Sanders Geplaatst 11 december 2016 Share Geplaatst 11 december 2016 Wat heeft die Hari op zn rug? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 11 december 2016 Share Geplaatst 11 december 2016 Wat heeft die Hari op zn rug? Gucci tas van de zwarte markt. Nee is een wijnvlek geloof ik, zelfde als wat bijvoorbeeld Gorbatsjov op zijn voorhoofd heeft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 17 december 2016 Share Geplaatst 17 december 2016 Hele lekkere card hoor zo:). Ga het vannacht niet redden dus morgen maar ff checken. Hoop dat Perry er in ieder geval flink af gaat tegen Jouban. Idioot die kerel man, wel een leuke idioot maar toch:D. Verder hoop ik dat Gall van Northcutt wint en PVZ - Waterson boeit me niet zo veel, zijn allebei wel sympathieke dames volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 18 december 2016 Share Geplaatst 18 december 2016 Uitslag van Perry - Jouban maakt me niet zoveel uit, Faber gun ik nog wel een overwinning en Northcutt moet echt ff winnen van die enge, zichzelf enorm overschattende Gall. Wat is dat een kneusje zeg. Main event maakt me ook niet zo heel veel uit, maar ken VanZant al wat langer en was in haar vorige fights voor haar, dus leun toch wat meer naar haar toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 18 december 2016 Share Geplaatst 18 december 2016 Cruz en Garbrandt:D wat slecht zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 18 december 2016 Share Geplaatst 18 december 2016 Manmanman Northcutt :( Kwam knap uit die Guillotine Choke, had Gall rocked, wordt dan zelf geraakt en gaat dan voor de takedown. Ongelooflijk dom, gelijk klaar ook. Verder niet echt onder de indruk van Gall, Northcutt helaas ook niet. Zijn allebei echter nog jonge jongens, dus hebben nog tijd genoeg om dingen te leren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 18 december 2016 Share Geplaatst 18 december 2016 Dat was een vlugge. Erg netjes gedaan van die Waterson, Paige ook weer zo lang mogelijk geknokt, maar die arm zat er zo goed onder dat ze die er niet zomaar onderuit ging krijgen. Die Waterson kan het ook wel, die zal wel een top 5 contender (ik denk Andrade of Namajunas) krijgen nu en als ze die wint een title shot. Lijkt me ook wel een leuke en sympathieke kampioene, een stuk meer dan die enge Poolse die dat nu is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triss Geplaatst 21 december 2016 Share Geplaatst 21 december 2016 4 maart Mark Hunt vs Overeem in Las Vegas, weer KO loss.. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 21 december 2016 Auteur Share Geplaatst 21 december 2016 Tegen die dikke? Nee joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 21 december 2016 Share Geplaatst 21 december 2016 (bewerkt) Ligt eraan. Als ie snel genoeg beweegt kan ie winnen, als Hunt hem ook maar 1 keer weet te raken met die overhand right is het weer gedaan met ome Alistair. Die gaat tegenwoordig nog net niet KO als ie een van Hunt zijn tieten kopt dus als ie zo'n bom tegen zijn kop aan krijgt ligt die sowieso weer gestrekt. 21 december 2016 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 28 december 2016 Share Geplaatst 28 december 2016 Hopen op Nunes en Cruz vrijdag. TJ winnen zou ook mooi zijn voor rematch Cruz - TJ. Die wil ik nog wel een keer zien. Ronda is wel lekker aan d'r populariteit aan het werken hé de laatste weken:D. Hoop lekker dat ze eraf gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 december 2016 Share Geplaatst 30 december 2016 Hopen op Nunes en Cruz vrijdag. TJ winnen zou ook mooi zijn voor rematch Cruz - TJ. Die wil ik nog wel een keer zien. Ronda is wel lekker aan d'r populariteit aan het werken hé de laatste weken:D. Hoop lekker dat ze eraf gaat. Ik denk ook dat Nunes Ronda alle hoeken van de ring laat zien. Zou mij verbazen als Ronda wint. Staand is Ronda kansloos en op de grond is het verschil lang niet zo groot als met haar voorgaande tegenstanders. Laten we hopen dat Cruz hetzelfde doet met Cody. Wat een ongelooflijke opperkneus is dat zeg.. Vond het al een trieste mongool, maar na die embedded vlogs helemaal. Dominator gaat hem slopen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 30 december 2016 Share Geplaatst 30 december 2016 Mooi hoe Cody zich elke keer weer laat opjutten hé:D. Zal wel een 50-45 voor Cruz worden al hoop ik dat hij het een keer eerder kan afmaken. Kan Cody echt niet uitstaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 30 december 2016 Share Geplaatst 30 december 2016 Vind die Cruz ook wel een mooie pre-fight, maar vind het wel echt een enorm saaie fighter. Echte kenners zullen het een enorm technische fighter vinden, maar ik vind het helemaal niks. Hoop dus dat Garbrandt wint, die gaat in ieder geval nog voor de KO. Zal echter wel niet, denk dat Cruz te snel en te technisch is voor hem (net als voor de rest van die divisie). Hoop daarnaast dat Rousey wint, ondanks dat ik steeds meer een hekel aan haar begin te krijgen. Denk niet dat ze gaat winnen, maar je weet het nooit. Als die kutcoach van Ronda een betere gameplan bedacht heeft dan tegen Holm kan ze gewoon winnen van Nunes. Slaat als een sloopkogel, maar na 2 rondes is de gastank leeg. Als Rousey de eerste 2 rondes dus weet te overleven zie ik haar wel winnen. In de eerste 2 rondes maakt ze ook kans, maar als Nunes gewoon zorgt dat Rousey niet te dichtbij kan komen zal ze Rousey wel (T)KO kunnen tikken of in een choke kunnen leggen. Wel zin in : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 31 december 2016 Share Geplaatst 31 december 2016 Juryleden zijn weer in vorm zie ik. 1 had 30-27 Saffiedine, 2 hadden er 29-28 Kim. Was gewoon 29-28 Saffiedine :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 31 december 2016 Share Geplaatst 31 december 2016 Goh, TJ is echt indrukwekkend bezig zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 31 december 2016 Share Geplaatst 31 december 2016 (bewerkt) Wat een kutforum is dit zeg 31 december 2016 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 31 december 2016 Share Geplaatst 31 december 2016 Jezus dit zag ik niet aankomen:cab: wtf zeg. Wint die engnek hem ook nog en niet zo een beetje ook. Wel erg indrukwekkend, Dominick compleet overklast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 31 december 2016 Share Geplaatst 31 december 2016 (bewerkt) Genieten zeg. Hier ga ik elke week voor zitten. Leuk ventje die Cody. Hou wel van die nonchalante houding. Beter dan die PSV-fightertjes waar geen geur of smaak aan zit 31 december 2016 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 31 december 2016 Share Geplaatst 31 december 2016 (bewerkt) Garbrandt ook :< Wat een baas is dat zeg. Die Cruz kreeg ff een masterclassje @The Kerfts Alpha Fail toch? Helemaal afgemaakt :D Stond gewoon keihard voor lul. Cody _O_ Prachtig gebaar zeg. Kippenvel. 31 december 2016 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 31 december 2016 Share Geplaatst 31 december 2016 Vond hem in aanloop naar het gevecht echt een achterlijk ventje en velen met mij denk ik, maar hij heeft wel reclame voor zichzelf gemaakt vanavond zeg:D. TJ - Cody wordt ook een heerlijke. na maar ff kijken of Ronda er nog wat van kan. Hoop dat die kneus van een Edmond zijn handjes thuis kan houden na het gevecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 31 december 2016 Share Geplaatst 31 december 2016 Zo. Dat was snel. En erg jammer dit. Leuk die training van haar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 31 december 2016 Share Geplaatst 31 december 2016 Nou die zal wel weer zelfmoordneigingen krijgen de komende weken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 31 december 2016 Share Geplaatst 31 december 2016 Die boxing van Nunes is wel echt ziek hoor. Niet dat die Rousey ook maar iets deed om zich te verdedigen maar alles was wel echt ziek geplaatst. Als ze zich zo door blijft ontwikkelen zie ik wel een zieke fight tegen Cyborg aankomen : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 31 december 2016 Share Geplaatst 31 december 2016 (bewerkt) Zo. Die was na 1 tik terug in Australie en na de tweede terug in dr jeugd. Bevroor helemaal leek het. Wist het niet meer. Die moet zichzelf in bescherming nemen. Paar jaar therapie en lekker wat filmrolletjes pakken. Niks mis mee. Nunes wel erg ziek hoor. Goh. 31 december 2016 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten