Ilias. Geplaatst 8 september 2015 Share Geplaatst 8 september 2015 Achterin ook nog Kurzawa als ie speeltijd krijgt. Lol, ze hebben gewoon voor zowat elke linie een aantal toptalenten. Dit kan zomaar een elftal worden als ze nu geen EK winnen dat mensen zich afvragen over 6 jaar hoe zo een topselectie geen prijs gewonnen heeft. Dit moest een edit zijn mrja heb geen laptop lol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 8 september 2015 Share Geplaatst 8 september 2015 Bij de Belgen hetzelfde trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 8 september 2015 Share Geplaatst 8 september 2015 Heerlijk he ili. Imo samen met Duitsland de absolute favoriet voor het EK volgend jaar. Voor iedere positie minstens 2 topvoetballers, heerlijk :< Vooral de tandem Matuidi-Pogba, daar zit zoveel voetbal en power in : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 september 2015 Share Geplaatst 8 september 2015 (bewerkt) Ik denk dat Frankrijk gaat tegenvallen, of ja wat is tegenvallen eigenlijk? Kwartfinale gok ik. Te weinig voetbal en te veel fysiek denk ik. Vriendschappelijke wedstrijden gaan niet heel lekker. De laatste 10 wedstrijden bijvoorbeeld: Servië 1-1 Frankrijk Frankrijk 2-1 Portugal Frankrijk 1-1 Albanië Frankrijk 1-0 Zweden Frankrijk 1-3 Brazilië Frankrijk 2-0 Denemarken Frankrijk 3-4 België Albanië 1-0 Frankrijk Portugal 0-1 Frankrijk Frankrijk 2-1 Servië 5 winst 2 gelijk 3 verlies 6 punten tegen subtop land Portugal, 0 tegen subtop België en 0 tegen topland Brazilië. Voor de rest toch vooral wat matige ploegen waar ze met moeite winnen, gelijkspelen of zelfs verliezen tegen een Albanië. Ik snap het ook wel ploegen als Albanië, Servië en Zweden gaan gewoon heel verdedigend spelen en dan heb je imo te weinig voetbal en creativiteit in de ploeg om die landen stuk te spelen. Ik weet ook niet of Deschamps de ideale man is voor dit Frankrijk. Wel hebben ze inderdaad een fantastische lichting met geweldige spelers. 9 september 2015 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 8 september 2015 Share Geplaatst 8 september 2015 Heerlijk he ili. Imo samen met Duitsland de absolute favoriet voor het EK volgend jaar. Voor iedere positie minstens 2 topvoetballers, heerlijk :< Vooral de tandem Matuidi-Pogba, daar zit zoveel voetbal en power in :< Potverdikkeme als Kondogbia achter hun komt te staan eet je elke land op. Wss Schneiderlin maar dat is ook geen slechte speler. [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; niet al teveel opletten zijn allemaal oefeninterlands, op een eindtoernooi presteren ze altijd wel. Maar ze vliegen er altijd uit tegen de winnaar van dat toernooi. Ze kunnen overigens best voor een creatief elftal kiezen als je met Griezmann etc. gaat spelen, maar hun kracht is juist dat fysieke. Zou dom zijn om daar niet van te profiteren.want geen enkel land kan dat evenaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 8 september 2015 Share Geplaatst 8 september 2015 Hoe kun je nu al denken dat een team gaat tegenvallen? Dat toernooi is over 9 maanden pas. En dan ook random een ronde noemen waarin je denkt dat ze eruit vliegen, misschien moeten ze wel tegen Noorwegen in de kwartfinale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 september 2015 Share Geplaatst 8 september 2015 Ja wel oefeninterlands maar die zijn juist belangrijk als je geen kwalificatie hoeft te spelen, maar goed inderdaad het is wat voorbarig maar denk dat het tegen ga vallen ben benieuwd. En over dat fysieke ben ik het niet met je eens want als je naar de nederlagen kijkt is dat ook tegen 2 landen met meer voetbal in de ploeg. Op Albanië na. Maar goed voor hetzelfde geldt presteren ze geweldig hoor, want invidiueel is het wereldklasse natuurlijk maar ja dat was Spanje ook in 2014. Hoe kun je nu al denken dat een team gaat tegenvallen? Dat toernooi is over 9 maanden pas. En dan ook random een ronde noemen waarin je denkt dat ze eruit vliegen, misschien moeten ze wel tegen Noorwegen in de kwartfinale. Nou dat zei ik ook voor het WK en dat kwam ook uit ;c Nee maar hoezo je kan toch een bepaald gevoel bij een land hebben? En ik noem kwartfinale met de bedoeling van ''is dat tegenvallen?'' dan denk ik kwartfinale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 september 2015 Share Geplaatst 9 september 2015 (bewerkt) Heeft Frankrijk niet elk toernooi een topteam? Vanaf '84 staan er toch altijd grote namen aan de aftrap (Giresse _O_). Daarvoor misschien ook al, maar die teams ken ik niet goed. 9 september 2015 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 9 september 2015 Share Geplaatst 9 september 2015 Zolang er niet een coach zit die ze aan het voetballen kan krijgen, zie ik het weer somber in voor Frankrijk. Vind die Deschamps maar een matige coach. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 9 september 2015 Share Geplaatst 9 september 2015 Hij blijft ook maar mensen als Evra, Tremoulinas en Sissoko opstellen. Vooral die Sissoko kan echt niet voetballen :cab: Ik vroeg het laatst toevallig eens aan een Franse kerel die het heel erg goed volgt allemaal en die hoopte op een basiself van Lloris, Corchia, Varane, Zouma, Digne, Kondogbia, Matuidi, Pogba, Fekir, Griezmann, Benz. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 9 september 2015 Share Geplaatst 9 september 2015 Lijkt mij een prima opstelling, wellicht nog Cabaye op 6 tegen mindere teams of Valbuena op 10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 9 september 2015 Share Geplaatst 9 september 2015 post vol onzin van cimbomcu Ik denk dat Frankrijk gaat tegenvallen, of ja wat is tegenvallen eigenlijk? Kwartfinale gok ik. Je gokt maar wat inderdaad. Te weinig voetbal en te veel fysiek denk ik. Que??????? Valbuena, Nasri (fittie met Didier maar enfin), Griezmann, Pogba, Payet, Schneiderlin en Cabaye. Hoezo te weinig voetbal? En dan zeg je op het einde dit: Wel hebben ze inderdaad een fantastische lichting met geweldige spelers. :-D weeeeeeeer persoonlijke voorkeuren. Franse ploeg staat mij niet aan > ik ga een post maken waarin ik duidelijk maak dat ik ze slecht vind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 september 2015 Share Geplaatst 9 september 2015 [YOUTUBE]EcBHTXSBU5g[/YOUTUBE] Haller _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 september 2015 Share Geplaatst 9 september 2015 (bewerkt) Je gokt maar wat inderdaad. Que??????? Valbuena, Nasri (fittie met Didier maar enfin), Griezmann, Pogba, Payet, Schneiderlin en Cabaye. Hoezo te weinig voetbal? En dan zeg je op het einde dit: :-D weeeeeeeer persoonlijke voorkeuren. Franse ploeg staat mij niet aan > ik ga een post maken waarin ik duidelijk maak dat ik ze slecht vind. Wat een brein heb jij joh, lijkt wel of ik te maken heb met een kleuter van 5 (cimbomcu vindt de Fransen niet leuk dus hij gaat ze bekritiseren terwijl hij ze geweldig vindt eigenlijk'' om te gillen. Ik beargumenteer gewoon mijn post en daar reageer je helemaal niet op typisch. Maar goed Nasri gaat er gewoon niet heen, Valbuena is prima. Schneiderlin en Cabaye zijn geen spelers met creativiteit en veel voetbal en waarschijnlijk ook geen basisspelers. Payet en Griezmann zijn vleugelspelers die juist afhankelijk zijn van de aanvoer en Pogba is een geweldenaar maar niet iemand van de splijtende pass. Maar goed hadden deze discussie met jou ook al voor aanvang van WK2014 en het geweldige Frankrijk is absoluut niet uitgekomen daar. 9 september 2015 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 9 september 2015 Share Geplaatst 9 september 2015 Griezmann is allang geen vleugelspeler meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 september 2015 Share Geplaatst 9 september 2015 Weet ik ook wel, maar als die gaat spelen gaat die wel op de vleugel spelen bij Frankrijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 9 september 2015 Share Geplaatst 9 september 2015 [YOUTUBE]EcBHTXSBU5g[/YOUTUBE] Haller _O_ Wat een heerlijke lichting is dat ook weer :< Benzia, Martial en Haller als spitsen :<:< Verder nog jongens als Rabiot, Kimpembe, Coman en Laporte, kunnen allemaal de absolute top halen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 september 2015 Share Geplaatst 9 september 2015 Bartho, die Rabiot speelt die nu basis dan bij PSG? Oh wat vind ik dat een fantastische speler zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 9 september 2015 Share Geplaatst 9 september 2015 Bartho, die Rabiot speelt die nu basis dan bij PSG? Oh wat vind ik dat een fantastische speler zeg. Vaste back-up voor het middenveld samen met Stambouli. Heerlijke voetballer inderdaad, zal wel genoeg spelen komend seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 9 september 2015 Share Geplaatst 9 september 2015 Op papier is Frankrijk denk ik ook wel het sterkste landenteam op dit moment, maarja dat is wel vaker zo geweest bij Frankrijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 september 2015 Share Geplaatst 9 september 2015 Hij blijft ook maar mensen als Evra, Tremoulinas en Sissoko opstellen. Vooral die Sissoko kan echt niet voetballen :cab: Ik vroeg het laatst toevallig eens aan een Franse kerel die het heel erg goed volgt allemaal en die hoopte op een basiself van Lloris, Corchia, Varane, Zouma, Digne, Kondogbia, Matuidi, Pogba, Fekir, Griezmann, Benz. Wat is er mis met hem? Zie Sevilla zelden negentig minuten, enkel in de EL. In de samenvattingen die ik zie valt hij juist positief op heb ik het idee, zoals in de meest recente speelronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 9 september 2015 Share Geplaatst 9 september 2015 Die Fekir boven Ribéry :cab: Wel eens met de rest van die opstelling al ken ik die Corchia niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 september 2015 Share Geplaatst 9 september 2015 Fekir is blessie, maar geweldige voetballer natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 9 september 2015 Share Geplaatst 9 september 2015 Hij blijft ook maar mensen als Evra, Tremoulinas en Sissoko opstellen. Vooral die Sissoko kan echt niet voetballen :cab: Ik vroeg het laatst toevallig eens aan een Franse kerel die het heel erg goed volgt allemaal en die hoopte op een basiself van Lloris, Corchia, Varane, Zouma, Digne, Kondogbia, Matuidi, Pogba, Fekir, Griezmann, Benz. Corchia is een goeie doet het echt goed bij Lille. Alleen lijkt mij te aanvallend hij, staat soms ook als buitenspeler bij Lille. Maar zeker iemand die mee kan naar het wk als ie zo blijft presteren. Sowieso teams als Lille Lyon Saint Etienne zorgen ervoor dat er zoveel toptalenten zijn. Maar och Rabiot he. Toffe speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 9 september 2015 Share Geplaatst 9 september 2015 Die Fekir boven Ribéry :cab: Wel eens met de rest van die opstelling al ken ik die Corchia niet waarom Ribery? Is al gestopt met de nationale ploeg. Daarnaast is Fékir een heerlijke speler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten