Christian. Geplaatst 19 februari 2012 Share Geplaatst 19 februari 2012 Leuke pot gezien tussen PSG en Montpellier, einduitslag 2-2. Opzich wel een terechte uitslag, Montpellier was absoluut niet minder dan PSG. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 19 februari 2012 Share Geplaatst 19 februari 2012 Montpellier zijn dan ook gewoon beesten, zuur dat ze dan in de laatste minuten tegengoal krijgen waardoor ze niet 2 punten voor op PSG komen als leider van de Ligue 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 19 februari 2012 Share Geplaatst 19 februari 2012 Tsja, Belhanda: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 19 februari 2012 Share Geplaatst 19 februari 2012 Ik heb PSG - Montpellier maar een half uur gezien, omdat Barca - Valenz om half 10 startte, maar ik vond gedurende die tijd dat Montpellier toch wel beter was. Speelden leuk en fris. De rest niet gezien, dus daar kan ik niet over oordelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 19 februari 2012 Share Geplaatst 19 februari 2012 Kenner hoor die Ilias. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 25 februari 2012 Share Geplaatst 25 februari 2012 Guillaume HOARAUUUUUU _O__O__O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 25 februari 2012 Share Geplaatst 25 februari 2012 Vanavond ook voor Lyon-PSG gekozen, gelukkig maar. Wat een geniale wedstrijd zeg.. PSG had wel altijd moeten winnen imo, ongelofelijk hoeveel open doelkansen die misten.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 25 februari 2012 Share Geplaatst 25 februari 2012 4-4 wat een uitslag.. haha. En ik zie ook dat Nice weer eens heeft gewonnen, hopelijk weten ze nu wel de weg naar boven te vinden :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arnout` Geplaatst 25 februari 2012 Share Geplaatst 25 februari 2012 Ik heb ook nog even een kwartiertje meegepikt. Juist het kwartier met 4 doelpunten, die goal van Bastos:<. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 9 maart 2012 Share Geplaatst 9 maart 2012 Triestig Marseille, echt triestig;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Insight Geplaatst 1 april 2012 Share Geplaatst 1 april 2012 Ligue 1 Doordat Paris-Saint Germain punten heeft verspeeld bij Bordeaux gaat Montpellier weer aan kop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 2 april 2012 Share Geplaatst 2 april 2012 Lille doet ook terug mee hoor. En Eden, gij margi:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 12 april 2012 Share Geplaatst 12 april 2012 Montpellier _O_ Die goals van Giroud en Belhanda tegen Marseilla :cab:_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shefkee Geplaatst 12 april 2012 Share Geplaatst 12 april 2012 Die van Belhanda is echt ziek inderdaad, wat een briljante goal. http://www.101greatgoals.com/gvideos/golazo-younes-belhandas-brilliant-goal-v-marseille/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 april 2012 Share Geplaatst 12 april 2012 _O_ Nietig Quevilly stunt opnieuw in Franse beker De droom van Union Sportive Quevilly duurt voort. De kleine Franse voetbalclub, uitkomend op amateurniveau in de derde divisie, bereikte woensdagavond de finale van het nationale bekertoernooi. Quevilly was in het Michel d'Ornano-stadion, de thuisbasis van Caen, te sterk voor Stade Rennes: 2-1. De laatste tegenstander in het toch al wonderbaarlijke evenement is Olympique Lyon, op 28 april in het Stade de France. US Quevilly, dat in 1927 al eens in de bekerfinale stond, kwam al vroeg op achterstand door een doelpunt van Julien Feret. Invaller Karim Herouat maakte de stemming onder de Normandische supporters na een dik uur al opperbest met de 1-1. Anthony Laup zorgde in de laatste minuut van de blessuretijd voor een feest dat waarschijnlijk dagen gaat duren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 12 april 2012 Share Geplaatst 12 april 2012 Eerder hadden ze ook al Marseille uitgeschakeld. :-D Ik denk wel dat Lyon de finale simpel gaat winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 12 april 2012 Share Geplaatst 12 april 2012 Zieke goal :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 12 april 2012 Share Geplaatst 12 april 2012 Hopen dat Montpellier aan 't langste eind trekt voor het kampioenschap! Heerlijk elftal met 1 van me favo voetballers(Belhanda:<). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 april 2012 Share Geplaatst 12 april 2012 Hoe zit het met Europees voetbal (want om welke beker gaat dit)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 14 april 2012 Share Geplaatst 14 april 2012 Het zou toch te meesterlijk zijn als dit team dan Europa in gaat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 14 april 2012 Share Geplaatst 14 april 2012 (bewerkt) Hoe zit het met Europees voetbal (want om welke beker gaat dit)? Normale Franse beker, volgens mij moeten ze eerst de finale winnen en dan hebben ze recht op Europa League. Je hebt ook Coupe de la Ligue maar dat is voor Ligue 2 en 1. Mja, dat met die beker is wel vaker zo in Frankrijk. Stade de Reims had vorig seizoen ook van Rennais gewonnen en Guigamp won die beker ook in 2009, ook van Rennais btw. 14 april 2012 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 15 april 2012 Share Geplaatst 15 april 2012 Wat een geluk dat ook PSG het verneukt :cab: Zowel Montpellier als PSG punten verloren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 15 april 2012 Share Geplaatst 15 april 2012 Echt waar joh, zo moe ben ik dit hé. Montpellier verliest misschien wat verrassend in Lorient, je hebt vervolgens de kans om gelijk te komen en dan speel je fucking 1-1 tegen met alle respect Auxerre. ;e Dit PSG hoort eigenlijk simpel kampioen te worden, maar nee hoor. Je gaat nog zien dat de titel naar Montpellier gaat. Echt schandalig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 15 april 2012 Share Geplaatst 15 april 2012 Montpellier speelde de eerste helft echt zo matig, wel jammer dat ze zich in de 2de helft ook niet revancheren. Gelukkig verliest PSG ook punten, dus ik blijf hopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 15 april 2012 Share Geplaatst 15 april 2012 Echt waar joh, zo moe ben ik dit hé. Montpellier verliest misschien wat verrassend in Lorient, je hebt vervolgens de kans om gelijk te komen en dan speel je fucking 1-1 tegen met alle respect Auxerre. ;e Dit PSG hoort eigenlijk simpel kampioen te worden, maar nee hoor. Je gaat nog zien dat de titel naar Montpellier gaat. Echt schandalig. Het is toch leuk dat Montpellier een grote kans maakt op de titel joh, PSG wint hem nog wel genoeg in de komende jaren, een Montpellier gaat deze kans echt niet vaker krijgen. Zeker niet als ze na dit jaar Belhanda en Giroud zien vertrekken, daarom is dat kampioenschap + deelname CL zeer belangrijk voor ze denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten