Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Instrumenten.

Monk

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 93
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Instrumenten.

Heb al een tijdje het gevoel dat een instrument bespelen mij echt super vet lijkt, al helemaal nu ik een van mijn vrienden live heb zien optreden begint het toch wel te jeuken. Bass gitaar of elektrisch gitaar lijkt me super tof om goed te kunnen, binnenkort maar eens op onderzoek gaan haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Muziek Instrumenten

Duuuuusssss, zag dat er nog geen instrumenten topic was.

Iemand die hier een instrument bespeeld? Zoja, wat bespeel je? Wat voor model? Hoelang? Ben je goed? Bandje misschien? Hoe geleerd? Tips? Hoeveel instrumenten heb je? Wishlist? Accesoires? Jouw favoriete/ideale droominstrument? Foto's/plaatjes? Alles dus over instrumenten.

Ik speel zelf nu zo'n 6-8 maanden gitaar, speel elke dag sowieso wel een half uur tot een uur. Als ik me verveel pak ik m'n gitaar ff op en begin wat te pingelen. Ben begonnen op een oude van m'n vader, speelde heel moeilijk, maar zodra ik op een 'betere' gitaar ging spelen maake ik echt grote sprongen, dus op een wat 'mindere/slechtere' gitaar beginnen is niet eens zo'n gek idee. Ik kan ook alleraardigst Ukulele spelen, maar ben er helaas op gaan zitten en heb nog niet echt geld om een nieuwe aan te schaffen. Ben nu op zoek naar een 'travel' gitaartje. Heb een achterlijk grote wishlist (:huhu:), maar ben wel benieuwd wat de rest hier allemaal uitspookt en vooral, wat heb je, want niks is mooier dan een prachtig afgewerkt en goed verzorgd instrument.

Link naar opmerking
Deel via andere websites