Scifo Geplaatst 20 mei 2012 Share Geplaatst 20 mei 2012 Hazard al met z'n 3de :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Capitano Geplaatst 20 mei 2012 Share Geplaatst 20 mei 2012 Marseille is een heerlijke stad hoor. Hele mooie pier en vriendelijke mensen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 20 mei 2012 Share Geplaatst 20 mei 2012 Oh nvm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 20 mei 2012 Share Geplaatst 20 mei 2012 Alweer opgang getrapt. Fans van PSG hadden vuurpijlen het veld opgegooid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 20 mei 2012 Share Geplaatst 20 mei 2012 Hazard al met z'n 3de :mrgy: wtf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 20 mei 2012 Share Geplaatst 20 mei 2012 Montpellier, heuj! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 20 mei 2012 Share Geplaatst 20 mei 2012 Utakaaaaa _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 20 mei 2012 Share Geplaatst 20 mei 2012 Nog eentje en Hazard is topschutter :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 20 mei 2012 Share Geplaatst 20 mei 2012 Gedeeld dan, en dan moeten Giroud en Nene niet scoren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 20 mei 2012 Share Geplaatst 20 mei 2012 Ja, zover was ik ook al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 20 mei 2012 Share Geplaatst 20 mei 2012 Aan je post te zien blijkbaar niet... ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RB Geplaatst 20 mei 2012 Share Geplaatst 20 mei 2012 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 20 mei 2012 Share Geplaatst 20 mei 2012 Ik houd het erop dat het Newcastle is en dat Fergie de zangeres een vrienden van hem is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 20 mei 2012 Share Geplaatst 20 mei 2012 Hazard naar United. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 20 mei 2012 Share Geplaatst 20 mei 2012 Denk dat Hazard naar United gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 20 mei 2012 Share Geplaatst 20 mei 2012 Ik hoop Arsenal nog steeds, ik denk City. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 20 mei 2012 Share Geplaatst 20 mei 2012 Zou een geweldige pwn zijn voor Citeh en ik denk ook de juiste keuze voor Hazard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 20 mei 2012 Share Geplaatst 20 mei 2012 Ik denk West Ham United. Net gepromoveerd en dan kan Hazard rustig aan het niveau wennen:-D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 20 mei 2012 Share Geplaatst 20 mei 2012 Nou ja, ze trokken ook Tevez en Mascherano aan ooit, dus je weet het nooit met West Ham :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 20 mei 2012 Share Geplaatst 20 mei 2012 Dan zeg ik Lommel United. :cab: Nee, wordt natuurlijk City. Al zie ik Hazard liever voor United spelen, maar waarom weet ik niet. @hierboven: die hadden ze geleend dacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RB Geplaatst 20 mei 2012 Share Geplaatst 20 mei 2012 Dan zeg ik Lommel United. :cab: Nee, wordt natuurlijk City. Al zie ik Hazard liever voor United spelen, maar waarom weet ik niet. Hij had een tip gegeven dat hij in een blauw shirt speelt volgend seizoen. United heeft een blauw uitshirt, dus City nog niet zeker gelukkig:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 20 mei 2012 Share Geplaatst 20 mei 2012 Dat ging wel over het thuisshirt, anders kan het ook Arsenal zijn. Die hebben ook een blauw uitshirt (gehad?). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eboue Geplaatst 20 mei 2012 Share Geplaatst 20 mei 2012 Ik hoop Arsenal nog steeds, ik denk City. Arsenal :-D Hij gaat naar Engeland en alleen City, Utd en Chelsea kunnen hem betalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 20 mei 2012 Share Geplaatst 20 mei 2012 Waar staat dat het om een thuisshirt gaat? Als hij in de camera werkelijk United heeft geroepen lijkt het me dat ie volgend jaar voor Man Utd speel :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 20 mei 2012 Share Geplaatst 20 mei 2012 Nou ja, ze trokken ook Tevez en Mascherano aan ooit, dus je weet het nooit met West Ham :mrgy: Die stonden onder contract bij een bedrijf (Media Sports Investments) en daar vanuit zijn ze jaren verhuurd geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten