Yannick Geplaatst 5 mei 2010 Share Geplaatst 5 mei 2010 Stream iemand? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 5 mei 2010 Share Geplaatst 5 mei 2010 Supporters het veld op straks:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 5 mei 2010 Share Geplaatst 5 mei 2010 Ze blijven braaf zitten :P Wel mooi feestje daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 5 mei 2010 Share Geplaatst 5 mei 2010 Niceee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 9 mei 2010 Share Geplaatst 9 mei 2010 En schitterend dat Rijsel nu gewoon 2e staat! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 9 mei 2010 Share Geplaatst 9 mei 2010 Rijsel?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 9 mei 2010 Share Geplaatst 9 mei 2010 Die naam is hier al zo vaak gepasseerd, en toch weten ze het nog niet ;e Dat is de Vlaamse naam voor Lille. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 9 mei 2010 Share Geplaatst 9 mei 2010 Hoop dat Lille CL haalt, zie ik Hazard ook eens spelen in HD. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 10 mei 2010 Share Geplaatst 10 mei 2010 Het is eigenlijk niet Rijsel noch Lille, maar LOSC, ik ben een supporter van Olympique Marseille. Maar LOSC gun ik het echt, heldenclub met Gervinho, Hazard,... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 14 mei 2010 Share Geplaatst 14 mei 2010 Deschamps verklapt: "Blanc wordt bondscoach" 14 mei 2010 Het slechtst bewaarde geheim van Frankrijk ligt nu definitief op straat. Dat Laurent Blanc de nieuwe coach van de nationale ploeg zou worden was al min of meer bekend, maar is nu ook bevestigd door zijn voormalig ploegmaat Didier Deschamps. Deschamps en Blanc werden in 1998 samen wereldkampioen. Momenteel zijn ze trainer van respectievelijk Olympique Marseille en Girondins de Bordeaux. Blanc treedt na het WK in dienst bij de voetbalbond, verklapte Deschamps donderdag aan l'Equipe. "De Franse bond heeft een goede keuze gemaakt. Ik heb hier met Laurent regelmatig over gepraat. Zijn komst is goed nieuws voor de nationale ploeg", zei hij. Raymond Domenech zit tijdens het WK nog op de bank bij de Franse ploeg. _____________________________ Bron:http://www.fcupdate.nl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 14 mei 2010 Share Geplaatst 14 mei 2010 Arles-Avignon promoveert voor vierde keer in vijf jaar tijd Arles-Avignon heeft vrijdagavond het laatste promotieticket in Frankrijk opgeëist. De ploeg van Michel Estvan was een maatje te groot voor Clermon Foot (1-0) en komt komend seizoen op het hoogste podium in Frankrijk uit. Eerder verzekerden Caen en Brest zich al van promotie naar de Ligue 1. De prestatie van Arles-Avignon is ongekend. Haar begroting van 5,7 miljoen euro is de laagste van alle Ligue 2-clubs. De afgelopen jaren klom Arles-Avignon gestaag naar de top van het Franse voetbal. In 2006, 2007, 2009 en dit kalenderjaar werd onder leiding van Estvan telkens promotie afgedwongen. De thuishaven, Parc des Sports d'Avignon, biedt plaats aan slechts ruim zevenduizend belangstellenden en zal daarom voor komend seizoen moeten worden uitgebreid. Arles-Avignon leunde dit seizoen vooral op Sébastien Piocelle en Kaba Diawara. De van Olympique Marseille gehuurde André Ayew (19) is een andere sleutelspeler. Hij is de zoon van Abedi Pelé en wereldkampioen met Jong Ghana. Vet (d), ik heb m'n volgende FM team al binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 mei 2010 Share Geplaatst 14 mei 2010 Doet me denken aan Hoffenheim. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 14 mei 2010 Share Geplaatst 14 mei 2010 Beestig gewoon : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 14 mei 2010 Share Geplaatst 14 mei 2010 Sylvain Wiltord s'est trompé en citant le nom d'Eden Hazard comme possible nom sur la liste de Raymond Domenech PARIS L'ancien international français, Sylvain Wiltord, a cité Eden Hazard comme surprise pour la liste des 23 joueurs français retenus par Domenech. Le sélectionneur français dévoilera sa liste mardi soir. A 36 ans, Wiltord était interrogé au sujet de la sélection que Raymond Domenech doit faire en vue de la prochaine Coupe de Monde. Comme il dit: "Pourquoi pas un peu de jeunesse dans cette équipe pour apporter un peu de folie, de plaisir dans le groupe", avant de citer plusieurs noms dont "le petit Eden Hazard...". Sylvain toch (d) Maw, Wiltord had graag een verrassing ala Hazard op het WK gezien in de selectie... van Frankrijk. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 mei 2010 Share Geplaatst 14 mei 2010 Heeft Hazard een dubbele nationaliteit dan? :o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 14 mei 2010 Share Geplaatst 14 mei 2010 nee :cab: als je leest, staat er dat Wiltord dacht dat Hazard Fransman was. Omdat ie wou dat hij opgeroepen werd om met Frankrijk naar het WK te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 14 mei 2010 Share Geplaatst 14 mei 2010 Heeft Hazard een dubbele nationaliteit dan? :o Dit is FM niet:mrgy: (En ja, is al gebeurd in FM bij mij, Hazard bij Les Bleus.) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 15 mei 2010 Share Geplaatst 15 mei 2010 Nu willen ze hem ook al van ons (d). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joa Geplaatst 15 mei 2010 Share Geplaatst 15 mei 2010 Arles-Avignon _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 16 mei 2010 Share Geplaatst 16 mei 2010 Blanc wordt de nieuwe bondscoach na het WK. Blanc volgt Domenech na WK op als bondscoach Frankrijk Frankrijk heeft haar nieuwe bondscoach voor na het WK gevonden. De Wereldkampioen van 1998 en de verliezend finalist in de WK-finale van 2006 neemt na de eindronde in Zuid-Afrika afscheid van Raymond Domenech. De bond wenste al voor het begin van het WK een opvolger gepresenteerd te hebben en is hierin geslaagd. Laurent Blanc heeft op de website van zijn club FC Girondins de Bordeaux aangekondigd te vertrekken bij zijn club om aan de slag te gaan als bondscoach. Les Blues had Blanc een aanbod gedaan, dat hij niet kon weigeren. "Laurent Blanc heeft de leiding van Bordeaux ingelicht dat hij wil ingaan op een aanbod van de Franse voetbalbond FFF", aldus de reactie van de club op haar website. Vorige week had Blanc reeds een gesprek met voorzitter Jean-Pierre Escalettes van de Franse voetbalbond. Dat gesprek is dus naar tevredenheid verlopen. De 44-jarige Blanc was voorheen aanvoerder van het Franse nationale elftal. Hij werd Wereldkampioen in 1998 en Europees kampioen in 2000 en kwam in zijn loopbaan uit voor Barcelona, Olympique Marseille, Inter en Manchester United. Blanc, die nog een contract had tot de zomer van 2011 bij Bordeaux, werd drie jaar geleden aangesteld als oefenmeester van de Franse topclub. Vorig seizoen maakte hij een zeer succesvol seizoen door, hij veroverde de dubbel. Domenech zal De Haantjes in Afrika nog onder zijn hoede nemen, al ligt hij al geruime tijd onder vuur. Zijn controversiële selectieprocedures op basis van astrologische waarnemingen worden slechts door weinigen begrepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 16 mei 2010 Share Geplaatst 16 mei 2010 Zat er al dik in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 16 mei 2010 Share Geplaatst 16 mei 2010 Spijtige zaak. Ik zag Blanc liever bij een club blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 16 mei 2010 Share Geplaatst 16 mei 2010 Gourcuff vertrekt dus... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 28 mei 2010 Share Geplaatst 28 mei 2010 EK2016 naar Frankrijk, wat vinden jullie daar van? Ze hebben iig bewezen dat ze een toernooi kunnen organiseren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bjk4ever Geplaatst 28 mei 2010 Share Geplaatst 28 mei 2010 Ja, moeten dan steeds dezelfde landen een WK organiseren? Gaat helemaal nergens over, dit is de derde keer dat Frankrijk het organiseert, de laatste keer was zelfs kortgeleden in 1998. Italie was ook al aan de beurt geweest in 1990, terwijl Turkije nooit was geweest. Ik las ook op verschillende fora dat Turkije niet klaar was etc. Gaat helemaal nergens over, geen enkel land is bijna klaar op het moment van kiezen net zoals Zuid-Afrika dat ook niet was. Daarnaast moet Turkije niet eens zoveel doen. Er zijn 4 stadions al klaar (Olympisch, Galatasaray, Kayseri, Sanliurfa), 2 ervan worden volgend jaar gebouwd (Bursa, Antalya) en voor de andere liggen de projecten al klaar. Infrastructureel is het ook in orde, in elk stad is een vliegveld, er is speciaal een metrolijn in Istanbul aangelegd en ook HSL-lijnen zijn al aangelegd. Ik had ook een paar commentaren gezien dat Turkije te chaotisch en amateuristisch is etc. Nou, je gaat er wel elk jaar goedkoop op vakantie en geniet nagenoeg gratis van de zon, zee en strand maar als het op een WK aankomt is het land amateuristisch. Dat het organisatorisch niet in orde is is ook bullshit, er zijn kortgeleden met succes 2 grote finales afgewerkt (CL en UEFA) en dan heb ik het niet eens over andere sportevenementen (EK basketball, voleyball etc.). Als zelfs Zwitserland en Oostenrijk het kunnen organiseren kan Turkije het met gemak, maar de voorzitter van de UEFA is uiteraard niet Turks (Blatter en Platini). Normaal gesproken ben ik niet zo nationalistisch, maar dit soort westerse vriendjespolitiek maakt me helemaal gek. Andere landen verdienen ook een kans, die kunnen het net zo goed. Ik heb liever een of andere Balkanland (Servie, Bulgarije, Bosnie) of zelfs Griekenland dan weer Frankrijk. Ze mogen ophoepelen met die vriendjespolitiek van ze. Net beelden gezien en je ziet dat Platini Sarkozy een voor een voorstelt aan alle juryleden, maar ditzelfde doet hij bijvoorbeeld niet bij de premier van Turkije. Dan weet je al genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten