ElMarcos Geplaatst 4 juli 2022 Share Geplaatst 4 juli 2022 24 minuten geleden zei La Pulga: shit, @ElMarcos die gaat niet meer naar Ajax…. Ik voel je teleurstelling, maar ik denk dat dit voor alle partijen beter is nu Bergwijn onze kant uit komt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 juli 2022 Share Geplaatst 12 juli 2022 Branco van den Boomen, sterspeler van Toulouse, zit momenteel een dopingschorsing uit in Frankrijk. Dat nieuws wordt naar buiten gebracht door L'Équipe. De 26-jarige middenvelder mag een maand niet voetballen omdat hij 2 jaar geleden medicijnen heeft geslikt die op de lijst van verboden middelen staan. Van den Boomen zelf kan er weinig aan doen, maar zijn werkgever heeft een administratieve fout begaan. Van den Boomen werd vlak na zijn komst naar Toulouse positief getest op prednison en terbutaline. De middenvelder heeft een luchtwegaandoening en deze medicijnen worden wel vaker gebruikt om problemen aan de luchtwegen te verhelpen. Volgens de dopingregels in Frankrijk mogen deze middelen niet zomaar gebruikt worden tijdens een voetbalwedstrijd. Toulouse zelf was te laat met het vragen van toestemming voor het gebruik van Van den Boomen, waardoor hij positief testte en nu een schorsing moet uitzitten. Het artikel gaat verder onder de video Van den Boomen wist vanaf de positieve test al dat hij een schorsing zou gaan krijgen, maar die is halverwege juni dit jaar pas opgelegd. Daardoor miste de sterspeler een deel van de voorbereiding bij de promovendus. Toulouse werd vorig jaar glansrijk kampioen op het tweede niveau in Frankrijk. De Nederlander speelde daar een grote rol in. In 37 competitiewedstrijden wist Van den Boomen 12 keer te scoren en gaf hij 21 assists. Daarnaast werd hij uitgeroepen tot beste speler van de competitie. Bij Toulouse had Van den Boomen vorig jaar al gezelschap van ex-RKC’er Stijn Spierings. Komend seizoen in de Ligue 1 wordt de Nederlandse enclave bij de Franse club vergroot. Toulouse nam Zakaria Aboukhlal voor twee miljoen euro over van AZ. Verder werd ook spits Thijs Dallinga van Excelsior aangetrokken. Met een transfersom van 2,5 miljoen euro is hij de uitgaande recordtransfer van de Rotterdamse club. Dallinga speelde een seizoen in Kralingen waarin hij in 44 wedstrijden 36 doelpunten maakte en 9 assists gaf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 12 juli 2022 Share Geplaatst 12 juli 2022 Goed opgelost zo lijkt me. Niet de regels laten vieren maar lekker een schorsing opleggen in de zomer omdat het toch echt niet aan Van den Boomen zelf heeft gelegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 juli 2022 Share Geplaatst 12 juli 2022 Wtf prednison is doping????? Hoe dan?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 juli 2022 Share Geplaatst 12 juli 2022 6 minuten geleden zei Kyrill: Wtf prednison is doping????? Hoe dan?! Niet alles wat op de dopinglijst staat is doping. Middeltjes kunnen ook gebruikt worden om bijvoorbeeld andere ‘echte’ doping te maskeren. Het zou goed kunnen dat Prednison invloed heeft op bepaalde dopingtests en daarom alleen met attest genomen mag worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 Wijnaldum mag dus weg, waar zien jullie hem het liefst spelen? Ik ben allang al blij dat ie toen niet voor Barcelona koos maar voor het geld ging Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 Hangt er van af. Als hij (als basisspeler) naar het WK wil: PSV (Feyenoord kan hem niet betalen, zou denk ik nog een betere keuze voor hem zijn). Als hij lekker wil cashen; MLS/Japan/Midden-Oosten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 5 minuten geleden zei PJHoutman: Hangt er van af. Als hij (als basisspeler) naar het WK wil: PSV (Feyenoord kan hem niet betalen, zou denk ik nog een betere keuze voor hem zijn). Als hij lekker wil cashen; MLS/Japan/Midden-Oosten. Ik denk dat ongeacht zijn keus hij niet meer basisspeler van Nederland zal worden, daarvoor is er te veel concurrentie. Denk dat hij voor de sfeer wel mee gaan. Cashen hoeft hij denk ik ook niet meer en het zou hem sieren om inderdaad lekker in de Eredivisie te voetballen, maar de meeste comebacks pakken ook niet echt lekker uit. Ben vooral benieuwd wie er geïnteresseerd in hem zal zijn, wellicht een mooie stap in Italië? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 juli 2022 Share Geplaatst 26 juli 2022 Geweldige duik weer. En dat in een friendly. Die gast zal nooit veranderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 27 juli 2022 Share Geplaatst 27 juli 2022 blijkbaar zou Bordeaux toch in ligue 2 blijven. Daar gaat de FM23 challenge :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 27 juli 2022 Share Geplaatst 27 juli 2022 2 uur geleden zei AntiChrist7: blijkbaar zou Bordeaux toch in ligue 2 blijven. Daar gaat de FM23 challenge :( Nou ja, Bordeaux in de Ligue 2 is ook nog een mooie challenge natuurlijk, maar anders was het nog leuker geweest inderdaad! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 27 juli 2022 Share Geplaatst 27 juli 2022 15 minuten geleden zei Tim': Nou ja, Bordeaux in de Ligue 2 is ook nog een mooie challenge natuurlijk, maar anders was het nog leuker geweest inderdaad! Ik begin altijd liefst onderaan in een land in fm Ik weet niet of ik frankrijk ga aankaarten in FM23. Paris FC zit ook in ligue 2, en red star is blijkbaar door een consortium gekocht. Al is er nog altijd Le Mans natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 Arthur Theate van Bologna naar Rennes voor 19 miljoen €. Knap. Theate genoot zijn jeugdopleiding bij RC Genk en Standard. KV Oostende plukte hem uit de beloften van Standard weg. Na een seizoen maakte hij al zo veel indruk dat Bologna hem wou huren. Een jaar later namen ze Theate definitief over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 Ken hem niet, maar dat is een aardig bedrag. Dus vast niet gehaald voor de breedte Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 50 minuten geleden zei ElMarcos: Ken hem niet, maar dat is een aardig bedrag. Dus vast niet gehaald voor de breedte Leuk FM-talentje hoor, al moet je er wel ferm voor betalen. In mijn game zit hij bij Chelsea. Ondertussen irl ook al international. Standard Luik zag het niet in hem. Oostende haalde hem, speelde 1 zeer goed seizoen en werd verkocht aan Bologna. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 5 minuten geleden zei Kami: Leuk FM-talentje hoor, al moet je er wel ferm voor betalen. In mijn game zit hij bij Chelsea. Ondertussen irl ook al international. Standard Luik zag het niet in hem. Oostende haalde hem, speelde 1 zeer goed seizoen en werd verkocht aan Bologna. Potentieel Belgisch international? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 (bewerkt) 2 minuten geleden zei rich ruzzian: Potentieel Belgisch international? Hij is al international. Maar vooralsnog niet echt kunnen overtuigen (imo). 29 juli 2022 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 55 minuten geleden zei Bogatyr: Hij is al international. Maar vooralsnog niet echt kunnen overtuigen (imo). Ligt er ook aan dat Martinez zelfs in wedstrijden van amper belang bij de oude garde blijft steken. Maar hij is zeker een van de namen die de opvolger wordt. Is nu ook de duurste belgische verdediger. Maar leuke transfer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 14 minuten geleden zei AntiChrist7: Ligt er ook aan dat Martinez zelfs in wedstrijden van amper belang bij de oude garde blijft steken. Maar hij is zeker een van de namen die de opvolger wordt. Is nu ook de duurste belgische verdediger. Maar leuke transfer Ja hij is ongetwijfeld een goeie verdediger, anders gaan ze dat geld ook niet neerleggen natuurlijk. Maar voor de rest hebben we bij België ook niet echt iets anders rondlopen dat eventueel een opvolger kan zijn voor Vertonghen - Alderweireld etc.. Wout Faes bijvoorbeeld zie ik niet zitten. Hopelijk wordt die Debast van Anderlecht een hele goeie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 Renato Sanches staat op een zucht van PSG. Wat een rot transfer weer. Had hem liever bij een Engelse club gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 38 minuten geleden zei Bogatyr: Renato Sanches staat op een zucht van PSG. Wat een rot transfer weer. Had hem liever bij een Engelse club gezien. Veels te mooie speler voor zo'n club ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 8 minutes ago, Socrates said: Veels te mooie speler voor zo'n club ja. Campos heeft hem wel weer terug naar de top geholpen toen hij hem voor Lille gekocht heeft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 (bewerkt) Saint Etienne ook dramatisch begonnen aan het seizoen in de tweede klasse. Staan laatst na 2 speeldagen, 1x verlies, 1x gelijk. Ook met -3 punten begonnen. 6 augustus 2022 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 https://www.youtube.com/watch?v=1ZG7mvgfYq0&ab_channel=ZiggoSport Thijsje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 Doet ie toch goed hoor. Ook weer een assist van Branco van den Boomen, dat Toulouse hem heeft kunnen behouden na afgelopen seizoen is me een raadsel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten