Platina32 Geplaatst 19 mei 2012 Share Geplaatst 19 mei 2012 (bewerkt) Haha :P Tja, smaken verschillen he. Maargoed, ik vind het niet heel belangrijk hoe hij eruitziet, ik vind het belangrijker dat hij een beetje goed speelt. Groter plaatje trouwens: 19 mei 2012 bewerkt door Platina32 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 23 juni 2012 Share Geplaatst 23 juni 2012 Dennis, je wilde die Gretsch toch kopen? Of heb je die al? Dan ben ik echt ultiem jaloers. Geen gitaar die toffer klinkt en is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 22 september 2012 Share Geplaatst 22 september 2012 Elektrisch mweh matig hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 19 november 2012 Share Geplaatst 19 november 2012 Jeff Mangum mocht van mij als liefhebber al een standbeeld krijgen, maar nu van de beginnende gitarist in mij zeker. 'In The Aeroplane Over The Sea' zijn basically gewoon vier redelijk simpele akkoorden, die hele song lang. Heerlijk oefenen zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 8 maart 2013 Share Geplaatst 8 maart 2013 Instrumenten. Heb al een tijdje het gevoel dat een instrument bespelen mij echt super vet lijkt, al helemaal nu ik een van mijn vrienden live heb zien optreden begint het toch wel te jeuken. Bass gitaar of elektrisch gitaar lijkt me super tof om goed te kunnen, binnenkort maar eens op onderzoek gaan haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 10 maart 2013 Share Geplaatst 10 maart 2013 [MENTION=677]Dennis.[/MENTION]; Wat zou jij me aanraden als beginnend muzikant? ;c Ik kan echt niet kiezen tussen de elektrische gitaar en de basgitaar.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 10 maart 2013 Share Geplaatst 10 maart 2013 Denk dat het inderdaad beter is om met een elektrische te beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 3 april 2013 Share Geplaatst 3 april 2013 Zojuist een bas gitaar gekocht. Ben benieuwd hoelang het zal duren voor ik het een beetje in de vingers heb (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 3 april 2013 Share Geplaatst 3 april 2013 Ik zag de foto net, ziet er nice uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 april 2013 Share Geplaatst 3 april 2013 Post eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 3 april 2013 Share Geplaatst 3 april 2013 Post eens. http://forum.manutd.nl/showthread.php?49283-New-11&p=4211878&viewfull=1#post4211878 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 april 2013 Share Geplaatst 3 april 2013 Nice. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 3 april 2013 Share Geplaatst 3 april 2013 Thx :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 4 april 2014 Share Geplaatst 4 april 2014 Muziek Instrumenten Duuuuusssss, zag dat er nog geen instrumenten topic was. Iemand die hier een instrument bespeeld? Zoja, wat bespeel je? Wat voor model? Hoelang? Ben je goed? Bandje misschien? Hoe geleerd? Tips? Hoeveel instrumenten heb je? Wishlist? Accesoires? Jouw favoriete/ideale droominstrument? Foto's/plaatjes? Alles dus over instrumenten. Ik speel zelf nu zo'n 6-8 maanden gitaar, speel elke dag sowieso wel een half uur tot een uur. Als ik me verveel pak ik m'n gitaar ff op en begin wat te pingelen. Ben begonnen op een oude van m'n vader, speelde heel moeilijk, maar zodra ik op een 'betere' gitaar ging spelen maake ik echt grote sprongen, dus op een wat 'mindere/slechtere' gitaar beginnen is niet eens zo'n gek idee. Ik kan ook alleraardigst Ukulele spelen, maar ben er helaas op gaan zitten en heb nog niet echt geld om een nieuwe aan te schaffen. Ben nu op zoek naar een 'travel' gitaartje. Heb een achterlijk grote wishlist (:huhu:), maar ben wel benieuwd wat de rest hier allemaal uitspookt en vooral, wat heb je, want niks is mooier dan een prachtig afgewerkt en goed verzorgd instrument. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 4 april 2014 Share Geplaatst 4 april 2014 http://forum.manutd.nl/showthread.php?24580-Instrumenten Niet dat het me verder iets uitmaakt ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 april 2014 Share Geplaatst 4 april 2014 http://forum.manutd.nl/showthread.php?24580-Instrumenten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 6 april 2014 Share Geplaatst 6 april 2014 Aanbieding voor 110,- _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 Die twee heb ik. Speel het nu zo'n dertien of veertien jaar. Ging op les toen ik in groep 6 zat, ben vorig jaar pas gestopt met de les. Heb er altijd veel plezier in gehad :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 11 april 2014 Share Geplaatst 11 april 2014 Verlanglijstje, ideaal voor reizen ook: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten