel kans maakt tegen Woodley. Beetje dezelfde types (qua striking), al is Till wat technischer en Woodley is qua wrestling dan weer wat beter. Denk dat die fight zeker nog wel gaat gebeuren, al zal eerst Dos Anjos of Covington (alsjeblieft niet (of wel als die meteen een knal op zn kop krijgt en de lichtjes uit gaan)) wel een title shot krijgen. Nee Magny was vrij snel klaar met White, wel een goede finish. Sympathieke vent ook Magny, als hij die kwal van een Usman krijgt hoop ik dat hij hem pakt (al denk ik dat Usman te veel voor hem is). Was inderdaad niet echt het gevecht waar ik op had gehoopt. Wonderboy wachtte zoals gewoonlijk op het countermoment, maar dat kwam maar niet omdat Till ook erg afwachtend was. Bij het oplezen van de scores dacht ik wel dat ze in het voordeel van Wonderboy zouden zijn, dus was wel verbaast. Twee keer 49-46 ook echt:cab:. Drie Engelse judges, zeer vreemd. Elke halve klap die Till uitdeelde werd het publiek gek, zou me niks verbazen als dat de judges heeft beïnvloed. Maar goed, kon beide kanten op hoor, gister was ik er wel van overtuigd dan Wonderboy een duidelijke decision zou krijgen, maar achteraf gezien heeft Till wel de meeste schade aangebracht en was duidelijk de agressor. Decision bij Knight - Amirkhani was ook weer vreemd. Eentje gaf 30-27 aan Knight en de andere twee 29-28 Amirkhani:D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 6 juni 2018 Share Geplaatst 6 juni 2018 [YOUTUBE]-53l-yPhT-c[/YOUTUBE] Had echt een hekel aan deze man hé, maar begin hem met steeds meer te waarderen hoe meer ik doorheb dat hij zijn hele act zelf ook niet serieus neemt:D. Wordt een heerlijke event zaterdagavond, mooiste van het jaar:<. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 8 juli 2018 Share Geplaatst 8 juli 2018 Wat een uiterst merkwaardig event was dit. Elke uitslag had andersom moeten zijn, althans, als de verwachtingen uitkwamen. Rountree die via KO wint van Saki, Pettis die via submission wint van Chiesa, Perry die via decision wint van Felder, Ngannou en Lewis die drie rondes lang als laffe herders door die octagon dansen en Cormier die Miocic even KO tikt. Vond het vooral jammer van de laatste drie fights. Felder is veel completer dan Perry, die eigenlijk vooral lompe kracht heeft. Jammer van die cut en van zijn gebroken arm. Vond de decision bij Ngannou en Lewis opvallend, had eerder Ngannou verwacht. Moet heel eerlijk zeggen dat ze eigenlijk allebei een loss op hun record verdienen, maar dat kan helaas niet hè! Meest jammerlijke was toch Miocic. Vind Cormier een eng, hypocriet mannetje, terwijl Miocic een erg sympathieke vent is. Begon ook echt goed, maar ging uiteindelijk toch dom die clinch in en uit (handjes laag, je weet dat Cormier altijd voor de uppercut/short hook gaat dan) en dat kostte hem meteen zijn belt. Zo zonde zeg. pfff. Mooiste van de avond was Brock Lesnar :-D Gieren die man. Die dacht ff dat ie nog bij de WWE zat volgens mij, wat een showtje maakte hij ervan. Wordt wel een interessante pot denk ik. Lesnar kan bijna niks staand, maar is natuurlijk wel een goede wrestler (niet zo goed als Cormier) en komt ongeveer 60lbs zwaarder binnen dan Cormier, wat natuurlijk een hoop kwaliteitsverschil (vooral als je gaat worstelen/clinchen) goedmaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 8 juli 2018 Share Geplaatst 8 juli 2018 Hoezo had je Ngannou veracht dan? Die heef het hele gevecht twee en een halve jab gegooid. Niet dat Lewis véél beter was, maar het leek me toch duidelijk dat hij meer deed. Het was in ieder geval het slechtste gevecht dat ik ooit gezien heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 9 juli 2018 Share Geplaatst 9 juli 2018 (bewerkt) Hoezo had je Ngannou veracht dan? Die heef het hele gevecht twee en een halve jab gegooid. Niet dat Lewis véél beter was, maar het leek me toch duidelijk dat hij meer deed. Het was in ieder geval het slechtste gevecht dat ik ooit gezien heb. Die bewoog nog een beetje (niet dat dat echt een graadmeter is, maar voor het menselijk oog maakt het wel uit), verdedigde twee takedown attempts van Lewis, beter in de clinch en ondanks dat Lewis meer strike attempts en landed strikes had, was een aanzienlijk deel daarvan hele slappe leg kicks. Die zou ik niet eens meetellen. Had wel een paar lekkere body kicks, maar daar tegenover staat dan weer dat Ngannou vaker het hoofd van Lewis geraakt (en gemist) heeft. Zoals ik al zeg zou ik het misschien wel een draw gescoord hebben, die pot verdiende echt geen winnaar. Ook echt twee van die reuzen met ziek veel KOs samen, allebei stoer doen voor de fight, en dan dit op de mat leggen :-D Hoe verzin je het. Vind het vooral van Ngannou zijn kant raar, die is mijns inziens namelijk sneller en sterker dan Lewis. Ben benieuwd tegen wie ze nu mogen vechten, denk (en hoop) dat het Lewis - Blaydes wordt en Ngannou - Volkov. Overeem, als die nog durft, tegen Tuivasa. Miocic vecht de komende maanden niet en de rest van de top contenders heeft al een tegenstander. Oh, en Lewis zal misschien wel wat aan zijn rug laten doen, dus die verwacht ik eigenlijk ook de komende maanden niet te zien. 9 juli 2018 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 5 augustus 2018 Share Geplaatst 5 augustus 2018 Blij dat TJ weer heeft gewonnen vannacht. Eén van mijn favoriete vechters en vind hem persoonlijk ook de p4p beste en leukste vechter in de UFC. Daarnaast vind ik Cody een ontzettende kneus, al had ik uiteindelijk wel medelijden met hem maar dat heb ik altijd met iedereen die verliest op (t)ko Mooi dat Cejudo ook heeft gewonnen al ben ik het niet echt eens met de decision. Je kan hem misschien geven aan Cejudo maar vond zelf DJ echt de betere. Interessant wat er nu gaat gebeuren in de flyweight division. Cejudo een weight class omhoog en vermoord worden door TJ of rematch tegen DJ.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 8 augustus 2018 Share Geplaatst 8 augustus 2018 Vind Dillashaw dan weer een kneus (zie: [URL="http://www.sciencemag.org/sites/default/files/styles/article_main_large/public/images/cc_iStock_18996432_LARGE_16x9.jpg?itok=Xd6hKkof"]link[/URL]), maar het is wel een geweldige fighter en dat heeft hij dit weekend weer bewezen. Ondanks dat het (weer) door Garbrandt zelf kwam, had Dillashaw weer een goede recovery en pakte hij het erg slim aan. Garbrandt had hem namelijk weer (licht) rocked, maar gaat dan los alsof het Cody Liddell is en dat is niet de beste keuze tegen iemand als Dillashaw. Vind Garbrandt soms ook erg irritant overigens, maar soms ook wel mooi en wat hij toen deed met dat kind die die erge ziekte overwonnen had was echt geweldig. Een van de mooiste dingen die ik gezien heb in de UFC. En Mighty Mouse :( Vind het echt verschrikkelijk jammer voor hem. Enorm sympathieke kerel, erg down-to-earth en pakte het verlies ook op zoals een kampioen dat hoort te doen. Vond de decision ook niet terecht overigens, maar je doet er niks meer aan. DJ was staand veel beter en op de grond heeft Cejudo niks, maar dan ook werkelijk niks uit kunnen richten. Als DJ niet direct een rematch krijgt, dan kijk ik echt niet meer naar dat circus. Hij zal wel even aan de kant staan met een blessure, maar daarna moet hij linea recta een rematch krijgen. Waarom vind je het eigenlijk mooi dat Cejudo gewonnen heeft? @Beppu Kwam in de aansluitende persconferentie vrij eng over op me, terwijl hij erg blij mag zijn dat de judges de pot in zijn voordeel beslist hebben. Overigens vind ik het moeilijk om de P4P beste te noemen hoor, vind dat zo'n raar titeltje. DJ, Anderson Silva, Cormier, Jon Jones, Dillashaw, GSP, Conor. Zijn toch allemaal gewoon grootheden joh, A zou van B winnen en C zou van A winnen, of in ieder geval kunnen winnen (qua stijl/skillset dan, want snap ook wel dat DJ zo'n Cormier niet ff in een Mighty Wiz bar legt). Snap echt niet hoe je dan kan zeggen dat er één de 'P4P GOAT' is. Komen wel echt leuke fights aan trouwens, met Khabib vs. Conor als hoogtepunt natuurlijk. Kan echt niet wachten, al vrees ik, als Conor-fan, voor een erg eenzijdige pot. Verder is het natuurlijk echt lachwekkend dat ze dat incident met de bus in de promo verwerkt hebben, aangezien dat zo afgekeurd werd en ze het zelfs 'het ergste incident in de geschiedenis van de UFC' noemden. Dana kon hem wel schieten toen, maar als het gebruikt kan worden om centjes in het laadje te brengen voor de UFC, dan moet dat zeker gedaan worden! Brrr. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 7 oktober 2018 Share Geplaatst 7 oktober 2018 Derrick Lewis in this hoe! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 oktober 2018 Share Geplaatst 7 oktober 2018 Waarom escaleerde het gisteren zo? Waarom viel Chabib die Danis aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 7 oktober 2018 Share Geplaatst 7 oktober 2018 Derrick Lewis in this hoe! My balls was hot Waarom escaleerde het gisteren zo? Waarom viel Chabib die Danis aan? Korte versie: Khabib is een verdienstelijke fighter maar de ware aard van het beestje kwam naar boven bij het raken van gevoelige snaartjes. Langere versie, maar pin me er niet op vast want heb niet alles 100% gevolgd en ik ben nog lichtelijk gefokt door dat handeltje: Artem Lobov (trainingspartner en vriend van Conor) had ergens op zo een facebookstream oid iets gezegd over Khabib, beledigde hem ook in het Russisch maar aangezien ik dat niet spreek houden we het op baboesjka. Later isoleerde Khabib, zoals het dat volk goed schijnt te liggen, Lobov en toen was het een beetje stoer doen van 'waarom noemde jij me een baboesjka' want de vriendjes zijn erbij en Lobov kreeg toen (naar het schijnt) een paar tikjes van Khabib. Lobov belde Conor, die is nogal gesteld op loyaliteit e.d. dus die vloog met een stel Ieren naar NY en donderstraalde een dolly door een bus heen omdat Khabib daar in zat. Khabib had daar niet zoveel last van maar een aantal andere fighters moesten hun fights cancellen. Daar begon het allemaal zo'n beetje mee, los van de frustratie rondom de titlefights een tijdje daarvoor. Die Danis is ook een coach/trainingspartner van Conor, en wat hij precies gezegd heeft weet ik niet maar hoorde hem wel zeggen dat hij een betere versie dan Khabib zou zijn. Dingdong, meneer is in zn eer aangetast + woede om de rest van de situatie (o.a. wat er werd gezegd op de persconferentie(s)) = kortsluiting. En dat is dan niet alleen Khabib, maar dat hele kliekje dat denkt wraak te moeten nemen om hun eer te redden. Zat net te koken maar inmiddels moet ik toch kostelijk lachen om die figuren die roepen dat ie zn religie belachelijk maakte (omdat ie hem een glas whiskey aanbood?) en dat dit allemaal zo volstrekt logisch is. Zeer primitief allemaal, van beide kanten uiteraard maar ik ben biased dus Khabib en dat mannetje in dat rode shirt die Conor van achter aanviel zijn de grootste boerderijdierenlullen in dit verhaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 oktober 2018 Share Geplaatst 7 oktober 2018 Ik heb dit gelezen. https://fhm.nl/conor-mcgregor-levert-zichzelf-bij-de-politie-na-bus-aanval/ Ken Khabib niet zo,. Ik vind wel van wat ik daar lees dat vooral Conor echt naar een gesticht moet, belachelijk dat de UFC zo'n dwaas nog laat vechten. Khabib had dan weer niet zo hoeven te reageren. Maar vooral die bus aanval is krankzinnig en een celstraf waardig. Dus begrijp dan die gekke Rus ook wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten