#7926 Geplaatst 19 augustus 2009 Share Geplaatst 19 augustus 2009 Wat is het laatste dat je hebt gekocht of gedownload? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
#7926 Geplaatst 19 augustus 2009 Auteur Share Geplaatst 19 augustus 2009 Wat is het laatste dat je hebt gekocht of gedownload? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 19 augustus 2009 Share Geplaatst 19 augustus 2009 Ik koop/download geen cd's/liedjes maar ik zet wel liedjes van onze EHS over op mijn computer. En het laatste wat ik overzette was Michael Jackson.(y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 19 augustus 2009 Share Geplaatst 19 augustus 2009 Heb al een tijdje niks gekocht, laatste 2 waren Animal Collective - Merriweather Post Pavillion en Bon Iver - Blood Bank Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 19 augustus 2009 Share Geplaatst 19 augustus 2009 Gekocht: Metallica - Garage Inc (om mijn collectie compleet te maken) Gedownload: Dio - Rock 'n' Roll Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 19 augustus 2009 Share Geplaatst 19 augustus 2009 Regina Spektor - Begin to Hope laatst binnengehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
#7926 Geplaatst 19 augustus 2009 Auteur Share Geplaatst 19 augustus 2009 Op vakantie in Amerika paar cd'tjes gekocht: Lifehouse - Who we Are Oasis - Definitely Maybe Street Sweeper Social Club One Day As A Lion Rage Against The Machine - Live at the Grand Olympic Auditorium Grandaddy - The Sophtware Slump Seether - Finding Beauty in Negative Staind - Greatist Hits The Goo Goo Dolls - Greatist Hits Creed - Greatist Hits Creed - Human Clay Grandaddy(y). Laatste dat ik heb gekocht is dus Japandroids - Post-Nothing Ik ga die van Animal Collective binnenkort wel halen, al was het maar om die hoes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 19 augustus 2009 Share Geplaatst 19 augustus 2009 Laatst gedownload: Dat liedje van tuintje in mn hart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
#7926 Geplaatst 19 augustus 2009 Auteur Share Geplaatst 19 augustus 2009 Geweldige band is dat he_O_ Gevonden toen ik op de site van hun label (ANTI-) zat te kijken, omdat One Day As A Lion ook ANTI heeft. Wel gave muziek, en ook blij dat ik dat album heb kunnen vinden.Ik ken One Day As A Lion niet, maar The Sophtware Slump is wel een erg tof album. Ik moet het eigenlijk vaker luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 19 augustus 2009 Share Geplaatst 19 augustus 2009 Laatste paar maanden: Nas - Illmatic Winne - Winne Zonder Strijd (limited edition) Zwart Licht - Bliksemschicht Kubus - buitenwesten gekocht en laatste nog de hele discografie van Jay-Z gedownloaddd. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 19 augustus 2009 Share Geplaatst 19 augustus 2009 Gisteren zon mixtape ding van Asher Roth gedownload. The Greenhouse Effect. Wel lachen opzich. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
culina Geplaatst 20 augustus 2009 Share Geplaatst 20 augustus 2009 Gisteren binnengekomen : Geweldige CD, muziek is zo divers dat je er zelfs na 18 nummers niet genoeg van krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
#7926 Geplaatst 20 augustus 2009 Auteur Share Geplaatst 20 augustus 2009 Ok, ik ben al een beetje door die rapcore/rapmetal fase heen, maar ik ga het nog wel eens checken. Het zijn wel grote namen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 20 augustus 2009 Share Geplaatst 20 augustus 2009 Gedownload, Black Eyed Peas - The E.N.D. die nieuwe sound vind ik best wel nice Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wilhelmgras Geplaatst 21 augustus 2009 Share Geplaatst 21 augustus 2009 laatst gekochte cd's: maximo park - our earthly pleasures vonbondies - pawn shoppe heart led zep - led zep 1 led zep - led zep 2 laatst gedownloade nummer dat ik vaak speel: beastie boys - no sleep til brooklyn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 21 augustus 2009 Share Geplaatst 21 augustus 2009 Maxïmo Park:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wilhelmgras Geplaatst 21 augustus 2009 Share Geplaatst 21 augustus 2009 de eerste cd was/is geweldig. de tweede is redelijk, en de derde die nu in de luisterpaal staat ga ik denk ik niet kopen zodra hij in de ramsj is.. er staan geen limassols, once a glimpse's of apply some pressure's op. wil ze wel weer live zien.. al heb ik spijt dat ik ze 5 jaar terug heb gezien ipv dfa 1979 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 21 augustus 2009 Share Geplaatst 21 augustus 2009 Heb alleen A Certain Trigger helemaal geluisterd. De rest nog niet dus ik weet niet hoe zo zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wilhelmgras Geplaatst 21 augustus 2009 Share Geplaatst 21 augustus 2009 van het tweede album zijn 'russian literature' en 'the unshockable' aanraders dan. uptempo, tempowisselingen. de rest is minder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 24 augustus 2009 Share Geplaatst 24 augustus 2009 Gisteren limited edition Aap-o-theek gehaald bij The Fame + Mobb Deep - The Infamous. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martino Geplaatst 24 augustus 2009 Share Geplaatst 24 augustus 2009 Het laatste wat ik kocht, zijn twee albums. Dat was een maand terug. Beide albums zijn van Nick Cave and The Bad Seeds; - Murder Ballads - Abattoir Blues/The Lyre Of Orpheus En dat zijn dus geweldige albums. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 24 augustus 2009 Share Geplaatst 24 augustus 2009 Een playlist, voor op Hyves. :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 24 augustus 2009 Share Geplaatst 24 augustus 2009 Humbug - AM op Vinyl. Nu lekker op bed luisteren, in vermoeide staat :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 24 augustus 2009 Share Geplaatst 24 augustus 2009 Alles wat ik kan download koop ik sowieso niet Maar ik had dus Be Amazed gedownload van Max Enforcer en The Beholder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
#7926 Geplaatst 25 augustus 2009 Auteur Share Geplaatst 25 augustus 2009 Studiefinanciering binnen dus meteen naar de Concerto geweest. In de aanbiedingenbak The National - Alligator en The Last Shadow Puppets - The Age of the Understatement gevonden. Ook nog Bibio - Ambivalence Avenue gekocht, daar had ik al iets over gepost in het hip-hop topic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten