Hansje Geplaatst 16 augustus 2013 Share Geplaatst 16 augustus 2013 Dat lijkt me inderdaad wel slim, beter eerst volledig terug fit worden en niks forceren. Bolt net :D Te simpel voor hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 augustus 2013 Share Geplaatst 16 augustus 2013 Gaisah pakt zilver voor Nederland bij het verspringen met een Nederlands record van 8.29m _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 16 augustus 2013 Share Geplaatst 16 augustus 2013 Sterk hoor. Nu tijd voor Mo Farah ownage. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 augustus 2013 Share Geplaatst 16 augustus 2013 Farahh _O__O__O__O__O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 16 augustus 2013 Share Geplaatst 16 augustus 2013 Neeeeeeee. De mooiste loopstijl van alle atleten valt uit :'( Alysson :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 16 augustus 2013 Share Geplaatst 16 augustus 2013 Atletiek Go broerkes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 16 augustus 2013 Share Geplaatst 16 augustus 2013 Goeie race zeg. We mogen trots zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trash Geplaatst 16 augustus 2013 Share Geplaatst 16 augustus 2013 3 broers in dezelfde ploeg op een finale van het WK. Hoe uniek is dat zeg? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 16 augustus 2013 Share Geplaatst 16 augustus 2013 Goeie race zeg. We mogen trots zijn. Misschien toch een andere tactiek volgend wk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trash Geplaatst 17 augustus 2013 Share Geplaatst 17 augustus 2013 Misschien toch een andere tactiek volgend wk. Ik vind dat de tactiek wel goed zat. We moesten starten in de slechtst mogelijke baan, namelijk baan 1. Laat je daar de minste van de vier starten, dan zitten we meteen 50m achter. Een betere loper kan ongeveer gelijke tred houden met de betere landen. De mindere van onze lopers (D.Borlee en Oyowé, wat een tank trouwens) kunnen dan beter aanklampen bij de toplanden als ze er tussen lopen. Stel dat Kevin of Jonathan onze laatste loper zou zijn, dan zou hij misschien 50m of meer moeten goedmaken. Dat is heel moeilijk omdat je dan moet beginnen voorbij steken en dat kost meer energie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 17 augustus 2013 Share Geplaatst 17 augustus 2013 Ik had een Borlee persoonlijk als laatste gedaan en dan die minderen in het midden. Zij horen bij de wereldtop en kunnen dan echt wel 50 meter of iets meer goed maken in 400m. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 17 augustus 2013 Share Geplaatst 17 augustus 2013 Ben ik het niet mee eens, vijftig meter op een 400 pak je niet zomaar terug. En als je ver achter iemand loopt, wil je zo snel mogelijk naar die persoon toelopen maar is de kans wel groot dat je jezelf opblaast. Ik had misschien wel Dylan als nr. 2 gedaan en dan weer Kevin of Jonathan. Maar het blijft altijd moeilijk om de volgorde te bepalen. Vandaag marathon met Michel Butter, 4×400 meter vrouwen (zonder Felix helaas :() en natuurlijk de 200m met Martina. Helaas wel baan 1, de slechtst mogelijke baan voor hem vanwege z'n liesblessure. 100mh vrouwen ook interessant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 augustus 2013 Share Geplaatst 17 augustus 2013 Zonde dat hij baan 1 heeft gekregen :( Butter voor een top-10 misschien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 augustus 2013 Share Geplaatst 17 augustus 2013 Michel Butter heeft opgegeven :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 17 augustus 2013 Share Geplaatst 17 augustus 2013 Dat is ook echt weer de nieuwe nationale faalhaas he :r Nooit van 'm gehoord tot de Rotterdam marathon. Toen werd ie opeens belangrijk gemaakt :cab: Maar misschien ben ik wel cynisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 augustus 2013 Share Geplaatst 17 augustus 2013 Had last van zijn lies. Was op de beelden ook wel te zien. Erg jammer, want een top-10 had er misschien wel ingezeten... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 17 augustus 2013 Share Geplaatst 17 augustus 2013 Dat is ook echt weer de nieuwe nationale faalhaas he :r Nooit van 'm gehoord tot de Rotterdam marathon. Toen werd ie opeens belangrijk gemaakt :cab: Maar misschien ben ik wel cynisch. Hoezo is het nu een nationale faalhaas? Amsterdam Marathon 2012 liep hij als derde Nederlander onder de 2:10, R'dam Marathon dit jaar ging niet goed en nu valt hij uit. Was pas z'n zesde marathon geloof ik, laatste twee keer dus niet heel goed maar heeft wel potentie laten zien. Dus ja, je bent wel een beetje cynisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 17 augustus 2013 Share Geplaatst 17 augustus 2013 Ook alleen maar een gevoel wat ik er bij heb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 17 augustus 2013 Share Geplaatst 17 augustus 2013 18.10 vandaag jongens. Allemaal voor de buis zitten voor een nieuw WR. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 17 augustus 2013 Share Geplaatst 17 augustus 2013 En misschien een stuntje van Martina, al verwacht ik het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 17 augustus 2013 Share Geplaatst 17 augustus 2013 Kon hij niet meer of wou hij niet meer? :saywhat: Leek in te houden. Wel een kanontijd hoor :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 18 augustus 2013 Share Geplaatst 18 augustus 2013 Mooie strijd is dat op het hinkstapspringen, nu al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 18 augustus 2013 Share Geplaatst 18 augustus 2013 Alweer een finale voor de 'Ollanders, 4x100. Sterk hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 18 augustus 2013 Share Geplaatst 18 augustus 2013 Echt niet verwacht, gezien de landen die verder in de serie zaten, maar echt prima gedaan. En de wissels zeker de 2de kunnen ze nog wel tijd pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 18 augustus 2013 Share Geplaatst 18 augustus 2013 Pichardo vs Tamgho, genieten hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten