Beppu Geplaatst 5 november 2017 Share Geplaatst 5 november 2017 Lekker zeg, TJ_O_. Had het eigenlijk nog wel een paar rondes willen zien maar die linker high kick en later die rechter hoek, pfoeh. Ging dat ff snel zeg. Nu mag onze kale Canadese vriend Bisping weer even nuchter choken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 5 november 2017 Share Geplaatst 5 november 2017 Zo. Dit zijn ze he :< Hier ga ik elke week voor zitten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 5 november 2017 Share Geplaatst 5 november 2017 Zo. Dit zijn ze he :< Hier ga ik elke week voor zitten Niet normaal hé. Één van de ziekste Ufc events allertijden denk? In ieder geval de mooiste die ik heb gezien. Drie nieuwe kampioenen, waarvan twee ongeslagen kampioenen KO zijn getikt. Ook mooi dat alle shit talkers allemaal verloren hebben:D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 3 december 2017 Share Geplaatst 3 december 2017 Helaas Gaethje - Edward net gemist:(. Tering die N'Ganou zeg:r. Dacht even dat Alistair dood was. Had mijn twijfels bij die hype van hem omdat hij nog niet echt tegen de top heeft gevochten, dacht ook dat Alistair hem zou pakken ondanks zijn glas chin. Maar die KO man, pff. Nu Max "it is what it is" Holloway Aldo even met pensioen tikken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 3 december 2017 Share Geplaatst 3 december 2017 Pas vanaf Felder vs. Oliveira gekeken. Was wel een lekkere zeg, poeh. Toen Oliveira het gevecht naar de grond wist te krijgen, dacht ik dat het klaar was. Echter had Felder wel een lekkere defense en die man zijn ground-and-pound :< Genieten. Zou hem nu weleens tegen een contender willen zien, jammer dat Al Iaquinta niet kon vechten, lijkt me namelijk wel een mooie match-up. Anders Vick, Pettis of Johnson. Toen de vrouwtjes. Weinig aan eerlijk gezegd. Had veel meer van Waterson verwacht, al is Torres ook geen koekenbakker natuurlijk. Laatstgenoemde was veel sterker en beter op elk vlak. Zie dat Andrade vs. Kowalkiewicz al vastligt, dan blijven Gadelha en Jedrzejczyk over. Neem aan dat Jedrzejczyk een rematch krijgt, dus zou Torres dan tegen Gadelha laten vechten. Of tegen de winnaar van Andrade vs. Kowalkiewicz. Dan Alvarez vs. Gaethje. Groot fan van Gaethje (wie niet tegenwoordig), maar dat viel ff tegen zeg. Ging zoals gewoonlijk vol voor de leg kicks, die waren goed, maar verder was het matig. Alvarez is een betere bokser en dat was duidelijk te zien. Ondanks dat die Gaethje natuurlijk een geweldige manier van vechten heeft voor de toeschouwer, is het echt een matige tactiek. Werkte tot nu toe wel, maar tegen top contenders gaat het niet werken. Blijft soms ook raar, gebukt staan, terwijl die dan beter twee stappen naar achter kan doen, zodat ie geen uppercut of iets anders tegen zijn kop aan krijgt. En dan zijn conditionering nog... Die was dramatisch. Denk dat hij niet verder gaat komen met deze stijl van vechten. Zijn chin zal uiteraard achteruit gaan en elke goede tegenstander zou moeten weten hoe ze die stijl kunnen counteren. Vervolgens mochten de dwergen aan de gang. Cejudo weer erg dominant, maar helaas niet echt op zoek naar de finish. Mag wat mij betreft tegen Benavidez vechten voor de volgende title shot. Na deze fight kwam die hoor, het beest: Ngannou :< Niet normaal die vent. Overeem dacht in het begin even te clinchen, dat lukte niet echt en daarna die uppercut... Godverdomme man. Geef die man maar een title shot, al ben ik ook fan van Miocic helaas. Miocic is een goede bokser en heeft een goede chin, maar die Ngannou is echt een abnormale gozer. Zoveel kracht en technisch ook goed. Als die door blijft groeien is het echt de ziekste tank ooit. Main event was een beetje zoals de vorige fight van deze twee heren. Aldo is voorbijgestreefd, terwijl Holloway een fighter is die zichzelf blijft verbeteren. Denk dat Holloway die belt de komende tijd wel houdt, zie niemand in die divisie hem verslaan. Vind het ook wel een grappige vent, dus prima. Beter dan Aldo. Al met al een leuk event. Prelims nog maar even helemaal terugkijken, schijnen ook goede fights te zijn. Vooral Medeiros vs Oliveira. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 december 2017 Share Geplaatst 10 december 2017 Rico :< Mooi die Jamal afgeslacht. Onsportieve hond ook, niet feliciteren en vooraf al spugen. Wieberen met die vent. En dan die reacties op Facebook, schrijnend die mocro’s. Als ze de discussie niet kunnen ‘winnen’ dan beginnen ze over het WK in Rusland :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 10 december 2017 Share Geplaatst 10 december 2017 (bewerkt) Ortega gezien @JanVertonghen'? Ongekende submission game heeft die gozer zeg. Bijna elk gevecht lijkt het alsof hij verliest op punten, maar dan krijgt hij toch de nek van zijn tegenstander te pakken. Wil hem wel tegen de winnaar van Lamas/Emmett zien voor een title eliminator. Denk dat hij ze beide wel pakt. Ortega tegen de winnaar van Max/Edgar: Rico even in de kroeg gekeken gister. Ongekend dat iedereen ineens de professor doctorandus van het kickboksen gaat uithangen als er zo'n belangrijke partij is:D. Wel een leuke pot verder, beter dan vorig jaar tegen Badr. Erger me wel aan dat hele Nederland vs Marokko gebeuren eromheen. Stelletje idioten allemaal joh. Het is verdomme een sport. 10 december 2017 bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 17 december 2017 Share Geplaatst 17 december 2017 (bewerkt) Ortega is een heldje inderdaad. Goede fighter en daarnaast een erg sympathieke vent. Lawler :( Wilde hem echt revanche zien nemen op Woodley. Snap ook echt niet waarom hij geen enkele leg kick probeerde te checken en/of waarom hij niet naar orthodox switchte. Al was dat zijn rechterpoot, schijnbaar zijn linkerpoot geblesseerd geraakt op de grond. Dos Anjos is ook een geweldige fighter natuurlijk, maar zelfs nu kreeg hij Lawler niet KO of in een submission. Had het weleens willen zien als Lawler gewoon vijf rondes lang fit was gebleven. Ach, netjes gedaan van Dos Anjos natuurlijk. Emmett met een hele zieke KO, had echt niemand aan zien komen. Perry weer verloren van een technische striker, die kan ook flink aan het werk hoor. Vind het een engnek, maar heeft natuurlijk bizar veel kracht. Gaat het enkel daarmee niet redden natuurlijk, ben benieuwd of die ooit met de top meekan of dat het altijd een gatekeeper zal blijven. Teixeira een easy win, weet het niet met die Cirkunov. Las ook dat hij vorige week flink ziek geworden was, dat zal wel meegespeeld kunnen hebben natuurlijk. Denk echter dat hij te kort komt voor de top, zijn chin is ook niet al te best en dat kan je in die divisie niet hebben. Verder Bofando zijn eerste echte loss, Taleb met een zieke KO (sowieso wel een baasje die man), Trujillo weer verloren (mogen ze van mij wel cutten), 'One match hype' Bamgbose die even plat op de grond ging liggen en Erick Silva die maar beter kan stoppen. Prima eventje wel weer. 17 december 2017 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 31 december 2017 Share Geplaatst 31 december 2017 (bewerkt) Die Magny. Zal vast een aardige gozer zijn, maar zulke ventjes hoef ik niet te zien hoor. Sta je al met je 1.91m in de welterweight division te vechten, ben je zo'n saaie lul. Slim, je moet niet met Condit gaan (kick)boksen als je het niet kan, maar man o man. Probeer in ieder geval voor de finish te gaan. Nee, liever clinchen, tegenstander vastpakken, takedown proberen en dan weinig meer doen. Jammer van Condit ook, leuke fighter om te zien, die pot tegen Lawler toen ook :< Mag weer flink aan de bak om naar boven te klimmen. En Rountree net... Maanden trainen, ben je gewoon na twee minuten gassed :r Hoe krijg je het verzonnen zeg. Hield die guillotine ook veel te lang vast. Had heel veel geluk dat Saki niet tegenover hem stond, want dan was het wel eerder klaar geweest. Ook een leuke fighter om te zien, maar mag flink wat conditietraining gaan doen. Benieuwd zo naar Calvillo, Diakiese en Barboza. Calvillo tegen iemand die erg goed is op de grond, Diakiese die hopelijk goed terugkomt van zijn vorige pot en Barboza die hopelijk van Khabib wint. Reken er niet op, maar zou mooi zijn. Moet het wel snel gebeuren, want zodra die Khabib hem vast heeft, is het gebeurd. Zal hij wel snel voor gaan, want anders wordt hij helemaal weggetikt. Edit: Calvillo een ijzersterke eerste ronde, daarna werd het minder. Vind het wel een rare beslissing, maar bijna iedereen scoorde het zo. Dacht zelf meer aan 29-28 voor Calvillo of misschien zelfs een draw. Blijft sowieso een rare sport, want Calvillo was de eerste ronde veel beter en de rondes erna waren twijfelachtig, maar alsnog wordt elke ronde 10-9 gescoord. Al zijn dat de regels uiteraard en had ze gewoon nog een ronde moeten pakken. Zonde, want ze is imo gewoon beter dan Esparza. 31 december 2017 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 31 december 2017 Share Geplaatst 31 december 2017 Conor moet heel verstandig zijn en lekker stoppen. Die Khabib is echt te ziek voor woorden zeg. Nog nooit zoiets gezien. Al heb je nog zo'n goede takedown defense, die man legt je toch wel neer. Vervolgens die zieke grip en die ground and pound... Jongens toch. Zie echt niemand rondlopen die van die man zou kunnen winnen. Gewoon een 30-25, 30-25, 30-24 decision win tegen de #3 contender zeg, hou op hoor. Hij zei na de pot volgens mij ook dat hij het eerder af kon maken, maar dat niet wilde doen. Zou daar normaal om lachen, maar heb echt het gevoel dat hij de waarheid sprak. Had echt vaak een goede positie om helemaal los te gaan, maar dat deed hij niet. Die man tegen Ferguson voor de lightweight belt, vrees voor Ferguson dat ook hij 0,0 kans maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 januari 2018 Share Geplaatst 21 januari 2018 Dana's experimentje ook mislukt:D. Eerste ronde was echt gruwelijk, daarna gebeurde er weinig meer. Stipe vocht het prima uit en Francis had weinig meer in te brengen na de tweede ronde. Jammer dat Stipe die finish niet zocht maar begrijp het wel. Eén hoek van Francis en je brengt een bezoekje aan Overeem in dromenland. Verder mooi dat Cormier Volkan volledig overklaste en ook een heerlijke tko van Kattar tegen Burgos. Na het pitten Bellator maar even checken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 21 januari 2018 Share Geplaatst 21 januari 2018 Stipe :< Beetje saai gevochten, maar wat moet je anders tegen die Ngannou. Had wel wat meer kunnen doen toen hij hem tegen de cage aan gedrukt had, maar goed. Die Ngannou viel me tegen zeg. Had wel verwacht dat hij redelijk snel zou gassen (als het zover zou komen), maar na 1 ronde al en zo erg? Wel een prima chin, Miocic ook, werd toch een paar keer goed geraakt. Mooi dat Miocic dat record gepakt heeft, enorm sympathieke man en daarnaast gewoon een erg goede en slimme fighter. Verder jammer dat Cormier gewonnen heeft, maar was te verwachten. Die Oezdemir heeft weinig bijzonders gedaan, zegt genoeg dat hij de title shot kreeg. Zie in de huidige divisie enkel Gustafsson kans maken om Cormier te verslaan, die fight gaat er ongetwijfeld komen en dan gaan we keihard duimen voor Gusje. Redelijk event vandaag in ieder geval, paar matige fights (voor de kijkers vooral) afgewisseld met een paar lekkere finishes. Over drie weken Romero vs Rockhold :< Helaas carnaval dan, maar denk dat ik wel kan en ga kijken. Hopen dat Romero wint dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 11 februari 2018 Share Geplaatst 11 februari 2018 Lekker debuut van Adesanya. Ken die Wilkinson verder ook niet maar deed het toch netjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 11 februari 2018 Share Geplaatst 11 februari 2018 (bewerkt) Geweldige gozer die Tuivasa. Dominante overwinning ook, leek een aardige mismatch. Slaap zacht Rockhold. Dat worden weer heerlijk zure interviews vanmorgen:-D. 11 februari 2018 bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 11 februari 2018 Share Geplaatst 11 februari 2018 Lekker debuut van Adesanya. Ken die Wilkinson verder ook niet maar deed het toch netjes. Wat vond je van de andere fights? Romero :< Heerlijk. Jammer dat hij 185 niet haalde, vrij onprofessioneel, maar uiteindelijk heeft hij er vooral zichzelf mee. Ziek ook dat hij doorging terwijl zijn poot er in de eerste ronde al af lag. Lijkt me dat hij een title shot krijgt, al denk ik niet dat hij dit keer wel zal winnen. Verder niet gekeken, volgende week maar eens alles terugkijken. Romero ook geen POTN-bonus, volgens mij zijn ze daar bij de UFC altijd zuur als niet alles in hun straatje komt. Vooral die Dana lijkt me wel een echte zuurmat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 11 februari 2018 Share Geplaatst 11 februari 2018 (bewerkt) Wat vond je van de andere fights? Romero : Verder niet gekeken, volgende week maar eens alles terugkijken. Romero ook geen POTN-bonus, volgens mij zijn ze daar bij de UFC altijd zuur als niet alles in hun straatje komt. Vooral die Dana lijkt me wel een echte zuurmat. Geen spijt gehad van het zetten van de wekker in ieder geval. Zag een hypefilmpje gepost worden door de UFC over die Adesanya dus wilde die wel zien. Heb doorgehaald voor (uiteindelijk) minder. Hunt was wel voorspelbaar, jammer dat ie hem niet af kon maken in ronde 1 11 februari 2018 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 11 februari 2018 Share Geplaatst 11 februari 2018 En hij moet 30% van zijn purse inleveren. Naast het financiële zijn er weinig gevolgen denk ik, hij krijgt alsnog zijn title shot. Ook omdat hij op redelijk late notice aan de card is toegevoegd zullen ze het één en ander wel door de vingers zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 12 februari 2018 Share Geplaatst 12 februari 2018 Geen spijt gehad van het zetten van de wekker in ieder geval. Zag een hypefilmpje gepost worden door de UFC over die Adesanya dus wilde die wel zien. Heb doorgehaald voor (uiteindelijk) minder. Hunt was wel voorspelbaar, jammer dat ie hem niet af kon maken in ronde 1 Gelukkig maar. Fijn dat je de fights leuk vond! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 12 februari 2018 Share Geplaatst 12 februari 2018 Zeker. Ben wel benieuwd naar jouw analyses. Piero erbij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 12 februari 2018 Share Geplaatst 12 februari 2018 Heb alleen analyses gelezen over mensen die kopstoten gaven tijdens carnaval. Reuze gezellig feest. Brabantse gemoedelijkheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 12 februari 2018 Share Geplaatst 12 februari 2018 Zeker. Ben wel benieuwd naar jouw analyses. Piero erbij? Heb eraan gedacht om die te posten voor argeloze toeschouwers als jij, maar heb er momenteel helaas geen tijd voor. Misschien aan het eind van de week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 februari 2018 Share Geplaatst 27 februari 2018 Het wordt ondertussen heel hoog tijd dat Colby Covington een goed pak slaag krijgt. Echt een schande voor de sport die man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 27 februari 2018 Share Geplaatst 27 februari 2018 Het wordt ondertussen heel hoog tijd dat Colby Covington een goed pak slaag krijgt. Echt een schande voor de sport die man. Inderdaad. Lachwekkend figuur is dat. Vind een beetje trash talken niet erg, zeker niet als je het waar kan maken, maar die man is gewoon echt een mongool. Cringen om die man zijn Instagram-account en interviews. Zo'n grote bek en dan als een mietje gaan huilen toen Werdum een boemerang naar zijn kop toe slingerde :D Dan ben je echt heel eng. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 februari 2018 Share Geplaatst 27 februari 2018 (bewerkt) Inderdaad. Lachwekkend figuur is dat. Vind een beetje trash talken niet erg, zeker niet als je het waar kan maken, maar die man is gewoon echt een mongool. Cringen om die man zijn Instagram-account en interviews. Zo'n grote bek en dan als een mietje gaan huilen toen Werdum een boemerang naar zijn kop toe slingerde :D Dan ben je echt heel eng. Trash talken inderdaad niks mis mee, kon eerst ook nog enigszins om hem lachen ook al was het wel een beetje cringy. Maar nu heeft hij het over een ander boeg gegooid en dat gaat weer wat verder dan trash talken. Mike Perry zijn vriendin (leuke meid trouwens) beledigen na zijn loss van van het weekend:cab:, waar ben je dan mee bezig man. En inderdaad dat met die Boomerang... Eerst alle Brazilianen trash oid noemen en vervolgens gaan janken als je de consequenties daarvan moet ondervinden. Denk wel dat Dos Anjos de title shot krijgt dus zou niet weten wie hem op het moment dat pak slaag moet geven. Zou het wel mooi vinden als hij aan Till, Ponzo of Wonderboy gematcht wordt. Als je striking al minder is dan Maia ga je met die een héle lange avond krijgen:D. Woodley zou hem overigens ook volledig verwoesten gok ik. 27 februari 2018 bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 27 februari 2018 Share Geplaatst 27 februari 2018 (bewerkt) Trash talken inderdaad niks mis mee, kon eerst ook nog enigszins om hem lachen ook al was het wel een beetje cringy. Maar nu heeft hij het over een ander boeg gegooid en dat gaat weer wat verder dan trash talken. Mike Perry zijn vriendin (leuke meid trouwens) beledigen na zijn loss van van het weekend:cab:, waar ben je dan mee bezig man. En inderdaad dat met die Boomerang... Eerst alle Brazilianen trash oid noemen en vervolgens gaan janken als je de consequenties daarvan moet ondervinden. Denk wel dat Dos Anjos de title shot krijgt dus zou niet weten wie hem op het moment dat pak slaag moet geven. Zou het wel mooi vinden als hij aan Till, Ponzo of Wonderboy gematcht wordt. Als je striking al minder is dan Maia ga je met die een héle lange avond krijgen:D. Woodley zou hem overigens ook volledig verwoesten gok ik. Ook gezien ja. Ergens had ie nog wel een punt ook, had je die corner instructions van haar gehoord? 'BREAK HIS LEG' :-D Echter is het gewoon triest om het op dat moment en op die manier te doen. Weet ook niet wat hij ermee wil bereiken, normaal doe je dat bij iemand in de hoop dat je daarmee een hype creëert en zo een fight met diegene kan fixen. Lijkt me niet dat hij daarop uit is, aangezien Perry niet eens ranked is en ik denk dat Perry hem dan weleens finaal de tering in kan meppen. Zijn hype train is wel een beetje over, maar hij heeft nog altijd ziek veel kracht en ik denk dat hij met een beetje goede coaching wel terug kan komen. Verder is het natuurlijk gewoon lachwekkend dat die man #3 ranked is. Hij heeft Maia verslagen inderdaad, maar Maia is een matchup die je ligt of die je totaal niet ligt. Maia kan vrij weinig tot niks tegen mensen die 15/25 minuten lang een goede takedown defense hebben. Verder heeft Covington enkel Kim verslagen, die was/is niet eens top 10 ranked. Ben er vrij zeker van dat Woodley, Thompson, Dos Anjos, Lawler, Till, Usman, Ponzinibbio en waarschijnlijk ook Masvidal, Magny, Cerrone, Nelson en Condit die man gewoon kunnen pakken. Woodley tikt hem 100% zeker binnen twee rondes KO, maar ik gun hem die title shot niet eens. Is gewoon een ongekend grote kneus en hij heeft het pok totaal niet verdiend. Laat hem maar eens tegen Thompson, Lawler (al is die er een tijdje uit, dus niet realistisch), Till, Usman of Ponzinibbio vechten. Kan die gelijk zijn grote muil weer dichthouden en lekker proberen om terug de top 5 in te komen. 27 februari 2018 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten