Hyllus Geplaatst 7 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 7 augustus 2011 Net de wedstrijd teruggekeken en ik ga er geen woorden aan vuil maken. Ben er ziek van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 8 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 8 augustus 2011 Sander Keller wordt genoemd als vervanger van Maertens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 8 augustus 2011 Share Geplaatst 8 augustus 2011 Die is toch net geswitched van club, of niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 8 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 8 augustus 2011 mag weg bij Neuchâtel Xamax omdat die nieuwe suikeroom/voorzitter nieuw team koopt ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maikel Geplaatst 14 augustus 2011 Share Geplaatst 14 augustus 2011 Hyllus en Richard gefeliciteerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 augustus 2011 Share Geplaatst 14 augustus 2011 Dank, maar het spel was weer eens matig. Als heeft de verdediging wel aardig gespeeld, want zowel Maertens als Van der Linden speelde niet en dus moesten Ter Horst en Rienstra centraal spelen. Ook leuk dat Luis Pedro z'n debuut heeft gemaakt. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 14 augustus 2011 Share Geplaatst 14 augustus 2011 Hopen dat het volgende week beter gaat tegen NAC Breda. :) Een pingel kado dus yup, je hebt je zin gekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 14 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 14 augustus 2011 Belachelijke penalty maar op basis van de tweede helft verdiend gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 14 augustus 2011 Share Geplaatst 14 augustus 2011 Nu kan ik wel gaan roepen ja maar zonder die pingel had de wedstrijd heel anders gelopen mja, wat maakt het nog uit. Het zit erop, we hebben weer verloren en wederom dankzij een arbitrale blunder. Zoals heel veel clubs nog zullen gaan verliezen/winnen dankzij arbitraal falen. Dat is nou eenmaal het beeld vh hedendaagse voetbal. Ach ja, volgende keer pakken we weer een keer 3 punten dankzij zo'n blunder, soms zit het mee en soms zit het tegen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 14 augustus 2011 Share Geplaatst 14 augustus 2011 Nu kan ik wel gaan roepen ja maar zonder die pingel had de wedstrijd heel anders gelopen mja, wat maakt het nog uit. Het zit erop, we hebben weer verloren en wederom dankzij een arbitrale blunder. Zoals heel veel clubs nog zullen gaan verliezen/winnen dankzij arbitraal falen. Dat is nou eenmaal het beeld vh hedendaagse voetbal. Ach ja, volgende keer pakken we weer een keer 3 punten dankzij zo'n blunder, soms zit het mee en soms zit het tegen :) Je doelt toch niet op vorige week? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 14 augustus 2011 Share Geplaatst 14 augustus 2011 Je doelt toch niet op vorige week? Nope. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 14 augustus 2011 Share Geplaatst 14 augustus 2011 Vorige week hebben we idd niet door een arbitrale blunder verloren, maar zonder hadden we wel een grotere kans gehad punten te halen.:LO: Ik sluit me aan bij Alex trouwens. Goed verwoord. Voor ons is het even door de zure appel heen bijten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 augustus 2011 Share Geplaatst 14 augustus 2011 Ben het met jullie eens. Het was geen penal. Maar voor ons mooi meegenomen en voor jullie kut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 14 augustus 2011 Share Geplaatst 14 augustus 2011 Overtoom wil Ricky overtreffen met latje schieten ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 PSV heeft interesse in Armenteros. Zou het zeer jammer vinden als hij weggaat. Koningskoppel Everton - Armenteros is er dan niet meer. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Ik zie hem ook wel graag naar Twente komen, maar dan voor op de bank, en dat zie ik niet zo snel gebeuren. Past wel goed bij ons spel, ik denk dat het een heerlijk trio kan zijn met Chadli en Ruiz. Alleen of hij het niveau aan kan, ik weet het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Zondag voor het eerst naar het stadion van Heracles. Ik heb er veel zin! Heeft een van jullie een SK? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 17 augustus 2011 Share Geplaatst 17 augustus 2011 René volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 23 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 23 augustus 2011 Heracles gaat Fransman D'Ulivo bekijken Heracles Almelo gaat vanaf woensdag een oordeel vellen over Cédric D'Ulivo. De 22-jarige verdediger is afkomstig uit Frankrijk en heeft ervaring opgedaan als jeugdinternational. D'Ulivo zal woensdag als proefspeler neerstrijken bij Heracles. "Cédric is een verdediger die op meerdere posities uit de voeten kan", vertelt algemeen directeur Nico-Jan Hoogma tegen TC Tubantia. "We gaan hem de komende dagen eens rustig beoordelen." De Fransman staat momenteel onder contract bij Olympique Marseille. De oud-jeugdinternational van Frankrijk werd vorig seizoen op huurbasis gestald bij Ajaccio. hopen dat het wat is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 23 augustus 2011 Share Geplaatst 23 augustus 2011 Klinkt goed. Verdediger kunnen we wel gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 31 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 31 augustus 2011 Geen spelers erbij en geen spelers vertrokken. Heracles gaat het nu doen met 24 spelers voor het eerste en de beloften (waarvan 3 keepers). Gaten in de beloften zullen gevuld gaan worden met spelers uit de academie Twente/Heracles/Eagles. Tjah, had graag nog een verdediger gezien. Het is nu te hopen dat verder blessure leed blijft bespaart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 9 september 2011 Share Geplaatst 9 september 2011 lMTQVLknl4Y Hij doet het wel netjes. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 9 september 2011 Share Geplaatst 9 september 2011 doet hij goed idd, ik hoop niet dat ie er straf aan overhoud Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobertPSV040 Geplaatst 10 september 2011 Share Geplaatst 10 september 2011 PASVEER:moop: Breek aub je klauwen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 10 september 2011 Share Geplaatst 10 september 2011 ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten